Víkend namodro #18 - Další pohled na kauzu Cyberpunk

19. prosinec 2020 09:00 / Jan Modrák / Komentář / Diskuze (2)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20809076
red-icius napsal 20. 12. 2020 v 00.58

RamiellDeAnn: ne, nic z toho co píšeš nepozoruju. Jedu nativní 4k a s vypnutým DLSS. Dokonce i raytracing sem si na stíny zapl a hra se hýbe dost v pohodě.

Nahlásit nevhodný obsah

20874332
RamiellDeAnn napsal 19. 12. 2020 v 11.36

Aby som bol uprimny celkom mi lezie na nervy ako vsetci falosne ospevuju PC verziu a robia z nej vzorovy priklad chodu pre Glitchpunk 2020. Konzolove verzie su rozbite asi viac, to sa nehadam ale tvrdit tu aka je Glitchpunk 2020 uzasna hra na PC je tiez ciste klamstvo. Aj keby neexistovali konzolove verzie tak si podlamna CDPROJEKTI zasluzia satisfacnu facku aj za rozbitu PC verziu. Na PC nejde vypnut AA takze obraz je nechutne rozmazany a na nativne 4K clovek moze zabudnut bez umeleho DLSS. Lietajuce objekty a prelinanie su tiez tazkym standartom. Tiene na vecsine scen chybaju a doskocia az po chvili iba u objektov stojacich blizko. Takisto vypadavaju textury. Umela inteligencia je tiez tazky vtip a ani postavy v meste poriadne na hraca nereaguju a veselo cez neho prechadzaju a koliduju jedna s druhou... Optimalizacia deto, clovek si to zahra len na drahych novych grafikach ktore akotak pretlacia blbo optimalizovany framerate a ajtak sa casto zapina DLSS aby sa to akotak dalo hrat. ... a takto by sa dalo pokracovat dalej. Takze nie, dakujem. Z mojho pohladu totalna rozbitost konzolovej verzie akurat spomali este viac opravy totalne rozbitej PC verzie a tvrdit taketo bullshity aka je to na PC dobra hra a hraci si to mozu uzit je ciste klamstvo. Ta hra je mozno hratelnejsia ale rozhodne nie v poriadku a dobrom hratelnom stave aj na PC.

Editováno: 19. 12. 2020 v 11.38

Nahlásit nevhodný obsah