Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

Budoucnosti nekraluje Conan

19. 8. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Při analýze online her se obvykle lidé odkazují na World of Warcraft jako na nejvýraznějšího zástupce celého žánru. Jenže těžko se podle WoW ...

Propaganda

12. 8. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Do domu proskočíte skrz vymlácené okno. S uspokojením se podíváte na mrtvé vojáky, které stejně jako okno zničil granát, který jste před dese...

UCC: hrajte si se hrou

7. 8. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Kdo by nebyl alergický na výroky, že hry jsou stále o tom samém. Při zběžném pohledu sice vidíme stále ty samé žánry, ale obecně se hodně v...

Comic Con: E3 pro fanboje?

29. 7. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Uplynulo málo přes týden od návratu redaktorů z E3 na základnu Hrej. Řada novinářů se ale namísto do domovských metropolí vypravila na akci Com...

České adventurní dobrodružství

15. 7. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Kam chodit na nápady? Vycucat si je z prstu nebo se podívat ke konkurenci a obšlehnout jí? V případě Čechů by to možná šlo i jinak: přes knihy,...

Hrozba třetího světa?

8. 7. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Jaké možnosti skrývá „třetí svět“ pro vývoj a distribuci her? Masová produkce her ze zemí, od kterých bychom to neočekávali, může být m...

Nepříliš ďábelský Blizzard

1. 7. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Oznámení Diablo 3 se do jisté míry očekávalo. Blizzard nás nepřekvapil. Mnohem více by nás zaskočil, kdyby to nebylo Diablo 3, ale cokoliv jinéh...

Démon jménem Metal Gear

26. 6. 2008 / Dalibor Franta / Komentář

Láska a nenávist – dvě strany jedné mince, rub a líc úspěchu, dvě emoce, které provázejí každý úspěšný produkt s vytrvalostí gaskoňské...

Opatrná unie

24. 6. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Mezi jednotlivými státy jsou rozdíly ve vkusu a přístupu k vývoji her. Jak se zdá, nejde pouze o národnostní libůstky, ale o přijímání her v r...

Úterní komentář

17. 6. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Další pravidelný komentář, tentokrát strukturovaný do kapitol a o všem možném, od politiky po Uwe Bolla. Co týden nadělil? Co vzal? Přečtěte ...

X360 a PS3 - bratři jak se patří

13. 6. 2008 / Aleš Smutný / Komentář

Waitbox. Waitstation. RROD. Nemáte hry. MGS je kravina. GoW je blbost. Nesnáším Halo. Resistance je průměr. Xbox 360 rulez! PS3 forever! Bij, zabij! B...

Méně exotické impotence!

10. 6. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Když bloumáme hlubokými virtuálními světy a sledujeme dobrý příběh, potěší nás, když se zároveň pohybujeme v realistických lokacích – j...

Strach ze seriálů

3. 6. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Epizodické hraní jsou pěkná slova. Tak pěkná, že se jimi v teoretických debatách ohání kde kdo, ale na jejich realizaci má odvahu jen několik m...

Zač jsme bojovali a bojujeme?

30. 5. 2008 / Aleš Smutný / Komentář

Válka je věc děsivá, ale pro herní průmysl takřka nezbytná. Jsme šťastní, že ji můžeme prožívat jen na svých monitorech. Jenže nemění hr...

Vyvolávání mrtvých. Předčasné?

27. 5. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Kdyby byl systém PC člověkem, rval by si vlasy nad nekrology, které ho jeden den pohřbívají a další den opět přivádějí k životu. PC procház...

Jak si ochočit komunitu?

22. 5. 2008 / Martin Bach / Komentář

Fanstránky, blogy, diskusní fóra, wiki-stránky. Informace se po nich šíří nadšeně a bleskově. A především, je jich hodně. Sakra hodně na to,...

Smrt

20. 5. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Umírání v počítačových hrách je reliktem minulosti, který sebou vývojáři táhnou jako nepříjemné závaží. Přesto se zdá, že se objevují...

Film a hry (zase?!)

13. 5. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Iron Man. Speed Racer. Indiana Jones a království křišťálové lebky. Batman Begins. Letopisy Narnie: Princ Kaspian. Kung Fu Panda. K některým z těc...

GTA není na PC. Špatná zpráva?

7. 5. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

O tom, že konzolový trh momentálně vládne hernímu světu, není třeba pochybovat. Znamená to ale, že PC je vystrkováno z písečku a jeho majitel...

Nonsens: epika bez příběhu?

1. 5. 2008 / Petr Poláček / Komentář

Pokud vás někdo upozornil, že si pletete pojmy s dojmy, tak buďte klidní, protože v tom nejste sami. Vývojáři to dělají dnes a denně, nemluvě o...

Chybí nám společensky důležité hry?

3. 2. 2020 / David Plecháček / Komentář

Nejdůležitější hra loňského roku? Je jedno, která z nich to bude, ale v této kategorii by moc her své zastoupení nemělo. Proč se složitým té...