U konce tohoto hPodu jsem se v metru tak řehtal, že si lidi museli myslet že jsem nějaký blázen. Jarda je výborný imitátor, tak jsem se už dlouho nenasmál. :D
Troška good. :-)
Mimochodem Pavle, nevím, jestli je fér si utahovat ze Zlatana a jeho cizích jazyků, když mluví plynně pěti jazyky a ještě navíc se domluví jedním dalším. ;)
Diky za paradni podcast! Slyset vas ve stare sestave bylo perfektni.
Chlapci, to byla jízda. Bylo super vás všechny slyšet!!!
Přestože byl díl velmi dlouhý, tak se mi poslouchal po pár dílech opět skvěle, až to tak rychle uteklo. Díky tedy Jirkovi za jeho povedené moderování i humorné vložky, dále Zdendovi, že si udělal čas a oblažil naše slechy svými názory a humorem. A Pavlovi za jeho chlípný vkus ... bychom si rozuměli :-D
Doufám v to, že Jarda, bude už bez kašle. Musel jsem to vypnout, po pár minutách. Bezohlednost?
chrisjurco: Musíš mít pořádně hluboký kapsy, když v nich dokážeš nosit PSP, který není žádný drobek. Já bych po kapsách nemohl nosit ani to sklapovací 3DSko. Nenosím v nich ani telefon.
yenda1: Neposudzujem vzhľad, ten mi je vlastne aj celkom sympaticky.
zdeeneek: Ja hovorím z vlastnej skúsenosti, že herné zariadenia ako PSP, teraz IPhone nosím vždy vrecku na nohaviciach, a už len to mi stačí aby som sa aj napriek zaujímavej cenovke 2DSka prestal o handheld zaujímať.
Editováno: 27. 09. 2016 v 12.23
chrisjurco: mne se líbí víc zaklapeci 3DS - to nosím normálně v batohu a vytáhnu ho ve vlaku / autobuse. 2DS nemám, ale počítám, ze s nim lze udělat to stejne - nosit v batohu a vytáhnout v dopravním prostředku. Co s tím mate někteří pořad za problémy?
yenda1: Avšak maximálne nepraktický, keďže ho zo sebou ani niet ako poriadne zobrat
Jiří Bigas: Aha, to je jasne, neuvedomil som si, ze do takychto akcii sa vacsinou zapajaju nezavisle projekty. Ale napriek pravidlam a hacikom, ktore poznate urcite lepsie ako ktokolvek iny, sa to ponuka ako celkom dobra moznost spravit si nejake PR, alebo nieco podobne. Budem rad, ked vas budem moct akokolvek podporit nejakym prispevkom, alebo kupenim nejakeho tricka :)
Editováno: 20. 09. 2016 v 18.40
marcus.: Určitě se nad tím zamyslíme, díky za tip. Hned takto narychlo mě ale napadají jistá úskalí. Například skutečnost, že na crowdfunding alespoň podle mého soudu úplně nepatří klasické velké firmy, jakými je třeba vydavatel našeho webu. To by nemuselo působit úplně pěkně, když by si o peníze říkalo vydavatelství. Je přeci jen rozdíl mezi nezávislým projektem a médiem, za nímž stojí nějaký silný partner. Rozhodně to ale neházíme do koše, zamyslíme se i nad tím, jen myslím, že to obnáší zase jiné háčky a nutnost řídit se dalšími pravidly.
Jiří Bigas: A nedali by sa tie tricka vyriesit nejakou crowdfundingovou akciou? Ze by sa prostriedky vyzbierali a z toho by sa spravili pre prispievatelov tricka. Ako sledujem, tak ostatne herne media v CR uz take akcie niekolko krat vyuzili.
Na trika se vykašlete. Je dobré jako propagační věc, cena v soutěži, ale aby si ho někdo přímo kupoval od herního webu, to mi připadá jako hloupost. A pokud už ho někdo bude chtít koupit, dal bych mu ten nejextravagantnější motiv, protože to bude nějakej fajnšmekr.
Já bych nosil jedině pěkné jednoduché, jednobarevné s menším logem Hrej, ale nekoupil bych si ho. A to mám hrej rád.
Mart9: Jen k tomu Battlefrontu bych chtěl dodat a zdůraznit, jak už padlo v podcastu, že mým cílem nebylo nikoho ztrapňovat ani koupat. Chtěl jsme tím jen poukázat na to, že my sledujeme vaše ohlasy neustále, i když na každý jednotlivý příspěvek třeba nereagujeme a vyvozujeme z nich nějaké závěry. Takže když se naposledy objevilo několik přání, abychom DLC k Battlefrontu nerecenzovali, není to samozřejmě jediný argument pro/proti, ale když člověk moc nestíhá, zohlední i to. Jak se říká, pozor na to, co si přejete:).
U toho trika je to vlastně něco podobného. Bych bych nerad, aby obě věci někdo vnímal jako nějaký "trest" nebo, že si postavíme hlavu a uděláme naschvál. Ale když se větší množství lidí proti něčemu postaví, nemůžeme to ignorovat a jít hlavou proti zdi. Tím spíše, že triko je produkt, do kterého bychom museli nejdříve investovat, vložit do něj nějaké peníze. Když máme o takové investici důvodné pochybnosti, je samozřejmě logické, že začneme váhat a musíme vše dobře promyslet. Za případný obchodní neúspěch bych se pak zodpovídal já.
tuter: Tím se dostáváme k tvému nápadu. Ten samozřejmě není špatný a my si s tou myšlenkou vážně pohráváme. Nicméně jako redakce jsme se měli kvůli zmíněným nákladům držet jednoho trika. To souvisí s tím, že trika je třeba nejprve necha vyrobit v dostatečném množství, různých velikostech atd. S každým dalším vzorem by rychle rostly náklady. Ale neříkáme ne, jen o tom potřebujeme ještě přemýšlet. Je mi jasné, že nikdy nedosáhneme naprostého konsensu. Původní návrh ale měl podle mě více odpůrců, než je pro zahájení prodeje zdrávo. Protože paralelně řešíme i hodně jiných věcí v pozadí provozu, priority jsou momentálně trochu jiné. Ale neznamená to, že nad tím lámeme hůl, anebo natruc nápad na triko opouštíme.
Editováno: 17. 09. 2016 v 13.00
Jiří Bigas: Teda Jirko, ty jsi dobrej, jinej by mimoně jako ruthana a podobné ignoroval ( což by si taky zasloužili), ale ty... Fakt dobrý, divím se že máš na to nervy :-)
Jinak hpod opět super, v práci se parádně poslouchate.
A co se týče triček? Co udělat dvě verze? Jednu něco ve stylu původního návrhu a druhé třeba obyč jen s logem?
RuThaN: I když jsem si všiml, že všechno, co poslední dobou uděláme, je podle tebe špatně, je potřeba to takhle dramatizovat? Až tebou přestanou cloumat zbytečné emoce, poslechni si prosím ještě jednou a zamysli se nad tím, co jsem skutečně říkal, jak jsem to říkal a jaká slova jsem u toho volil. Místo toho, abys řekl, v čem se mýlíme a proč, svůj názor sám znevěrohodňuješ obviněními z demagogie, přirovnáváš mě k Jiřímu Paroubkovi nebo tvrzením, že jsem ze sebe dělal experta na pirátství. A přirozeně nechybí už trochu zbytečná fráze o tom, že si snažíme hrát na novináře. Přečti si prosím i ty sám po sobě ten příspěvek a řekni mi, kdo z nás dvou by měl být ve svých reakcích opatrnější.
Do toho začneš s jinou myšlenkou, že vlastně pořád říkáme technický bláboly, i když já sám se moc do nějakých technických rozborů nepouštím a k tomu vždy říkám, že si na experta právě nehraju. Obviňuješ nás z toho, že si ohýbáme realitu jako Steve Jobs a přitom od boku vypálíš naprosto nesmyslné číslo, že čtvrtinu informací přejímáme od Digital Foundry. Kdo tady ohýbá realitu? Ke konci toho příspěvku už není co dodat. Výzvy k vyhazování lidí, nadávání do patlalů.
Není to všechno trochu zbytečný? I když chápu, že tě v takovém rozpoložení nemám šanci přesvědčit o ničem, možná by tě překvapilo, že i my, co si jen snažíme hrát na novináře, nečerpáme z jediného zdroje, snažíme se informace ověřovat a běžně využíváme kvůli jedné zprávě více zahraničních webů najednou napříč internetem. U zprávy o WA tomu nebylo jinak. Ve stejném duchu o té události informovala všechna přední média ve světě, stejně se o ní referovalo na Wiki. Mohla ta hra být už někde někdy k dispozic dřív? Ano, mohla, pak to ale muselo většině zpravodajských serverů uniknout a já z toho musím dovodit, že nemohlo jít o takto veřejně propíraný únik masivní šíření běžnými kanály jako v tomto případě. Což jsem řekl i v hPodu.
Hlavně jsem ale vždycky ochoten uznat, že se můžeme mýlit. A s námi klidně i všichni ostatní. Nebo, že pravdu může mít dobře informovaný čtenář. Ale pokud je to tak, je potřeba nám tu správnou informaci doručit, a to pokud možno nějakým kultivovaným způsobem. Takže abys mi rozuměl, netvrdím, že se pleteš ty, tvrdím jen, že to, co jsem řekl já, bylo v souladu s tím, co tvrdí nyní většina našich kolegů. A pokud nemáme pravdu, bylo by mnohem snazší pokusit se do situace vnést více světla, zatímco ty jsi namísto toho jen řekl, že my říkáme blbosti.
Stephano napsal 22. 10. 2016 v 00.59
Jaxx: Dobře si to trefil :) - pokud se nemýlím, ještě si se nikde nezmínil o hře GUN.