Diskuze

Náměty a připomínky

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875209
termoska82 napsal 16. 4. 2015 v 10.45

diky jirko pripadam si jako dement ale sleduju vas uz 8let next gen nejak neprisel vidite nejake zmeny kluci pamatuju skok ps2 ps3 to byla mala revoluce ted mi to neprijde ani jako evoluce

Nahlásit nevhodný obsah

20822354
Jiří Bigas napsal 15. 4. 2015 v 15.05

termoska82: Přímo u nás na Hrej.tv pod každým živým vysíláním.

oktopos: PRAVDA: Zdeněk ji chce vydat tento týden. Doprovodit by ji měl videobox.

Nahlásit nevhodný obsah

20875209
termoska82 napsal 15. 4. 2015 v 14.24

kde muzu zapojit do chatu a sledovat hrej tv zive

Nahlásit nevhodný obsah

-1
oktopos napsal 15. 4. 2015 v 14.19

PRAVDA: Stejně mi přijde trošku divné, že na ostatních webech je už tři týdny a tady nic...záleží asi, jak ta chřipka byla špatná

Kdy to teda bude?

Nahlásit nevhodný obsah

20873515
PRAVDA napsal 12. 4. 2015 v 09.37

oktopos: K tomu čekání. Pokud vím, může za to nepříjemná chřipajzna, která na recenzenta padla.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
oktopos napsal 11. 4. 2015 v 19.41

Co konečně už vydat recenzi na Pillars of Eternity? Games.cz už jí má nějaký týden, bonusweb taktéž...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Orky napsal 8. 4. 2015 v 08.25

Další zajímavý počin ze světa Warhammeru.Zatím jen v pre-alfa fázi.Uvidíme jaká hra se z toho nakonec vyklube. https://www.youtube.com/watch?v=vn-9ONpZQqU

Nahlásit nevhodný obsah

20802868
Mudokon666 napsal 3. 4. 2015 v 15.56

malá designová připomínka nk webu - šlo by v sekci Podcasty umístit prvky tlačítek, kt.odkazují na další stránky s podcasty, i na nahoru?
Bylo by to pohodlnější, je to někdy otravné kvůli tomu lézt opět na webu až dolů (na malém monitoru obzvlášť, kdy klávesa End mě hodí do té dlouhé a velké patičky a já musím scrollovat ještě nahoru).
Díky

Editováno: 3. 04. 2015 v 15.57

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Lucas napsal 2. 4. 2015 v 18.22

čaute, kde mám uložiť tie patche keĎ si ich stiahnem aby mi hra fungovala s nimi? http://pc.hrej.cz/hry/sportovni/fotbal/…

Nahlásit nevhodný obsah

20821316
zdeeneek napsal 2. 4. 2015 v 12.47

Matt cheazy: Je to pravda. Na PC gta5 nikdy nevyjde. Hráči, kteří si ho už koupili na konzole, musí počítat s tím, že je v noci navštíví ufoni a zavedou jim an@lní sondu. Jedinou účinnou obranou je spávat na zádech, bohužel po celý zbytek života.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Matt cheazy napsal 1. 4. 2015 v 22.28

mohu se zeptat jestli nevíte o tom něco bližšího, nebo je to jen apríl ??
https://www.rockstargames.cz/gta-v-navzdy-stahnuto-z-pro deje/

Nahlásit nevhodný obsah

-1
MonsterGangster napsal 1. 4. 2015 v 11.19

Namet pro nakup pro jirku! No neber to :-D
http://www.figures.cz/1-Star-Trek-3D-sa…

Nahlásit nevhodný obsah

-1
marcus napsal 29. 3. 2015 v 21.03

Jiří Bigas: Dakujem za odpoved a ospravelnenie, Jirko, ale nehnevam sa.:)

Nahlásit nevhodný obsah

-1
georgo napsal 29. 3. 2015 v 12.01

Jiří Bigas: Díky za odpověď :)

Nahlásit nevhodný obsah

20822354
Jiří Bigas napsal 29. 3. 2015 v 11.14

marcus: Maily určitě fungují. Na tvůj dotaz ho upozorním. Zřejmě ho přehlédl. Přijmi naši omluvu za tohle čekání, máš právo být naštvaný.

Nahlásit nevhodný obsah

20822354
Jiří Bigas napsal 29. 3. 2015 v 11.13

georgo: Díky za tvůj zájem a přízeň. Pokud jde o recenzi Hardline a rozdělení na SP a MP část, v tomto případě šlo spíš o z nouze ctnost. Chtěli jsme hodnotit dílčí části tak rychle, jak to jen bylo možné, protože jsme nedostali možnost otestovat hru dopředu. Proto nejprve vyšla recenze singlu s hodnocením a tu pak doplnila recenze multiplayeru s dílčím i finálním hodnocením. Obecně vzato to není něco, co bychom chtěli dělat. Pokud nás k tomu ale zase okolnosti dotlačí, princip by byl podobný. Aby výsledkem byla klasická recenze, ale každá zvlášť hodnocená část si zachovala vlastní verdikt.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Brown napsal 28. 3. 2015 v 23.06

Zdeněk Princ - šéfredaktor: dekuji ze jste se takhle kvuli me rozepsal a ty body co jste napsal je pro me recenze. Myslel jsem to tak, ze mi vadi, ze autora te recenze bavi nejaky druh her a nejaky druh ne (tak jako kazdeho cloveka), ale recenci nepise objektivne ale podle jen podle sebe- z jeho pohledu. Od zacatku bylo jasne ze to neni zanr hry ktery ho bavi a tak zbytecne kritizoval, kdyz upozorni na chyby tak je to pro ctenare super, ale kdyz na vse zbytecne nadava tak to urazi lidi kterym se ta hra libi. Jsou hry ktere tu vychvalujete a me ty hry nebavili, ale taky to beru objektivne a nenadavam na ne

Nahlásit nevhodný obsah

-1
georgo napsal 28. 3. 2015 v 14.32

Zdravim,
předně bych Vám chtěl poděkovat za dobře odváděnou práci. Hrej.cz je první stránka, na kterou v oblasti her chodím. Řada programu (od Let´s play videí až po hPod) mě baví a rád je využiji. Taky Vás už začínají kopírovat i naše české herní weby. Teď ale k dotazu. Neuvažujete u některých her rozdělit recenze na SP a MP? V případě BF:Hardline se mi to moc líbilo a ocenil bych to i u dalších titulů, které se tomu přímo nabízí (např. CoD, GTA, apod.) Díky a hodně zdaru!

Nahlásit nevhodný obsah

-1
marcus napsal 27. 3. 2015 v 19.46

Prosim vas, funguju Vase redakcne maily? Od 14.1. cakam na odpoved na mail, ktory som pisal Zdenkovi, ked ma v hpode v reakcii na moju otazku vyzval, aby som mu napisal, kvoli chybnej cene, ktoru som dostal zo sutaze. Dakujem

Nahlásit nevhodný obsah

-1
LeBron napsal 27. 3. 2015 v 18.28

Vosy: Já tě chápu, věř že ano. Ale tahle doba je prostě taková. Málo lidí je rozumných a chápe to, bohužel těch blbců je víc a to jsou právě ti, kteří píší pitomé komenty a vytváří nepochipitelný a zbytečný tlak na redakci, která pak moc nemá na výběr. Samozřejmě by bylo super, kdyby recenzent měl mnohem víc času, ale ani si nechci představovat ten flame pod každým topikem, kde by lidé hanili web a redaktory, že nejsou schopní mít při vydání připravenou a vydanou recenzi. Není to jen touto uspěchanou dobou a podle mě ani vůlí herních webů, ale je to prostě o lidech, kteří jsou zvyklí mít VŠECHNO, nejlépe HNED a co nejvíc před čumákem. Žalostná to doba.

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Vosy napsal 27. 3. 2015 v 17.19

LeBron: předchozí příspěvek je určen tobě, chybka se vloudila..

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Vosy napsal 27. 3. 2015 v 17.12

Brown: Přesně tím jsem myslel to, že mi chybí ta doba, kdy recenze na hru něco znamenala! Já absolutně nemam problém s tím, že recenzent bude hru hrát 14 dní.. a bude to pořádně! A ne jako dnes kdy hraje 3 dny v kuse napranej kafem a redbully, aby ho náhodou nepredbehl nejakej retardovanej "youtuber" v puberte!

Nahlásit nevhodný obsah

1236185
Zdeněk Princ napsal 27. 3. 2015 v 13.08

Asi ti úplně nerozumím - co si představuješ pod pojmem fakta v tomhle kontextu? O jakém "hloupém popisu jeho názorů" píšeš? Je přeci zcela logické, že se hodnocení opírá o názor daného autora. Já jsem tvrzením, že recenze není popis, poukázal na to, že by se v textu mělo vyskytovat konkrétní hodnocení (což je - světe div se - názor autora) a nikoliv jen zevrubný popis toho, jak hra vypadá, kolik má kapitol, kolik nepřátel, jaké zbraně apod.

Proč tomu tak je?

Protože například nerecenzujeme věci, jejichž výkon se dá pomocí nějakých nástrojů číselně vyjádřit - tím mám na mysli třeba výkon grafické karty, spotřeba vozidla, velikost telefonu atd. Já chápu, že jsi chtěl "něco" napsat, ale tohle je vážně úplně mimo. Jen pro pořádek ti tady hodím pár bodů, které Jarda v recenzi The Order: 1886 napsal - jedná se o hodnocení dílčích věcí tak, jak je vidí on - tedy ano, je to jeho názor a jinak to v recenzích her (filmů, hudby, maleb, módy...) nelze.

- Dabing dosahuje kvalit nejdražších hollywoodských filmů
- Ozvučení je natolik originální, že si během vypjatých momentů všimnete i takových drobností, jako je funění postav v afektu
- Šedivé katakomby [...] možná vypadají přesně tak, jako ve skutečnosti, ale herní zážitek je v nich nulový
- Třeba pozdější pasáž v zahradách [...] je nejen ošklivá, ale herně zcela zbytečná
- Jakékoliv sliby o možné otevřenosti [...] se omezují na lehce statické otáčení předměty ve vašich rukou
- Naředění pasáží [...] je ale přinejmenším problematické
- Nikde není žádná výzva, žádný opravdu originální prvek, zkrátka nic, na co bychom mohli s čistým svědomím ukázat a říct ano, kvůli tomu se vyplatí si The Order: 1886 zahrát
- Zde zůstane, po opadnutí prvního okouzlení grafikou a zcela plynulým přechodem mezi herními a neherními pasážemi, pouze standardně odvedená práce
- Svět, v němž se The Order odehrává, není reálný [...] Má ale svou temnou poetiku, o níž se může obyčejným hrám jenom zdát
- V tomto ohledu fungují filmové (neinteraktivní) sekvence fantasticky
- Největší potíž The Order: 1886 je těžko definovatelný pocit naplněnosti, kterou si ze hry odnášíte při sledování závěrečných titulků
- Zaměřili se na estetickou stránku, nikoliv designovou

Editováno: 27. 03. 2015 v 13.10

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Brown napsal 27. 3. 2015 v 12.45

Zdeněk Princ - šéfredaktor: - recenze neni popisem ale zhodnocenim kvalit, s tim s vama naprosto souhlasim, ale pak mi reknete kdo tu psat o THe Order 1886, to byl vylozene jenom popis autora clanku, jen hloupy popis jeho nazoru ale zadna fakta

Nahlásit nevhodný obsah

-1
LeBron napsal 27. 3. 2015 v 10.44

Vosy: No kdyby jsi poslouchal pořádně, tak v tom let's play také zmiňoval, že na recenzi té hry měl 3 dny. To je 72 hodin. Dohrát takovou hru může přitom trvat klidně 50 - 60 hodin. Já jsem tedy raději, že hru hrál do hloubky, než aby ji musel za každou cenu dohrát. A jsem i rád, že nebylo více času na recenzi, protože kdyby recenze vyšla o pár hodin nebo dnů déle, tak by se zde objevili další "stěrači", kteří by nechápali, proč zde recenze není, když už jinde je. Možná by to chtělo trochu používat mozek a pochopit situaci také ze strany redaktorů (recenzentů). Pak by vám možná došlo, že to není taková prdel a nebylo by pod každým článkem a každou recenzí milion naprosto zbytečných komentů.

Nahlásit nevhodný obsah

1236185
Zdeněk Princ napsal 26. 3. 2015 v 17.27

Vosy: Na tom není nic k smíchu - napsat recenzi po 40 hodinách strávených ve hře, je naprosto legitimní. Můžeme vést nejrůznější debaty, ale v čem se - a nejen Bloodborne - mění po 40 hodinách? Recenze není popisem, ale zhodnocením kvalit a fungování jejích prvků, resp. mechanismů, a ty se po překonání určité hranice jednoduše nemění. Samozřejmě to nelze paušalizovat na všechny žánry...

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Vosy napsal 26. 3. 2015 v 16.08

Jiří Bigas: TomKQT: Jasný, tak nějak to i chápu ale přijde mi fakt k smíchu, když recenzent v letsplayi (ať udělí jakoukoliv známku) pohlásí, že hru nedohrál..

Nahlásit nevhodný obsah

20792015
TomKQT napsal 26. 3. 2015 v 12.54

Stejně jsou hry, které dohrát nejde, např. Civilizace. A recenzent musí sám najít nějakou hranici, při které už hru dostatečně zná na to, aby si na recenzi troufl. Když se nad tím zamyslíme, proč by vlastně hry, které dohrát jdou, taky nemohly mít nějakou tuto hranici (dříve než před koncem)?
Ale samozřejmě recenzovat až po dohrání je jistější ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20822354
Jiří Bigas napsal 26. 3. 2015 v 11.34

Lojza.cr: Vosy: Můžu, kluci, mluvit jenom za sebe, ale domnívám se, že dohrávat hry je pořád samozřejmost a pevně věřím (možná naivně), že to tak mají všichni, kteří se recenzím věnují.

Dokážu si představit případy, když v open world hře, těžkotonážním RPG nebo nějakém sandboxu má člověk nahráno třicet čtyřicet hodin a pokud se na to cítí a věří, že už má názor zformovaný a nemůže jej nic změnit, je to na jeho zodpovědnost, pokud se do recenze pustí dřív. Tak to fungovalo vždycky.

Já osobně bych ale neriskoval a pamatuju si tak na dva případy, kdy jsem pod časovým tlakem kvůli uzávěrce vzdal třeba finální souboj a i tak z toho měl těžkou hlavu. Nicméně věřil jsem tomu, že už na výsledném textu a hodnocení nemůže nic změnit. Jinak jsem ale srab a ani by mě nenapadlo jít do hry s tím, že ji nestihnu/nezvládnu dohrát. Dnes ostatně existují mechanismy, jak si něco podobného může často čtenář i ověřit.

Nechci tady dělat žádnou agitaci. Považoval jsem to vždy za samozřejmost. Uvádím to jen proto, že by mě mrzelo, pokud by vznikl dojem, že recenzenti hry nejsou schopní ani dohrát. Musím se tedy ohradit proti tomu, že by se to stávalo. Nemůžu mluvit za ostatní, nemůžu dát ruku do ohně za každého kolegu či autora, ale myslím, že to ostatní mají stejně.

Editováno: 26. 03. 2015 v 11.34

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Vosy napsal 26. 3. 2015 v 11.24

Lojza.cr: S tím se dá i souhlasit ale stejně mi chybí doba, kdy recenze na hru něco znamenala ;-)

Nahlásit nevhodný obsah