inzerce

Diskuze

Novinky

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.0 napsal 6. 1. 2017 v 08.11

HDMI 2.1 - byly odklepnuty specifikace HDMI 2.1. HDMI 2.1 bude podporovat obraz 8K / 10K až do 120 Hz. Dále samozřejmě HDR, a něco pojmenované GAME MODE VRR. To je asi tím nejzajímavějším a teoreticky by tento mód (něco s převráceným G-SYNC a variabilní obnovovací frekvencí) mohl úplně eliminovat screentearing z konzolového hraní.

ZDROJ: EUROGAMER http://www.eurogamer.net/articles/digit…

FULL-SPEC na http://www.hdmi.org/manufacturer/hdmi_2…


OZuna: Chtěl jsem, ale Google píše "Je nám líto, požadovaný soubor neexistuje." :)

Editováno: 6. 01. 2017 v 08.14

Nahlásit nevhodný obsah

8094901
OZuna napsal 1. 1. 2017 v 20.12

Zdravím lid, nabízím za vyplnění mého dotazníku k diplomce možnost losování o výhry 500,1000 a 2000Kč. Dotazník se týká Ps4 a nebo Xboxu One. Děkuji Všem ochotným a omlouvám se za spam.
Odkaz: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeso4iTcjkxVVoCDYMo gH88CP2fgu8iHTvDZL_61b2aTDSNuA/viewform

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 21. 12. 2016 v 21.08

Ocelotr2.0: Tak když vidí, jakej má Overwatch úspěch na různých stránkách, tak proč to nepodpořit? :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 12. 2016 v 10.04

OVERWATCH - Tracer je lesba. Prozradil to vánoční Overwatch comics.
A já se ptám: Je skutečně nutné znát sexuální orientaci pixelů na obrazovce ?

Rusko se s tim nemazalo a comics okamžitě zakázalo jako gay propagandu.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/our-thoughts-on-overw…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 12. 2016 v 09.38

NAUGHTY DOG - umřel dlouholetý spolupracovník studia ND Gordon Hunt. Ve firmě pracoval jako Motion capture director a pracoval na sériích Uncharted a Last of Us. Byl otcem slavné herečky Helen Hunt.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/rip-gordon-hunt-uncha…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 12. 2016 v 07.47

BRIAN FARGO (Wasteland, Fallout) - se ve své oblíbené kavárně vyhnul zřejmě velmi nepříjemné nehodě, ne-li rovnou smrti. Na místo u okna kde seděl, se někdo totiž rozhodl zaparkovat auto a projel výlohou do kavárny.

Sám Brian Fargo situaci na twitteru komentoval - "Všechny ty roky trénování reflexů ve videohrách se konečně šikly !"

Nikdo nebyl zraněn.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/all-those-years-of-vi…

Editováno: 21. 12. 2016 v 08.07

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 20. 12. 2016 v 07.29

NINTENDO SWITCH - pracuje s různými rychlostmi GPU a RAM, když je v doku, nebo když je handheld. A jako konzole je samozřejmě rychlejší.

Undocked CPU 1020MHz GPU 307.2MHz RAM 1331/1600MHz
Docked--- CPU 1020MHz GPU 307.2/768MHz
RAM1331/1600MHz

CPU TEGRAX1 je podtaktován (nedosahuje 100% výkonu), aby Switch vyhověl nárokům na baterie. Dokování umožňuje GPU běžet 2,5x rychleji, CPU běží stejně rychle v obou případech.
ZDROJ: EUROGAMER/DIGITAL FOUNDRY - http://www.eurogamer.net/articles/digit…

Editováno: 20. 12. 2016 v 07.52

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 18. 12. 2016 v 22.25

Bývalý president západní větve Konami je novým presidentem Kojima Productions.
http://www.pcgamesn.com/shinji-hirano-p…
EDIT: už je to tu na webu od včera, moje chyba

Editováno: 18. 12. 2016 v 23.18

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 13. 12. 2016 v 08.04

LET IT DIE - streamer s předívkou cyberassasin24 (a postavou se jménem Linda), porazil obtížného bosse na levelu 200, zatímco on sám měl level 50. Využil přitom glitche, který držel nepřítele u dveří výtahu. Na tom není až tak moc zajímavého, až na to že mu trvalo úctyhodných 14 hodin, než nepřítele dobil. I hned na to byla hra online vypnuta a byla zahájena údržba výrobcem hry. Cyberassin24(Linda) totiž objevil bug, který byl po jeho hře okamžitě řešen vývojáři. Díky bugu si toiž nebyl schopen sebrat loot, který z nepřítele vypadl a údajně dostane kompenzaci v podobě realného dárku od vývojářů.

Vývojáři následně tweetovali:

NEVER FORGET LINDA THE LEGENDARY HERO! Watch out for a special message from Captain Yotsuyama. More compensation info pending...

ZDROJ KOTAKU: http://kotaku.com/streamer-spends-14-ho…

Editováno: 13. 12. 2016 v 08.05

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 9. 12. 2016 v 14.26

Ocelotr2.0: Na DS1 jsem si na PC koupil X360 controller.
WD2 se až na to, že je to hra od Ubisoftu, povedlo.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 9. 12. 2016 v 13.06

SHIGERU MIYAMOTO a THE ROOTS hrajou "super mario theme" ze Super Mario bros.
Jako The roots.

ZDROJ KOTAKU: http://kotaku.com/shigeru-miyamoto-perf…


Dr.One: +1

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 6. 12. 2016 v 17.57

Když jsem viděl diskuzní panel Hidea Kojimy na letošním PSX, kde se uvádělo, že v Death Stranding bude i ženská postava, hned jsem si říkal, jak by bylo krásný, kdyby to byla Quiet, teda vlastně Stephanie Joosten. No a podle tohodle videa by se mi mohlo přání splnit.
http://youtu.be/I5Mc9cB3cc8

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 2. 12. 2016 v 07.19

GAME AWARDS - PREY vypadá jako nový System Shock. Alespoň tak tvrdí Kotaku a mě nezbývá než přitakat. Nebo spíš jako Bioshock ve vesmíru a poprvé mě hra začíná zajímat.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/prey-looks-like-a-new…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 30. 11. 2016 v 16.13

Strejda Phil: Aby nedošlo k mejlce, Dishonored nehanim ten je vážně čupr :) Watchdogs ........... ééééééééééééééé whatever, nemám rád ubisoft a šmouly :)

Dark Souls 1 nehratelné. Tak to nevim co jsem tam těch 2000 hodin dělal. Samozřejmě s DURANTE FIXEM, ale to už snad neni třeba rozmazávat. Pokud si to zkoušel hrát na klávesnici, tak to je asi jako já když jsem zkoušel hrát Starcraft na joypadu :)

Editováno: 30. 11. 2016 v 16.17

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 30. 11. 2016 v 14.30

Ocelotr2.0: Anebo za to může něco jiného.EA a jejich mocný hype...Zničili si Titanfall 2 sami,být Zampellou,přejdu opět k jiné korporaci.
Btw,Dishonored 2 jsem dohrál a Watch Dogs 2 jsem začal.Skvělé hry.
Dishonored 2 je promyšlená(DkS1 jsou na PC taky příšerně nehratelné)hra,která má perfektní level design,mnoho možností,jak někoho zabít,vynikající znovuhratelnost,atd.
Watch Dogs 2?U hry jsem se tak dlouho nezasmál.Všechno,co se WD1 nepovedlo,je napraveno a vyšperkováno.Jízdní model dobrý,charaktery sice nic moc,ale neurazí,Marcus je hláškař a konečně postava,kterou nezapomenu,hra má skvělé easter eggy,živoucí open world.
Na tebou zmíněný MGS V TPP to ale nemá.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 30. 11. 2016 v 13.22

Proč se velké konzolové/PC AAA hry neprodávají ?

Tímto tématem se zabývá článek na Eurogameru, a naráží na problém Titanfallu 2, Dishonored 2 a Watch Dogs 2. Tři hry od různých výrobců, s dobrými recenzemi, a nevypadá to s jejich prodeji růžově. Nechci to nazvat rovnou propadáky, jelikož nikdo neví rozpočet těchto her, ale jejich prodeje zůstavají daleko za očekáváními vydavatelů.

ZDROJ: EUROGAMER http://www.eurogamer.net/articles/2016-…

Můj názor -

Titanfall 2 - podle všeho dobrá hra s kulervoucím singlem a solidním multiplayerem. Jenže - hráči jsou zvyklí na dvě hry tohoto typu COD a Battlefield. Koho z těchto hráčů nepřesvědčil Titanfall1, ten zůstal u svého CODu nebo Battlefieldu. Studio Respawn (firma za Titanfallem) přidalo sice singl, ale spousta hráčů má T2 zaškatulkovaný jako multiplayer-only.
A problémem 2 je Overwatch, FPS-MOBA-STREET FIGHTER, který ukradl spoustu hráčů právě CODu a Battlefieldu a dostal se tam kam se to těmto sériím nepodařilo za celou dobu existence. Čili je z něj e-sport, který zajímá i lidi co to nehrají a to se CODu za třista let existence nedaří. Není-li zájem o druhého a třetího, koho zajímá čtvrtý, pátý, desátý ? Na to trpěla i Evolve a zkušený šéf jako Zampella (autor Cod a Titanfall) to měl vidět a ne jen doufat. Udělal vše možné i nemožné, vydal nezabugovanou, poctivou hru a hráči mu bohužel načůrali do očí. Zkrátka příliš mnoho slepic v jednom kurníku, není místo pro víc jak tři MP FPS (CS:GO nepočítám to je už kategorie sama pro sebe ve stylu Farming Simulatoru n - má své věrné kteří nic jiného nehledají).

Dishonored 2 - kolikátou, že to zabugovanou hru to Bethesda vydala ? Mluvím tedy hlavně o PC hráčích, a majoritní chyby byly poměrně rychle byly opraveny, ale opět - zabugovaný launch, který prostě spoustu hráčů odradil, obvzláště koupili-li si předtím remasterovaný SKYRIM, který trpěl stejnými bugy jako originál před 5-6 lety. Někomu už zkrátka došla s Bethesdou trpělivost.

Watch Dogs 2 - WD1 slibovali spoustu věcí a spoustu jich nenaplnily. Móc hráčů má v paměti grafický downgrade a hlavně spoustu hráčů má v paměti The Division. Hry od Ubisoftu jsou totiž jedna jak druhá - OPEN WORLD podle příručky. Většinou tu máte nějaké věže na které je nutné vylézt aby se odhalila část mapy, máte dopravní prostředky a seber sto/sto kojotin tzv. collectibles.Špatný / nezajímavý příběh. Toť vše. Dav, který měl devízou Assasins Creedu je banda tupejch polygonů, který se s obyvateli GTA nedá srovnávat. Situace se opakují a GTA dává všem naprdel v tom jak tam vše přirozeně vypadá. Lidé upoštějící kolu když do nich vrazíte, chlápek peroucí se s policajty auto které se na červené najednou zblázní a začne ujíždět, do těchle náhodiček určitě RockStar investuje spustu času. Ve všech jiných OPEN WORLD hrách to nevypadá tak přirozeně (i když parodicky).

A větší problém Ubisoftu. Jejich hry na povrchu vypadají sofistikovaně, ale uvnitř jsou prázdné. Hloubka v soubojových systémech neexistuje, v AC2-3 jsem schopen vykrejt sto ze sto vojáků a zabít na koho si vzpomenu bez vylepšení postavy. Prostě neni důvod hrát stealth hru stealth a to je problém. Takový MGSV se mnou s tímhle přístupem nekompromisně vymetl podlahu. Oni zkrátka nedokážou udělat hru ve stylu Dark Souls, kde je (a hlavně může) člověk schopen přemýšlet nad tím jak vlastně funguje leveling.
Když to řeknu jinak - Ubisoftí open worldy nabízejí spoustu možností, ale v podstatě se na konec hry dostanete s prstem v nose a mačkáním těch samých tlačítek do kola. Nemusíte se vylepšovat, nemusíte si nic kupovat, neni důvod, na konec se dostanete zabíjením těch samých nepřátel dokola a všechno ostatní je omáčka která v širším herním kontextu postrádá smysl.

Všeobecný důvod 1) - zabugovanost při prodeji a spoléhání na patche.
MGSV nebo Uncharted 4 si na sebe vydělaly a byly to obrovské hity. Protože to byly hry které byly vyleštěny v den vydání a až na pár kosmetických patchů nepotřebovali opravy. Nebo Overwatch. Jistěže má patche, ale to je spíš dáno tím že je hra úspěšná a vyvíjí se, ale jinak byla top-notch první den, což je u MP titulu skoro nadlidský výkon.

Všeobecný důvod 2) - hráči mají paměť. Koupily si Division, kde byly problémy při startu a online komponent nefungoval, koupí si Watch Dogs 2, kde je ten samý problém při startu ?

Všeobecný důvod 3) - indie hry - spousta her od indie vývojářů je produktem lásky. Indie hry, jako deset let vyvíjený OWLBOY, dosahují v poslední době kvality, o které se i těm nejlepším AAA vývojářům může snít. Žádné bugy, nádhera kam se člověk podívá, nové herní mechaniky které jdou daleko za "press R2 to fire weapon" a všeobecná neokoukanost a poctivost zpracování. Hráči stárnou a mě po třiceti letech hraní zkrátka nikdo neutáhne na "skoro tak dobrou FPS jako Half-life 1" nebo "skoro tak dobrou městskou akci jako GTA". Proč, nic mě tam nepřekvapí a na nádhernej západ slunce skočim maximálně 2x. Neni to o grafice, pánové. Je to to o bezedných herních mechanikách které stárnoucí hráči hledají, a které z AAA firem zvládá Kojima, Blizzard, Capcom v bojovkách a CD PROJEKT RED v Questech. Ostatní už jsme prostě viděli.

Všeobecný důvod 4) - CHCI BÝT něco jako E-SPORT A HRABAT PRACHY.
Každá hra dnes se snaží přidat nějakou, pokud možno na věky trvající, hodnotu. Něco co hru podrží a prostě se bude hrát pořád i za pět set let. A tak se všichni snaží vyrobit tak poutavou multi-single neprůstřelnou mechaniku, tak jako DARK SOULS. Teď když to všichni jako EA, UBISOFT, ACTIVISION, OBJEVILI tak Dark Souls končí a vývojář FROM se posunuje dál. Nikdo ze zmiňovaných se dokonalosti Dark Souls systému ani nepřiblížil a možná to doufám zvládne NI-OH. Ale chlapcí, když nezvládnete vydat nezabugovanej singl, neserte se do vysoký školy pro každýho vývojáře, a tou je dle mne plynulý přechod z multi do singlu a opačně. Jedinej kdo to dal s grácií je opět HIDEO KOJIMA a na první pokus. Kecám on s tím koketoval už na PSP s Portable OPS a rozvinul to v Peace Walkerovi a je dost možný že to od něj odkoukali FROM. From to samozřejmě nemaj od Kojimy ale od Capcomu a jejich Monster Hunteru, který tuhle mechaniku zřejmě vymyslel. Tak jako kdysi souboje byly doménou východních vývojářů, dnes je to multi-singl hra jak ukazuje "japonská nová vlna" MGSV, Dark Souls, Monster hunter, Pokemoni. Ve východní hře jako v Dark Souls můžete porazit na levelu 1 hráče na levelu 150 díky dokonalému soubojovému systému. Dokonalý soubojový systém si nerozumí z bugy. Bugy hráče štvou. Kruh se uzavírá, nezvládnou-li firmy jako ubisoft zajímavý soubojový systém v singlu, nechť se nesnaží dělat multiplayer nadstavbu.

HOWGH - snad tento elaborát dává nějaký smysl :)

Editováno: 30. 11. 2016 v 14.29

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 24. 11. 2016 v 22.18

Pamatujete na to video o "příšerném" portu AC 2 na XbOne? http://www.hrej.cz/novinky/2016/11/18/r…
Možná, že nic není tak černobílé, jak se na první pohled zdá...
http://youtu.be/Rol6HJ1uVjs

Editováno: 24. 11. 2016 v 22.18

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 24. 11. 2016 v 12.13

STEAM / VALVE - Steam bude udělovat své vlastní ceny ve stylu Game Awards.
Z časových důvodů přikládám pouze anglické názvy jednotlivých nominací.

The “Test of Time” Award
The “I’m Not Crying, There’s Something In My Eye” Award
The “Just 5 More Minutes” Award
The “Whoooaaaaaaa, dude!” Award
The “Villain Most In Need Of A Hug” Award
The “Game Within A Game” Award
The “I Thought This Game Was Cool Before It Won An Award” Award
The “Best Use Of A Farm Animal” Award
The “We Didn’t Think Of Everything” Award

ZDROJ: KOTAKU http://steamed.kotaku.com/valve-announc…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 24. 11. 2016 v 12.09

ZELDA - nehorázně parádní CGI fan kraťas k Majora's Mask.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/majoras-mask-cartoon-…

Editováno: 24. 11. 2016 v 12.09

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 22. 11. 2016 v 13.32

HIDEO KOJIMA - The Game Awards 2016 - O rok později dostává Hideo kojima svoji cenu jako "Industry Icon" . Předání v minulém roce zabránila Konami, alespoň pokud mi paměť slouží.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/free-from-konami-hide…

Dr.One: Proč hackovat NES mini, když tam nejdou dát další hry ? :)

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 19. 11. 2016 v 21.20

Parta pirátů upirátí hru, pak ji další parta idiotů před datem vydání hraje online, vydavatel je zabanuje. Zní to v pořádku, až na to, že si idioti stěžují, jak je vydavatel nespravedlivý... :D
http://www.dorkly.com/post/81462/pokemo…

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 17. 11. 2016 v 14.36

Japonská variace na NES Classic Mini byla hacknuta. Takže je otázkou času, kdy bude hacknuta i ta druhá zmíněná konzole.
http://www.nintendolife.com/news/2016/1…

Editováno: 17. 11. 2016 v 14.36

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 16. 11. 2016 v 18.54

Planet Coaster, _ten lepší nástupce RollerCoaster Tycoon_, vychází už zítra na státní svátek a ukazuje se launch gameplay trailerem.

http://youtu.be/QDqlXGg394k

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 16. 11. 2016 v 16.01

LEGEND OF ZELDA - DEFENDERS OF TRIFORCE V americe se chystá live-action projekt na téma Zeldy. V osmi městech USA se bude hrát něco jako LARP. Jelikož nejsem odborník a nerad bych se pouštěl na pole kterému nerozumím, předkládám oficiální znění na twitteru.

Nintendo of America ✔ @NintendoAmerica

Now’s your chance to experience the exploration & puzzle solving of #Zelda in one legendary real-life adventure. Get excited! #SCRAPZelda

ZDROJ: EUROGAMER http://www.eurogamer.net/articles/2016-…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 16. 11. 2016 v 15.50

TITANFALL2 - Time to kill a genre - Zajímavý článek o tom jak se může změnit vnímání lidí a i přesto, že někdo vydá v podstatě geniální hru / knihu / film, už o ni není v massách zájem. Vnímání lidí se posunulo jinam a "nobody cares anymore". A jak může hru poškodit zařazení do ranku shooter, i když Titanfall2 je často spíše SuperMario, nebo Metroid Prime.
Pointa článku je, že prodeje hry možná zabíjí zařazení do stejného ranku jako Call of Duty nebo Battlefield, i když její singl má na víc a je mnohem lepší než u zmiňovaných shooterů.

"Shooter genre tag helped kill Titanfall 2"

Takže nestane li se nějaký zázrak Titanfall2 je mrtvý, i když jde dle článku o geniální dílo.

ZDROJ: EUROGAMER http://www.eurogamer.net/articles/2016-…





Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 16. 11. 2016 v 11.05

Tataboj: :D

RAD RODGERS - WORLD ONE - Pokud někdo hrál na Amize parádu RUFF 'N' TUMBLE od bývalých členů Bitmap Brothers, vězte že tahle hopsačka má po nějakých 18ti letech pokračování, které je nyní v Early Access na STEAMU.

Původní díl k hraní ONLINE v browseru: http://www.recordedamigagames.org/ruff/

ZDROJ: ROCK, PAPER, SHOTGUN https://www.rockpapershotgun.com/2016/11/15/rad-rodgers-worl d-one-rude-tudin-in-early-access-now/#more-412865

Editováno: 16. 11. 2016 v 13.51

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 16. 11. 2016 v 08.48

Ocelotr2.0: Už se těším na výslovnosti jako Šůšel, Čóčl a tak.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 16. 11. 2016 v 07.47

AMANITA DESIGN - ohlásili novou hru s názvem Chuchel.

ZDROJ: ROCK, PAPER, SHOTGUN: https://www.rockpapershotgun.com/2016/11/15/chuchel-revealed -by-creators-of-botanicula-and-samorost/#more-413115

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 14. 11. 2016 v 08.04

PS4 PRO - některé tituly běží na PS4 PRO hůře než na původní PS4. Konkrétně se jedná třeba o Deus-Ex: Mankind Divided. Na problém upozornili chlapcí z Digital Foundry. Sony se údajně problémem zabývá.

ZDROJ: EUROGAMER http://www.eurogamer.net/articles/digit…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 11. 11. 2016 v 10.46

FINAL FANTASY XV / AUDI - speciální edice audi R8 / Noctisova auta se dá koupit v reálu. Existuje pouze v jediném exempláři a cena začíná (a určitě neskončí) na 480 000,- dolarech. Dražit se bude pravděpodobně v Japonsku.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/a-final-fantasy-xv-au…

Editováno: 11. 11. 2016 v 10.46

Nahlásit nevhodný obsah