inzerce

Diskuze

Novinky

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.0 napsal 19. 1. 2017 v 14.33

Dostal jsem do práce novou tiskárnu na textil za půl mega. Slušný, no.

http://www.imagehosting.cz/?v=p1190094.…
http://www.imagehosting.cz/?v=p11900rcr…

Editováno: 19. 01. 2017 v 14.35

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 19. 1. 2017 v 13.49

DEAD EFFECT 2 - Český developer této hry "vyhrožoval" recenzentům. Nebo brečel. Prostě udělal ze sebe (asi ne tak úplně úmyslně) idiota a možná v tom hrála roli i věc že studio nemá člověka který by mluvil "nativně" anglicky, ale snad to napravil.

CEO firmy BAD FLY Lubomír Dykast psal maily recenzentům. Nejdřív si postěžoval, že hra je srovnávána s vysokorozpočtovými hrami a dostává negativní hodnocení, aby vše uzavřel větou: "Pracujeme na několika projektech, které jsou velmi zajímavé a pokud bude mít naše hra od vás negativní hodnocení, nedostanete od nás žádné klíče (pro hraní budoucích her). Tato věta zahraniční recenzenty popudila.

Eurogamer následně firmu kontaktoval, a to už si sypali autoři popel na hlavu se slovy: "Podělali jsme to." na rozdíl od jiných (HELLO GAMES) nezahájili mlčení a snažily se situaci uklidnit a vysvětlit.

Celé je to spíš nedorozumění, způsobené "non-nativním" anglickým speakerem.

ZDROJ: EUROGAMER http://www.eurogamer.net/articles/2017-…

Editováno: 19. 01. 2017 v 13.52

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 18. 1. 2017 v 08.00

SWITCH / MARIO Pět věcí, které jste minuli v Mario traileru na Switch. Fanoušci dokázali z traileru vyčíst opravdu dost. Od velikosti levelů, přes stavbu hry, vydedukovali bose v "lidském" levelu, až po hovadinku typu - Když Mario na začátku traileru vyskočí z kanálu, tak zřejmě smrdí ! Lítají okolo něj totiž mouchy :)

ZDROJ: EUROGAMER (video) http://www.eurogamer.net/articles/2017-…

Editováno: 18. 01. 2017 v 08.00

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 18. 1. 2017 v 07.36

VALVE / HALF-LIFE / PORTAL / REDDIT - Gabe Newell v diskuzi na Redditu potvrdil, že Valve pracuje na single player hře z Half - Life / Portal univerza. Má jít o novou IP.

ZDROJ: EUROGAMER / REDDIT http://www.eurogamer.net/articles/2017-…



Nahlásit nevhodný obsah

20873482
JCDenton napsal 11. 1. 2017 v 14.33

https://letstrololol.cz/galerie/2344-10-slavnych-pocitacovyc h-her-v-kostce/10

Znáte tohle? Musím říct, že mě to pobavilo

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 10. 1. 2017 v 07.40

SCALEBOUND - exkluzivka od Platinum (ta s drakem) pro XONE zrušena.

ZDROJ KOTAKU: http://kotaku.com/rumors-swirl-that-sca…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 10. 1. 2017 v 07.34

RAZER - OKRADEN O PROTOTYPY. 6.1. jsem tu psal o notebooku se třemi displayi (zatím mu říkají Project Valerie). Razer ho představil na CES a na tom samém CES jim byly dva kousky ukradeny. Jednalo se sice o prototypy, ale plně funkční. Razer nabízí 25000$ odměny za informace vedoucí k dopadení pachatelů. Zřejmě se jedná o žádané zboží, jelikož již v roce 2011 jim byly ukradeny dva prototypy z "výzkumáku" v San Franciscu.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/triple-screen-laptops…

Editováno: 10. 01. 2017 v 07.34

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 9. 1. 2017 v 16.49

FAMICOM mini - tak tu byla zpráva o NES mini a ještě jedna o FAMICOM mini (japonský NES). V kódu FAMICOMU mini byla objevena zpráva od výrobců konzole.

Ta zní:

This is the hanafuda captain speaking. Launching emulation in 3...2...1. Many efforts, tears and countless hours have been put into this jewel. So, please keep this place tidied up and don’t break everything! Cheers, the hanafuda captain.

Neboli:
Hovoří kapitán HANAFUDA. Startujeme emulaci 3 ... 2 ... 1. Mnoho úsilí, slz a nepočítaně hodin bylo vloženo do tohoto drahokamu. Tak ponechte to místo uklizené a nerozbijte vše ! Zdraví kapitán Hanafuda.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/hidden-message-found-…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 9. 1. 2017 v 10.38

NES Classic (mini NES) - hacknuto. Hráčům nestačilo třicet defaultních her a začli malý NES hackovat. Někteří jich tam mají již 60 - zatím se neví jaký je maximální počet. Jak to tak vypadá nic složitého to není.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/people-have-started-h…

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 6. 1. 2017 v 11.36

Ocelotr2.0: V mlhovině Plejád, teď, do mlhoviny Plejád, v mlhovině Plejád, dostaň do lodi nějaký z neznámých mimozemských materiálů (třeba z té alien crash site) a skoč do dalšího systému, a protože je to totálně hustý. :D

Editováno: 6. 01. 2017 v 13.09

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 6. 1. 2017 v 11.08

XCOM LONG WAR 2 - Ohlášen populární mód, pro XCOM2. Pracují na něm stejní autoři jako u Long War, módu pro původní XCOM.

ZDROJ: ROCK, PAPER, SHOTGUN - https://www.rockpapershotgun.com/2017/01/05/xcom-long-war-2/

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 6. 1. 2017 v 09.42

Jaké rozlišení má lidské oko ?
Není to tak jednoduché odpovědět na tuto otázku, pro ty které by to zajímalo je tu postarší dokument, který danou problematiku osvětluje. Pro netrpělivé - je to 576K.

5 7 6 K.

ZDROJ: GIZMODO http://gizmodo.com/what-is-the-resoluti…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 6. 1. 2017 v 09.30

RAZER - představil herní notebook se TŘEMI LCD displaji. To musí hořet.

ZDROJ+OBRÁZKY - http://kotaku.com/razers-latest-ces-sho…

Tataboj: Kde, kdy, kam, kde, jak, proč ? :)

Editováno: 6. 01. 2017 v 09.31

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 6. 1. 2017 v 08.22

Živá mimozemská loď v Elite.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 6. 1. 2017 v 08.11

HDMI 2.1 - byly odklepnuty specifikace HDMI 2.1. HDMI 2.1 bude podporovat obraz 8K / 10K až do 120 Hz. Dále samozřejmě HDR, a něco pojmenované GAME MODE VRR. To je asi tím nejzajímavějším a teoreticky by tento mód (něco s převráceným G-SYNC a variabilní obnovovací frekvencí) mohl úplně eliminovat screentearing z konzolového hraní.

ZDROJ: EUROGAMER http://www.eurogamer.net/articles/digit…

FULL-SPEC na http://www.hdmi.org/manufacturer/hdmi_2…


OZuna: Chtěl jsem, ale Google píše "Je nám líto, požadovaný soubor neexistuje." :)

Editováno: 6. 01. 2017 v 08.14

Nahlásit nevhodný obsah

8094901
OZuna napsal 1. 1. 2017 v 20.12

Zdravím lid, nabízím za vyplnění mého dotazníku k diplomce možnost losování o výhry 500,1000 a 2000Kč. Dotazník se týká Ps4 a nebo Xboxu One. Děkuji Všem ochotným a omlouvám se za spam.
Odkaz: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeso4iTcjkxVVoCDYMo gH88CP2fgu8iHTvDZL_61b2aTDSNuA/viewform

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 21. 12. 2016 v 21.08

Ocelotr2.0: Tak když vidí, jakej má Overwatch úspěch na různých stránkách, tak proč to nepodpořit? :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 12. 2016 v 10.04

OVERWATCH - Tracer je lesba. Prozradil to vánoční Overwatch comics.
A já se ptám: Je skutečně nutné znát sexuální orientaci pixelů na obrazovce ?

Rusko se s tim nemazalo a comics okamžitě zakázalo jako gay propagandu.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/our-thoughts-on-overw…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 12. 2016 v 09.38

NAUGHTY DOG - umřel dlouholetý spolupracovník studia ND Gordon Hunt. Ve firmě pracoval jako Motion capture director a pracoval na sériích Uncharted a Last of Us. Byl otcem slavné herečky Helen Hunt.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/rip-gordon-hunt-uncha…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 12. 2016 v 07.47

BRIAN FARGO (Wasteland, Fallout) - se ve své oblíbené kavárně vyhnul zřejmě velmi nepříjemné nehodě, ne-li rovnou smrti. Na místo u okna kde seděl, se někdo totiž rozhodl zaparkovat auto a projel výlohou do kavárny.

Sám Brian Fargo situaci na twitteru komentoval - "Všechny ty roky trénování reflexů ve videohrách se konečně šikly !"

Nikdo nebyl zraněn.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/all-those-years-of-vi…

Editováno: 21. 12. 2016 v 08.07

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 20. 12. 2016 v 07.29

NINTENDO SWITCH - pracuje s různými rychlostmi GPU a RAM, když je v doku, nebo když je handheld. A jako konzole je samozřejmě rychlejší.

Undocked CPU 1020MHz GPU 307.2MHz RAM 1331/1600MHz
Docked--- CPU 1020MHz GPU 307.2/768MHz
RAM1331/1600MHz

CPU TEGRAX1 je podtaktován (nedosahuje 100% výkonu), aby Switch vyhověl nárokům na baterie. Dokování umožňuje GPU běžet 2,5x rychleji, CPU běží stejně rychle v obou případech.
ZDROJ: EUROGAMER/DIGITAL FOUNDRY - http://www.eurogamer.net/articles/digit…

Editováno: 20. 12. 2016 v 07.52

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 18. 12. 2016 v 22.25

Bývalý president západní větve Konami je novým presidentem Kojima Productions.
http://www.pcgamesn.com/shinji-hirano-p…
EDIT: už je to tu na webu od včera, moje chyba

Editováno: 18. 12. 2016 v 23.18

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 13. 12. 2016 v 08.04

LET IT DIE - streamer s předívkou cyberassasin24 (a postavou se jménem Linda), porazil obtížného bosse na levelu 200, zatímco on sám měl level 50. Využil přitom glitche, který držel nepřítele u dveří výtahu. Na tom není až tak moc zajímavého, až na to že mu trvalo úctyhodných 14 hodin, než nepřítele dobil. I hned na to byla hra online vypnuta a byla zahájena údržba výrobcem hry. Cyberassin24(Linda) totiž objevil bug, který byl po jeho hře okamžitě řešen vývojáři. Díky bugu si toiž nebyl schopen sebrat loot, který z nepřítele vypadl a údajně dostane kompenzaci v podobě realného dárku od vývojářů.

Vývojáři následně tweetovali:

NEVER FORGET LINDA THE LEGENDARY HERO! Watch out for a special message from Captain Yotsuyama. More compensation info pending...

ZDROJ KOTAKU: http://kotaku.com/streamer-spends-14-ho…

Editováno: 13. 12. 2016 v 08.05

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 9. 12. 2016 v 14.26

Ocelotr2.0: Na DS1 jsem si na PC koupil X360 controller.
WD2 se až na to, že je to hra od Ubisoftu, povedlo.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 9. 12. 2016 v 13.06

SHIGERU MIYAMOTO a THE ROOTS hrajou "super mario theme" ze Super Mario bros.
Jako The roots.

ZDROJ KOTAKU: http://kotaku.com/shigeru-miyamoto-perf…


Dr.One: +1

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 6. 12. 2016 v 17.57

Když jsem viděl diskuzní panel Hidea Kojimy na letošním PSX, kde se uvádělo, že v Death Stranding bude i ženská postava, hned jsem si říkal, jak by bylo krásný, kdyby to byla Quiet, teda vlastně Stephanie Joosten. No a podle tohodle videa by se mi mohlo přání splnit.
http://youtu.be/I5Mc9cB3cc8

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 2. 12. 2016 v 07.19

GAME AWARDS - PREY vypadá jako nový System Shock. Alespoň tak tvrdí Kotaku a mě nezbývá než přitakat. Nebo spíš jako Bioshock ve vesmíru a poprvé mě hra začíná zajímat.

ZDROJ: KOTAKU http://kotaku.com/prey-looks-like-a-new…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 30. 11. 2016 v 16.13

Strejda Phil: Aby nedošlo k mejlce, Dishonored nehanim ten je vážně čupr :) Watchdogs ........... ééééééééééééééé whatever, nemám rád ubisoft a šmouly :)

Dark Souls 1 nehratelné. Tak to nevim co jsem tam těch 2000 hodin dělal. Samozřejmě s DURANTE FIXEM, ale to už snad neni třeba rozmazávat. Pokud si to zkoušel hrát na klávesnici, tak to je asi jako já když jsem zkoušel hrát Starcraft na joypadu :)

Editováno: 30. 11. 2016 v 16.17

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 30. 11. 2016 v 14.30

Ocelotr2.0: Anebo za to může něco jiného.EA a jejich mocný hype...Zničili si Titanfall 2 sami,být Zampellou,přejdu opět k jiné korporaci.
Btw,Dishonored 2 jsem dohrál a Watch Dogs 2 jsem začal.Skvělé hry.
Dishonored 2 je promyšlená(DkS1 jsou na PC taky příšerně nehratelné)hra,která má perfektní level design,mnoho možností,jak někoho zabít,vynikající znovuhratelnost,atd.
Watch Dogs 2?U hry jsem se tak dlouho nezasmál.Všechno,co se WD1 nepovedlo,je napraveno a vyšperkováno.Jízdní model dobrý,charaktery sice nic moc,ale neurazí,Marcus je hláškař a konečně postava,kterou nezapomenu,hra má skvělé easter eggy,živoucí open world.
Na tebou zmíněný MGS V TPP to ale nemá.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 30. 11. 2016 v 13.22

Proč se velké konzolové/PC AAA hry neprodávají ?

Tímto tématem se zabývá článek na Eurogameru, a naráží na problém Titanfallu 2, Dishonored 2 a Watch Dogs 2. Tři hry od různých výrobců, s dobrými recenzemi, a nevypadá to s jejich prodeji růžově. Nechci to nazvat rovnou propadáky, jelikož nikdo neví rozpočet těchto her, ale jejich prodeje zůstavají daleko za očekáváními vydavatelů.

ZDROJ: EUROGAMER http://www.eurogamer.net/articles/2016-…

Můj názor -

Titanfall 2 - podle všeho dobrá hra s kulervoucím singlem a solidním multiplayerem. Jenže - hráči jsou zvyklí na dvě hry tohoto typu COD a Battlefield. Koho z těchto hráčů nepřesvědčil Titanfall1, ten zůstal u svého CODu nebo Battlefieldu. Studio Respawn (firma za Titanfallem) přidalo sice singl, ale spousta hráčů má T2 zaškatulkovaný jako multiplayer-only.
A problémem 2 je Overwatch, FPS-MOBA-STREET FIGHTER, který ukradl spoustu hráčů právě CODu a Battlefieldu a dostal se tam kam se to těmto sériím nepodařilo za celou dobu existence. Čili je z něj e-sport, který zajímá i lidi co to nehrají a to se CODu za třista let existence nedaří. Není-li zájem o druhého a třetího, koho zajímá čtvrtý, pátý, desátý ? Na to trpěla i Evolve a zkušený šéf jako Zampella (autor Cod a Titanfall) to měl vidět a ne jen doufat. Udělal vše možné i nemožné, vydal nezabugovanou, poctivou hru a hráči mu bohužel načůrali do očí. Zkrátka příliš mnoho slepic v jednom kurníku, není místo pro víc jak tři MP FPS (CS:GO nepočítám to je už kategorie sama pro sebe ve stylu Farming Simulatoru n - má své věrné kteří nic jiného nehledají).

Dishonored 2 - kolikátou, že to zabugovanou hru to Bethesda vydala ? Mluvím tedy hlavně o PC hráčích, a majoritní chyby byly poměrně rychle byly opraveny, ale opět - zabugovaný launch, který prostě spoustu hráčů odradil, obvzláště koupili-li si předtím remasterovaný SKYRIM, který trpěl stejnými bugy jako originál před 5-6 lety. Někomu už zkrátka došla s Bethesdou trpělivost.

Watch Dogs 2 - WD1 slibovali spoustu věcí a spoustu jich nenaplnily. Móc hráčů má v paměti grafický downgrade a hlavně spoustu hráčů má v paměti The Division. Hry od Ubisoftu jsou totiž jedna jak druhá - OPEN WORLD podle příručky. Většinou tu máte nějaké věže na které je nutné vylézt aby se odhalila část mapy, máte dopravní prostředky a seber sto/sto kojotin tzv. collectibles.Špatný / nezajímavý příběh. Toť vše. Dav, který měl devízou Assasins Creedu je banda tupejch polygonů, který se s obyvateli GTA nedá srovnávat. Situace se opakují a GTA dává všem naprdel v tom jak tam vše přirozeně vypadá. Lidé upoštějící kolu když do nich vrazíte, chlápek peroucí se s policajty auto které se na červené najednou zblázní a začne ujíždět, do těchle náhodiček určitě RockStar investuje spustu času. Ve všech jiných OPEN WORLD hrách to nevypadá tak přirozeně (i když parodicky).

A větší problém Ubisoftu. Jejich hry na povrchu vypadají sofistikovaně, ale uvnitř jsou prázdné. Hloubka v soubojových systémech neexistuje, v AC2-3 jsem schopen vykrejt sto ze sto vojáků a zabít na koho si vzpomenu bez vylepšení postavy. Prostě neni důvod hrát stealth hru stealth a to je problém. Takový MGSV se mnou s tímhle přístupem nekompromisně vymetl podlahu. Oni zkrátka nedokážou udělat hru ve stylu Dark Souls, kde je (a hlavně může) člověk schopen přemýšlet nad tím jak vlastně funguje leveling.
Když to řeknu jinak - Ubisoftí open worldy nabízejí spoustu možností, ale v podstatě se na konec hry dostanete s prstem v nose a mačkáním těch samých tlačítek do kola. Nemusíte se vylepšovat, nemusíte si nic kupovat, neni důvod, na konec se dostanete zabíjením těch samých nepřátel dokola a všechno ostatní je omáčka která v širším herním kontextu postrádá smysl.

Všeobecný důvod 1) - zabugovanost při prodeji a spoléhání na patche.
MGSV nebo Uncharted 4 si na sebe vydělaly a byly to obrovské hity. Protože to byly hry které byly vyleštěny v den vydání a až na pár kosmetických patchů nepotřebovali opravy. Nebo Overwatch. Jistěže má patche, ale to je spíš dáno tím že je hra úspěšná a vyvíjí se, ale jinak byla top-notch první den, což je u MP titulu skoro nadlidský výkon.

Všeobecný důvod 2) - hráči mají paměť. Koupily si Division, kde byly problémy při startu a online komponent nefungoval, koupí si Watch Dogs 2, kde je ten samý problém při startu ?

Všeobecný důvod 3) - indie hry - spousta her od indie vývojářů je produktem lásky. Indie hry, jako deset let vyvíjený OWLBOY, dosahují v poslední době kvality, o které se i těm nejlepším AAA vývojářům může snít. Žádné bugy, nádhera kam se člověk podívá, nové herní mechaniky které jdou daleko za "press R2 to fire weapon" a všeobecná neokoukanost a poctivost zpracování. Hráči stárnou a mě po třiceti letech hraní zkrátka nikdo neutáhne na "skoro tak dobrou FPS jako Half-life 1" nebo "skoro tak dobrou městskou akci jako GTA". Proč, nic mě tam nepřekvapí a na nádhernej západ slunce skočim maximálně 2x. Neni to o grafice, pánové. Je to to o bezedných herních mechanikách které stárnoucí hráči hledají, a které z AAA firem zvládá Kojima, Blizzard, Capcom v bojovkách a CD PROJEKT RED v Questech. Ostatní už jsme prostě viděli.

Všeobecný důvod 4) - CHCI BÝT něco jako E-SPORT A HRABAT PRACHY.
Každá hra dnes se snaží přidat nějakou, pokud možno na věky trvající, hodnotu. Něco co hru podrží a prostě se bude hrát pořád i za pět set let. A tak se všichni snaží vyrobit tak poutavou multi-single neprůstřelnou mechaniku, tak jako DARK SOULS. Teď když to všichni jako EA, UBISOFT, ACTIVISION, OBJEVILI tak Dark Souls končí a vývojář FROM se posunuje dál. Nikdo ze zmiňovaných se dokonalosti Dark Souls systému ani nepřiblížil a možná to doufám zvládne NI-OH. Ale chlapcí, když nezvládnete vydat nezabugovanej singl, neserte se do vysoký školy pro každýho vývojáře, a tou je dle mne plynulý přechod z multi do singlu a opačně. Jedinej kdo to dal s grácií je opět HIDEO KOJIMA a na první pokus. Kecám on s tím koketoval už na PSP s Portable OPS a rozvinul to v Peace Walkerovi a je dost možný že to od něj odkoukali FROM. From to samozřejmě nemaj od Kojimy ale od Capcomu a jejich Monster Hunteru, který tuhle mechaniku zřejmě vymyslel. Tak jako kdysi souboje byly doménou východních vývojářů, dnes je to multi-singl hra jak ukazuje "japonská nová vlna" MGSV, Dark Souls, Monster hunter, Pokemoni. Ve východní hře jako v Dark Souls můžete porazit na levelu 1 hráče na levelu 150 díky dokonalému soubojovému systému. Dokonalý soubojový systém si nerozumí z bugy. Bugy hráče štvou. Kruh se uzavírá, nezvládnou-li firmy jako ubisoft zajímavý soubojový systém v singlu, nechť se nesnaží dělat multiplayer nadstavbu.

HOWGH - snad tento elaborát dává nějaký smysl :)

Editováno: 30. 11. 2016 v 14.29

Nahlásit nevhodný obsah