Diskuze

hPod

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20922091
Trubka napsal 23. 2. 2019 v 17.08

Mart9: No vidíš, ani na jméno mu nemohu přijít :-)

BTW, pokud ho někdo chce slyšet, tak proč si ho neposlechne v jeho pořadu?Nestáhnul se, neztratil se, přesunul se tam. Naopak, když ho tam budete poslouchat, podpoříte ho (zvýšíte mu poslouchanost).

Editováno: 23. 02. 2019 v 17.11

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 23. 2. 2019 v 13.13

Přibyslavice jsou podle mě zhruba ve třetině příběhu KCD.

NFS Underground jsem si tehdy užíval, ale domnívám se, že je k tomu potřeba právě dostatečně nízký věk.

Nahlásit nevhodný obsah

20894476
pavel.makal napsal 23. 2. 2019 v 12.36

Marllone: Díky za tipy!

Nahlásit nevhodný obsah

3815058
Marllone napsal 23. 2. 2019 v 11.42

digmen: Rozhodně se vyplatí zkouknout pár naučných videí na YouTube, opravdu je to zajímavé pokoukání. Za mě doporučuji na MK mrknout na kanály PNDK&M a History Behind The Warrior. A milovníkům nejen bojovek skvělý kanál o designu postav SugarPunch Design Works.

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 23. 2. 2019 v 11.35

Marllone: Díky. Vidišto, ani jsem si na to nevzpomněl. Ale to bude nejspíš tím, že jsem Armageddon mockrát nehrál.. :-) Každopádně ještě jednou díky a aspoň mám důvod na to zase mrknout.

Nahlásit nevhodný obsah

3815058
Marllone napsal 23. 2. 2019 v 11.18

Chtěl bych jenom podotknout k poslednímu povídání o Mortal Kombat.
Hra s největší nabídkou postav byla sedmička, Mortal Kombat Armaggedon, který obsahoval všech 60 postav, které se kdy objevily v předchozích dílech. Už tenkrát to bylo příběhově zajímavé: po čtverce, Deadly Alliance a Deception už hra měla příliš mnoho bojovníků, a projevovalo se to i v herním světě, kdy Elder Gods už měli obavy, že by mohla jejich síla zničit světy. Rozhodli se tedy ve zkratce postavit pyramidu, kde na vrcholu stojí Blaze (ohnivec), kterého kdož porazí získá ultimátní moc. Klimaktický závěr, kdy se proti sobě utkají všechny postavy a všechny se navzájem pobijí je vlastně elegantní řešení jak se vypořádat s narůstajícím počtem postav a připravit se na restart série, který pak proběhl v devítce a nastartoval současnou linku. Kterou MK11 se svými hrátky s časem zase zcela určitě rozbije, ale bude to rozhodně zase nářez.

Editováno: 23. 02. 2019 v 11.21

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 23. 2. 2019 v 07.34

Trubka: Je to Jaromír, Trubko.

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 22. 2. 2019 v 11.33

Pelhřimovská Pinda: Ano, naštěstí je to už dlouho, co byl Jaroslav hostem v hPodu. Jeho neustále skákání všem do řeči a přerušování stylem "já určitě vím co chceš říct", diskuze typu "já mám vždy pravdu a pokud náhodou ne, tak problém vhodně překroutím/přesměruji tak, abych ji měl" a nutnost mít vždy poslední slovo mi opravdu nechybí. Obzvláště v Invazích to byla síla.

Jsem rád, že Jaroslav už do hPodu nechodí. Ačkoli pamatuji hrej.cz už od dob Tomuse a tudíž bych měl preferovat spíše ze zvyku staré osazenstvo, tak Zdeněk Pudivítr, Tadeáš Pepř a David Rozsíval mi perfektně sedí a přál bych si, aby se minimálně o některé z jmenovaných redakce mohla rozšířit o trvalé členy.

Editováno: 22. 02. 2019 v 11.37

Nahlásit nevhodný obsah

20871220
Pelhřimovská Pinda napsal 22. 2. 2019 v 09.26

Ahoj, dříve jsem byl vášnivý hráč a také fanoušek této stránky. Časy se ovšem mění, lidé taky, změnili se priority a hrát jsem přešel. Stále jsem ovšem, například při cestování poslouchal zdejší podcasty a to především díky Jardovi, byl mi vždy velice sympatický a jeho povídání bych mohl poslouchat stále dokola, proto mne velice mrzí, že už je to dlouhá doba co byl naposledy v podcastu. Doufal jsem, že si přijde popovídat o red dead 2, ale bohužel. Byl bych moc vděčný, kdyby mi někdo řekl proč už Jarda do podcastu nechodí. Díky :)

Nahlásit nevhodný obsah

8088
celoush napsal 18. 2. 2019 v 10.40

K tomu poslednímu hPodu, kdy jste se bavili o Tetrisu jsem si vybavil, jak takhle fungoval multiplayer u dvou propojených GameBoy zařízení před ... třiceti lety? :) V podstatě shozením dvou linek jste jednu přidali (zespod) soupeři. Takže vás to motivovalo házet jich víc naráz, protože jedna pomohla jen vám, ale soupeři neuškodila.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 10. 2. 2019 v 15.34

Trubka: Já jsem přesvědčen, že Rockstar by si to mohl dovolit a i přes řev by hra měla úžasné prodeje.

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 10. 2. 2019 v 15.08

Mart9: Také se divím, že se stále hranice 60€ drží. Ještě je otázka, kolik se toho oproti minulosti prodá (+DLC a online), zda se to tím nekompenzuje. Protiargument je ale vlastně i RDR2 a RockStar - vydají 1 hru za 5 let a stejně se jim to (s online) i tak bohatě vyplatí. Takže evidentně 60€ musí stačit. Ten, kdo nemá takovou sílu v placení online, tak jich zase vydává víc. No a ten, komu se to nevyplatí, tak tam vrazí mikrotransakce a lootboxy s P2W.

Ale kdyby někdo přišel se 100€, byť třeba u RDR2, to by byl solidní řev, review bombing a nablito v komentářích a diskuzích. Dovedete si to představit? Já tedy raději ne :-)

Editováno: 10. 02. 2019 v 15.09

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 10. 2. 2019 v 12.26

Ten uživatel, co argumentoval cenou chleba podle mě neměl pravdu. Přece u chleba také nikde není dané, že ten dražší je kvalitnější nebo lepší.

Já osobně se už hodně divím a vlastně jen čekám, kdy nějaká společnost bude mít ty koule nasadit na svůj majstrštyk cenovku alespoň 100€. Nebo jinak - pokud si to někdo někdy mohl dovolit, bylo to Rockstar s RDR2.

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 9. 2. 2019 v 20.56

Díky za podrobný popis změn, které nastaly, a těším se na světlejší zítřky Hrej.cz, které budou snad odměna pro Pavla, že to pod Xzone nevzdal.

Ještě dotaz - chápu to správně, že jste byli ze strany XZone prakticky ze dne na den "odejiti" z jejich kanceláří, bez (vstřícné) možnosti přechodného období tam zůstat do vybudování nového místa pro redakci?

PS: Pavle, Ty jsi tomu zase v hPodu na konci věru dal... V diskuzi, co máte za zajímavé věci, několikrát padly hlášky, že máš (nebo někdo jiný) např. press kit ke hře (takže získaný "firemně") a že doufáš, že to později prodáš (evidentně soukromě). A nepůsobilo to jako nějaká legrace nebo recese, to opravdu ne a překvapilo to i mě. Pak se nediv, když lidé startují, kdy u Tebe doma vidí firemní věci (HW apod.). Raději bych se příště takových provokativních prohlášení zdržel a popisovaného jednání také. Dříve takové věci redakce dávala do soutěží, ale ty nějak zmizely s tím, že je problém ty věci odesílat...

Editováno: 10. 02. 2019 v 16.49

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 2. 2. 2019 v 16.57

K ceně Metra na Epic Storu - není to zřejmě tak, jak jste říkali. Cena 50$ je pouze pro USA, jinak bude za 60$ (a asi 60€): http://www.kitguru.net/gaming/matthew-w…
=====
It appears price reduction from $60 to $50 is for US buyers only. At the time of publishing, Metro Exodus is still full price in other territories.
=====

Epic by ale podle mě měl mít pro koncové uživatele nižší ceny, "nemůže" si brát takovou provizi, jako Steam. Už z důvodu, že jejich servis (možnosti klienta - workshop, diskuze, hodnocením, ... atd.) je podstatně horší, jak Steam. Logicky tedy by měli být levnější, což nejsou => jen s uživateli vydrbávají a přesto jich spousta skáče nadšením, jak jsou super konkurence a Steam je ten špatný...

Mě by více klientů/platforem nevadilo, ale bez exkluzivit. Mají si konkurovat cenou, možnostmi, službami, jako se to děje v běžných e-shopech i kamenných obchodech. Ne přetahováním vydavatelů. To je pro hráče jen špatně, včetně konzolí.

Na závěr chci pochválit Tadeáše a Zdeňka, jsou to v hPodech dlouhodobě nejlepší diskutující a perfektně mi sedí. Pavel udělal velmi dobrý úlovek!

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 27. 1. 2019 v 12.44

pavel.makal: Pokud si v lednu poznamenám, že tahle hra měla výborný soundtrack a pak ji v prosinci při vyhodnocování přebije hra, kterou jsem si poznamenal v červenci, tak je to v pořádku.

Ale pokud v prosinci zpětně procházím, co vlastně letos vyšlo, a už si nevzpomínám, v čem vlastně ta lednová hra byla dobrá a do soundtracku ji tedy ani nezařadím, abych o ni popřemýšlel, je to špatně a nemělo by to takhle fungovat. Já bych si ty kategorie plnil během roku a na konci roku už hry jen seřadil.

Nahlásit nevhodný obsah

20894476
pavel.makal napsal 27. 1. 2019 v 10.22

Mart9: Myslím, že tohle spíš pramení z nepochopení toho, jak to David myslel. Samozřejmě si před Invazí děláme seznamy her, ostatně připravujeme je už pro čtenářskou část. Jde spíš o to, že zážitky z her z počátku roku mohou být prostě snadno zapomenuty, nebo spíš zastíněny, pod tíhou všech her, které hrajeme v následujících měsících. V tom tkví jejich pocitové znevýhodnění.

Editováno: 27. 01. 2019 v 10.23

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 27. 1. 2019 v 08.20

David Plecháček: Je to ale chyba. Věřím, že Pavel nad tím více zauvažoval.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 26. 1. 2019 v 23.57

Mart9: Ale můžeme. Já ti to ukážu.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 26. 1. 2019 v 14.48

Já vám doporučuji si hned na začátku roku vybrat kategorie do další invaze a průběžně si každý měsíc hry zapisovat. Přece nemůžete v lednu říct, že ta hra má nevýhodu, že na ni zapomenete. Tak si prostě v tom lednu tuhle hru napíšu, že by mohla v nějaké kategorii být. A ne, že v prosinci budu zpětně procházet seznam her, co vlastně letos vyšlo, a pracně to dávat dohromady.

Nahlásit nevhodný obsah

20922308
zaty napsal 21. 1. 2019 v 21.42

Mart9: Hele já ho i chápu. Já kdysi sem tam taky něco dohrál "na sílu", protože jsem to prostě nechtěl vzdát. Před pár lety se mi čas na hry docela zmenšil, tak prostě když něco rozehraju a přestane mě to bavit, tak to přestanu hrát. Bez výčitek, her je jako sraček. Ale chápu, že někdo je ještě v té první fázi a chce dotáhnout aspoň příběh.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 21. 1. 2019 v 12.14

TheSibep: Chápu, proč to cituješ. Nicméně Kingdom Come neni hra, kde bys měl zdolávat bosy. Prckův výskyt byl nemilé překvapení, které bylo potřeba jakkoliv překonat, abych mohl dál pokračovat v jinak fantastické hře, u které jsem se rozhodně nemodlil za to, abych ji už konečně dohrál.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 20. 1. 2019 v 18.43

V Kingdom Come samozřejmě prasata byla. Například se jedno velké čuně neustále válelo u vchodu do areálu kláštěra. Zahrajte si to oba dva.

A Prcka v Přibyslavicích jsem nakonec složil jedním šípem přímo do hlavy. I když asi na 158. pokus čtvrtý večer v řadě.

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 20. 1. 2019 v 15.23

Zdeňku, přimlouvám se za NieR: Automatu! :D

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 19. 1. 2019 v 12.24

Toho Zdeňka na začátku nechápu a také přesně kvůli tomu tento typ her vůbec nehraju. Trápit se u hry, zabít jejím hraním volný den a modlit se, aby už byl konec...Na to musí mít člověk trošku úchylku :)

Hru je potřeba si užít. Pokud se u ní trápím a vyhlížím konec, je to špatná hra.

Nahlásit nevhodný obsah

20894476
pavel.makal napsal 4. 1. 2019 v 19.57

Ahoj, dnešní hPod vyjde o něco později (ale určitě ještě dnes večer). Omlouváme se za komplikace!

Nahlásit nevhodný obsah

20852809
Odporný křeček napsal 29. 12. 2018 v 22.47

Nechcete udělat zase nějaký žertovný díl? Jestli bude málo otázek, můžete v otázkách si položit otázku co vlastně přesně odděluje průměrný podcast od nadprůměrného podcastu. :)

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 22. 12. 2018 v 14.24

celoush: To uz je lepsi dat do casto kladenych dotazu. Eticky kodexy v jakemkoliv odvetvi naopak odvadeji lidi od etiky.

Nahlásit nevhodný obsah

20923241
Xihone napsal 22. 12. 2018 v 12.47

celoush: Do přístě by měli “zrecenzovat” nějaký mikrofón, aby jim bylo rozumět xD Jsou to fakt hrozný blázni xD

Nahlásit nevhodný obsah

8088
celoush napsal 21. 12. 2018 v 10.39

Doposlouchal jsem (snad) poslední hPod, kde jste řešili jak se stavíte k darům a věcem, co recenzujete a podle mne by bylo ideální si sepsat a na web umístit vlastní "etický kodex", kde svůj postoj popíšete a další případné dotazy nasměřujete přímo na něj.

Nahlásit nevhodný obsah