Osobní údaje zhruba 1600 hráčů FIFA Global Series byly zcela bez zabezpečení a k volnému prohlížení během registrace na turnaj. K uniklým údajům patřili i takové pecky, jako datum narození, adresy a čísla občanek.
http://www.gamesindustry.biz/articles/2…
Ocelotr2.1: Vždyť půlka z těch není moc jako Dark Souls :D
Jinak pokud by někdo chtěl Anime Souls, tak doporučuju Code Vein.
ROCK/PAPER/SHOTGUN zveřejnil TOP 10 her jako DARK SOULS.
Chybí-li vám dávka duší (jelikož jste splozencem pekla jako já MUHEHE :)), tady jsou dle Pcčkářů. A jak jim šmakujou konzolovky, šmejdům jedněm (jsem Pcčkář-technicky/šmejd jeden)
10. Titan Souls (2015)
09. Outward (2019)
08. Rain World (2017)
07. Blasphemous (2019)
06. Ashen (2018)
05. Nioh (2017) (dnes instaluju)
04. The Surge 2 (2019) (němci se vypracovali, podle všeho jde o dobrou hru)
03. Sekiro: Shadows Die Twice (2019) (přiznám se že jsem vzdal kvůli nestabilnímu framerate na mém compu a ten je klíčový)
02. Dead Cells (2017) (Tohle nehrajte. Dlouho jsem neviděl tak návykovou hru, kdy člověk chodí do práce neodpočatý, jelikož ...... ještě jednou)
01. Hollow Knight (2017) (Osobně mě to nebaví, zřejmě něco v grafice, co nedokážu absorbovat, ale proti gustu...)
ZDROJ: RPS http://www.rockpapershotgun.com/2019/10…
Editováno: 4. 10. 2019 v 13.07
HOUSE OF DEAD 1 & 2 / REMAKE - Sega a Forever Entertaiment, chystají remake jejich suprovejch on-rail stříleček. Jak bude řešen light gun není jasné.
Já bych se přimlouval za možnost zapnout TYPING OF THE DEAD, což ze hry udělalo nejlepší výukovou pomůcku psaní na klávesnici všech dob.
ZDROJ: EUROGAMER - http://www.eurogamer.net/articles/2019-…
Drew7878: Je to príma firma. Okrádaj stát, mučej zaměstnance, teď už jen najít pod jejich sídlem tajnou laboratoř, kde vyráběj zombíky a maj všechny předpoklady stát se tou pravou EVIL CORPORATION.
Dr.One: The Guardian o tom píše už léta. O Rockstaru jsem tam čet v červenci http://www.theguardian.com/business/201…
Deník The Guardian tak trochu objevil Ameriku s článkem o tom, jak velké videoherní korporáty krátí kvůli mezerám v britských zákonech daně.
Již dříve se totiž odhalilo, že např. Rockstar Games v průběhu let 2013-2019 nezaplatil ani penny na daních a dokonce dostal dotaci 42 milionů liber.
Tomu se říká daňová optimalizace...
http://www.theguardian.com/games/2019/o…
http://www.taxwatchuk.org/reports/gamin…
OVERWATCH / SMASH.BROS ULTIMATE - Příští týden vychází SMASH BROS. ULTIMATE a BLIZZARD by tam svoje charaktery z OVERWATCH rád viděl a nabídl je všechny k dispozici. Na otázku IGN jaký charakter by ve Smash.Bros rádi viděli Jeff Kaplan odpověděl:
"Smash Bros. týmu - jakýkoliv charakter chcete, milujeme je všechny, jsou to naše děti, můžete mít každého jednoho z nich. Máme jich 31 ze kterých můžete vybírat. Začal bych s Tracer, je to náš maskot. Spousta lidí by ráda viděla Doomfist, já bych rád Tracer."
Jestli tohle nezboří twitter, tak už nic.
ZDROJ KOTAKU: http://kotaku.com/blizzard-really-wants…
Editováno: 3. 10. 2019 v 08.08
zaty: Tohle může mít dost nedozírné následky pro tvůrce i hráče. Pokud to srovnám s fyzickým bazarem, tak digitální má hodně rozdílů, člověk nemusí nic nikam nosit, nebo posílat a zboží neztrácí na hodnotě, takže je mnohem lákavější možností, asi jako současný šedý trh s klíčemi. Takže pokud člověk vydá nějakou např. příběhovku, tak mu tohle může značně poškodit prodeje, což by to potenciálně mohlo vést k dalšímu rozmachu mikrotransakcí, které vydělávají bez ohledu na majitele.
Myslím, že celkem zásadní rozhodnutí.
https://www.gamingonlinux.com/articles/a-frenc h-court-has-ruled-that-valve-should-allow-people-to-re-sell- their-digital-games.15054
PEGI si po vydání NBA 2K20 stále stojí za svým ratingem E for Everyone.
http://twitter.com/Dave_Bodor/status/11…
Britský parlament projednával imerzivní a závislost vytvářející technologie a nechyběly ani lootboxy. Ve zprávě jsou kritizováni zástupci herních společností za "neupřímnost a netransparentnost" jejich vysvětlení. Společnosti byly dále označeny za neochotné přijmout zodpovědnost a za vědomě tupé, když mají vysvětlovat fungování "překvapivých mechanismů". V sekci věnované lootboxům se nejvíce zmiňuje FIFA od firmy EA.
Bylo doporučeno regulovat lootboxy jako věc určenou pro dospělé publikum.
http://publications.parliament.uk/pa/cm…
(odstavec 72-94)
Editováno: 13. 09. 2019 v 10.32
Nejlepší člověk na E3 (samozřejmě po Keanu Reevsovi) odchází po devíti letech z pozice kreativního ředitele v Tango Gameworks. Ikumi Nakamurovou si určitě vybavíte z konference Bethesdy, na které představovala tajemně vypadající GhostWire: Tokyo.
http://www.polygon.com/2019/9/4/2085008…
FIFA Volta nebude mít mikrotransakce... při vydání. O tom, jak bude vypadat poté, co ji všichni vychválí v recenzích se (jako obvykle u EA) můžeme jen dohadovat. :)
http://www.ign.com/articles/2019/08/09/…
Novým šéfem evropských studií EA (konkrétně se jedná o DICE Stockholm, Ghost Games a Criterion) se stal bývalý šéf herní FIFA série, David Rutter. Co to bude znamenat pro zmíněná studia, zejména v oblasti monetizace, se můžeme jen dohadovat.
http://www.videogameschronicle.com/news…
Otázka filmových předělů ve hře Cyberpunk 2077 zaměstnává PR oddělení společnosti CDPR. Dle posledních střípků informací budou v perspektivě první osoby dialogové předěly - tedy ne všechny předěly, jak se nedávno začalo proslýchat.
http://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/c…
http://twitter.com/outstarwalker/status…
http://imgur.com/6LkLeAK
Mitsurugi: Po tomhle mailu mě vlastně napadá - jak PEGI funguje? Dávají rating hrám, aniž by jim byl znám jejich obsah? Nebo je snad součástí "příběhu" v basketbalu jednoruký bandita? :D
http://twitter.com/PraweenVR/status/116…
Středobodem nejnovějšího traileru NBA 2K20 jsou kartičky, pačinko, kolo štěstěny a pákový výherní automat. Opravdu je tím zásadním ve hře o basketbalu kasino? Asi zase nějaké mechanismy překvapení...
http://youtu.be/0oyBnjNaS2E
PS. Hra je díky ESRB určena pro děti od 3 let.
EDIT: Původní video vydavatel odstranil.
http://youtu.be/3ouHkgunPHI
Editováno: 30. 08. 2019 v 12.10
Během nedávného workshopu FTC o lootboxech mimo jiné vyšlo najevo, že jistý nejmenovaný herní vydavatel oslovoval streamery na Twitchi a YouTube s cílem ovlivnit sledovatele. Konkrétně měli mít streameři za úkol přesvědčit své diváky o neškodnosti lootboxů prostřednictvím otevírání těchto virtuálních krabiček během streamů. Od zástupců vydavatele údajně padala ujištění, že tyto konkrétní krabičky mají speciální vlastnosti (vyšší šance na raritní obsah).
http://www.polygon.com/2019/8/7/2075897…
Editováno: 13. 08. 2019 v 08.56
Na Epic byla podána hromadná žaloba za nedostatečné zajištění ochrany asi 200 milionů účtů hráčů Fortnite. Žalujících je více než sto.
http://www.polygon.com/2019/8/9/2079903…
7. srpna hostila americká obchodní komise FTC workshop zaměřený na lootboxy a mikrotransakce ve videoherním průmyslu. V úvodu se představila ESA (organizace ovládaná největšími videoherními společnostmi) oznámila společný postup Microsoftu, Nintenda, Sony ad. v těchto otázkách (viz http://www.hrej.cz/novinky/2019/08/09/v…).
Na workshopu nicméně zazněla i spousta dalších věcí od zástupců vydavatelských společností. Např. jsme se mohli dovědět, že lootboxy jsou volitelné, že snižují náklady na vývoj her atd.
Od oponentů zazněly protiargumenty týkající se ovlivnitelnosti šance na získání raritních věcí v ryze virtuální krabičce nebo netransparentnosti hodnoty lootboxů, která je daná používáním virtuálních měn. Ty se však údajně používají kvůli nákladům na bankovní transakce a také aby nebyla narušena atmosféra hry a její vyprávění...
http://www.gamesindustry.biz/articles/2…
K argumentům zástupců ESA, ESRB a dalších zastánců lootboxů se rovněž vyjádřili právníci zaměření na ochranu spotřebitelů. Dle jejich slov je rozkrytí šance na získání raritních věcí z mikrotransakcí (tak jak s tím počítají Microsoft, Sony, Nintendo ad.) dobrý start, ale není to dostatečné řešení. Navíc je označení "in-game purchases" příliš vágní. Zazněla i poměrně vtipná věta o tom, že nikdo ve světě by nevěřil certifikátu od výrobce loterijních automatů, že šance na výhry jsou takové, jaké udává jejich certifikát.
http://www.gamesindustry.biz/articles/2…
DEATH STRANDING / PC? - DEATH STRANDING není v seznamu PS4 exkluzivit. Nechci říkat já to říkal, ale já to říkal (6.6. 2019). Death stranding není nadále uveden v seznamu PS4 exkluzivit, i když 26. května byl ještě uváděn jako PS4 exkluzivní. Zmizel ze seznamu v Austrálii, Francii, Belgii, Německu, Velké Británii, prostě všude.
Co to může znamenat ? PC verze je na cestě, bejby 8)
Snad se dozvíme víc z GAMESCOMu, kde bude 19. srpna LIVE STREAM s Hideo Kojimou.
ZDROJ: PC GAMER http://www.pcgamer.com/death-stranding-…
Editováno: 8. 08. 2019 v 08.03
red-icius napsal 8. 10. 2019 v 10.41
Dr.One: ID není číslo občanky a "country of residence" není adresa, nicméně průser ten únik je..
Editováno: 8. 10. 2019 v 10.42