Diskuze

hPod

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 5. 1. 2020 v 23.30

Nikdykde: Takze tema slohama v podstate rikas ze ty (plus nekdy i dalsi lidi) to mas/maj jinak nez jiny lidi a ze to tak je spravne? Nazor ti neberu, ale az moc mi to pripada jako neco, co se snazis tady protlacit jako jedinou pravdu. V kazdym pripade ocekavam odpoved alespon na 4 A4, jsem zvedav kolik web hrej pojme znaku.

Editováno: 5. 01. 2020 v 23.31

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 5. 1. 2020 v 19.37

a prosímvás pěkně, mluvím o komunitách ve hrách, lidi co skutečně hrají, ne tomu co nazývám "internetový hráč", který akorát piští jak je všechno špatně, má to být zdarma (proboha, hlavně to ne, víte jak to dokáže zničit jakýkoliv MMO?), řvou na redditech nebo točí hejtová destiminutová videa na youtubu (aby platila reklama). To nejsou lidi, kteří vás třeba zvednou na zavolání v The Division 2 a pomůžou dodělat misi, nebo které si voláte v Dark souls na pomoc. To nejsou lidi se kterejma vyrazíte na raid nebo žádáte v RDR2 chytat padouchy.I když tito lidé moc rádi mluví jménem celé jedné "komunity" (která mimochodem už dávno neexistuje, tak od roku 1998, kdy se hry začaly dostávat víc mezi lidi a sociálních skupin tam vznikla celá ředa), tak ve skutečnosti často jejich problém spíš tkví v tom, že ani netuší jak se daná hra v daném žánru vůbec hraje, nejsou členové guildy, anebo prostě mají pocit, že se musí nějak odlišit.

Ono to taky vedlo k tomu, že se ten "internet" a jeho soudy a hodnocení vlastně od skutečného hraní izoloval. Poslední dva roky měla většina lidí co jsem ve hrách potkal (ptal jsem se jich), společné hlavně to, že se na nějaké youtuby nebo metacritic zvysoka... a někteří ani netušili co to je - oni maj nějaký zájmy a hry mezi ně patří a rozhodujou známí, vlastní zkušenost, game pass, dema a podobně. A i když maj nějaký diskuze, kde s epotkávaj na faceboocích nebo webech, tak si hodně rozmýšlejí koho tam pozvat (a často to je někdo koho potkali v tý hře).

I my co čteme a komentujeme na hrej.cz jsme vyjímky a v zásadě mimoni.To gro všeho je úplně jinde....

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 5. 1. 2020 v 19.10

hmm, diskuze.

Ale ono je to stejně jedno, doposlouchal jsem poslední hPod a tam stejně šéfredaktor tohoto webu upřímně naznal, že lidi jako já hrají hovna. Což bych chápal od člověka co paří menší hry jako disco elysium nebo Dragons Dogma, ale ne od někoho kdo vede redakci, která si do dekády převážně zvolila jednoduché AAA Adventury (běh za značkama) a každou s rozpočtem přes sto milionů dolarů a něco vypráví o síle marketingu.

Myslím si, že problém je úplně někde jinde a že to slutečně není o tom, že někdo hraje hovna - nemyslím si to ani o těch, co milují God of War (který já považuju až za urážlivou komercionalizaci témat jak fantasy, tak evropské mytologie), závodní hry nebo se baví pro mne nepochopitelnejma Asci hrama a podobnejma hříčkama. Komunitě ctitelů krokových dungeonů, akčních CoD nebo SONY exclusivit, případně se těšej na brečení u TLOU2. No a co, mne baví se toulat v Apalachii, což je taky samo o sobě dost divný.

Já chápu, že mistr Makal je prostě nasranej, protože trh s hrama je divnej a plnej průserů a diskuze pod články mu nemusej přidat klidu a zejména to bude složitý, když je nemocnej, ale vymlouvat se očividně, že hry nevycházej úplně technicky OK - nevycházely takhle nikdy, jenom když jsme byli mladší, než se k nám ta hra dostala už měla patche. Fallout jednička byl v původní první verzi průchod bagů. U Half Lifů i Queků se dělali obří opravy, existovali hry na které si člověk musel koupit i kartu, protože nejeli na ničem jiným. Ani na konzole jhry nevycházeli OK hned od začátku. Že se na to rádo zapomíná... trocha odstupu by neškodila.

JInak prostě přišla doba, kdy se hry dělí do více žánrů a kdy už neplatí, že každej z nás musí hrát všechno co vyjde. Je mnohem víc her, které se projeví až potom co se člověk do nich pustí a přijme určitý pravidla těch vytvořenejch herních světů. Většina může odmítnout Breakpoint, ale lidi co rádi openworldy a taktickou hru v nich se tady bavili už od prvního dne a to dost kvalitně. Naše partička si přešla z Wildlands plynule do Breakpoint hned první dny a nikdo tam ničeho nelitoval, protože základy těch her jsou zdravé - Ubi stejně předělává spíš tu nástavbu, aby se to líbilo i dalším, rozšiřuje to pro další lidi. Ve Falloutu 76 jsem potkával lidi, co před dvaceti lety zakládali první weby o Falloutu a dělali rozhovory s mladým Avellonem, lidi co dělaj a píšou stránky, ze kterých vy čeští herní novináři čerpáte informace pro články.
Vidím tu lidi co hrají Anthem, maj v tom fůrů času, jsou perfektně sehraní a perfektně sekaj icomba při soubojích na nejvyšší obtížnosti. Je to pro ně druhá hezká hra, menší, vedle Warframe nebo Destiny 2, které hrají přednostně.

Právě kvůli komunitám jsem přešel z PC na konzole a překvapilo mne, kolik lidí různých generací a zájmů jsem tam potkal, ale že jsou to lidi co maj rádi hovna bych o nich denka už neřekl. V minulosti jo, když jsem byl zaslepenej, neznal jse ty komunity a hrál akorát na PC. Taky jsem hrál jen singl hry a opovrhoval jakýmkoliv MP nebo MMO - naštěstí jsem ale potom zjsitil, že to byla jen moje blbost.

Nahlásit nevhodný obsah

20905464
Sneaky Bitch napsal 31. 12. 2019 v 18.04

Nikdykde: Boha jeho, já to přece neřekl, že to je beta. Já citoval tebe. Stejně tak netvrdím, že je to průšvih dekády. Takže veškeré tohle tvoje vysvětlování a konstatování se obrací pouze proti tobě samotnému, jelikož tím pouze potvrzuješ to, že si protiřečíš. Tím z mé strany ukončuji další debatu, jelikož jsem si téměř jistý, že zase přijde nějaké osvětlování, které mi je, stejně jako F76, úplně volné.

Hodně štěstí a především zdraví do Nového roku i Tobě.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 31. 12. 2019 v 16.50

Sneaky Bitch: je to beta asi stejně jako RDR2 online, který ještě v listopadu tě neustále odpojoval a padal a byl plnej chyb, včetně prosvítajících textur nebo NPC zasekaných ve zdi. Asi stejně, jako nedokončené MGS V.
Nyní je ve stavu jako všechny ostatní MMO, tedy každý upgrade něco přinese, něco opraví a něco zase rozvrtá.

Ta hra v tohle se neodlišuje od ostatních, není to průšvih dekády a pokud tohle někdo bude vážně tvrdit, je to prostě vůl. Tečka.
Stačí to takhle?

A jinak hodně štěstí do Nového roku.

Editováno: 31. 12. 2019 v 16.52

Nahlásit nevhodný obsah

20898207
IamShyNotScared napsal 31. 12. 2019 v 08.04

Ukazovat prstem se nema, tudiz se zdrzim konkretnejsiho komentare, ale subjektivne hodnoceno, tenhle 723 hpod... To je tedy neco...
Zazil jsem Jardu, Grygara, Polacka, nebo treba i Bacha v hpodovych "diskuzich", kdyz byli "v ráži" a "mudrovali", ale nikdy jsem u nich nemel pocit, ze bych snad musel aktualni dil dropnout.
No bylo mi az stydno. Takova ta trapna hanba, vite... jako kdyz musite poslouchat arogantniho, nabubreleho, preziraveho, ustepacneho a hasteriveho protivu - hosta, a premyslet nad tim, co ho k tomu vede. Kdyz uz je to potřetí behem jednoho dilu, neco je spatne... vyber hostí je samozrejme na vas, stejne jako je vyber podcastu na mne.

Ale Vas, Davide, Vás obdivuji za tu trpelivost.

Editováno: 31. 12. 2019 v 08.06

Nahlásit nevhodný obsah

20905464
Sneaky Bitch napsal 31. 12. 2019 v 02.48

Nikdykde: Znovu opakuji, já vůbec neřeším, jaká ta hra je. Jestli je dobrá ve svém žánru, jestli je tak špatná, jak se říká, atd. Dále vůbec neřeším to, jaké jsou a byly ostatní (GTAV, RDR2,atd.) Já prostě narážím na to, že pokud řekneš o hře, že její spuštění nebyl fail, ale zároveň říkáš, že to byla (potažmo ještě stále je) beta, tak to prostě logicky nejde dohromady a protiřečí si to. Nic víc, nic méně. Jinak to, co píšeš a jak tu hru vidíš, vůbec nerozporuji a absolutně chápu, že ne jen pro tebe má ta hra kvality.

Od Hidea jsem hrál MGS 1,3,5. 1 a 3 v době, kdy jsem ještě neměl o nějakém kulturním rozsahu tucha, byly to pro mě jen hry.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 31. 12. 2019 v 01.00

Sneaky Bitch: Pokud vidíš rozpory v tom, že někdo hraje hru a současně k ní dokáže být racionálně kritický a vidí její nedostatky, pak to skutečně není můj problém. V betě se nacházelo dlouho i RDR2 (a které dodnes je prázdné co do obsahu a teprve se postupně zaplňuje), celé roky Black desert, dnes tak úspěšné GTA V. bylo roky na začátku šíleně špatné, Warframe má už kolikátý build (a bugů jako sra˙˙˙˙˙) a nikdo kvúli tomu neječí a hráče těhle her neoznačuje za dementy.

F76 začal jako nepřiznaná beta a svým způsobem se v ní nachází i nyní, byť spousta věcí už funguje docela dobře a hra obsahuje spoustu obsahu. Kromě ale toho rozporu u spuštění hry nevidím důvody, proč by si ta hra zasluhovala takový hejt a taky spoustu vymyšlených blbostí, kterýma se zasypává reddit, ze kterého pak čerpají herní novináři a ty nesmysly ještě opisují.
Před půlrokem byla venku nestabilní verze, která na konzolích hrozně lagovala a na PC padala a proto jsem doporučoval to zatím nehrát. Dnes, ve vánočních akcích to kupuju i jako dárky a kupodivu lidi to i docela hrají a líbí se jim to.
To není žádný rozpor, nikde jsem netvrdil nic jinýho. F76 rozhodně není průšvih desetiletí a není to špatné RPG ani survival. Nemá sice nejhezčí grafiku, ale ten engine dělá co má a tomu co je tam potřeba zcela odpovídá.

I David Rozsíval právě ve videu tenkrát říkal, že tam je spousty dobrých nápadů i jednotivě funkčních věcí, ale že to moc nefunguje dohromady - což v té době a ještě i nějakou dobu potom, byla docela pravda a platilo to. Já projektu fandil a tak jsem jej podporoval a občas ostatní informoval v jaké je to fázi.

Mimochodem je zde vynikající komunita, což je pro hry tohodle druhu dost podstatný plus.

A jako člověk co hraje Kodžimu (jsi to ty, ne?), sám dobře víš jak u něj je důležitý mít i nějaký kulturní rozsah, abys ho dokázal pochopit, případně i domyslet co čím myslí. To platí i u F76, který je plný odkazů na Kinga, Roberta Blocha, folklór amerického venkova, americkou gotiku, P. K. Dicka, specifický černý humor, politickou satiru, starší klasické americké sci-fi filmy jako Dne, kdy se zastavila země a další a další věci. Pokud ty věci znáš (třeba si přečteš i vynikající Dance Macabre od Kinga), má pro tebe F76 hodně přidané hodnoty - pokud k tomu máš rád komplexní RPG a survivaly, jsi tam jako doma. Pokud ani jedno, je vcelku normální tu hru prostě ignorovat, protože není pro tebe - nikoliv to opakovaně hejtit, jako to dělají lecjací youtubeři (teď neříkám že ty).

Nahlásit nevhodný obsah

20905464
Sneaky Bitch napsal 30. 12. 2019 v 22.21

Nikdykde: Nic z kontextu nevytrhávám, opakuji tvá slova a pouze reaguji na to, že si v poslední době několikrát napsal, že launch F76 nebyl fail. Nezlob se na mě, ale přiznat hře, že vyšla ve stavu bety, to mi tedy rozhodně nepřijde jako úspěšný launch. Nepoukazuji na nic jiného než na to, že si prostě protiřečíš a rozhodně to není žádným vytrháváním z kontextu. A neboj, tvými příspěvky jsem se prokousal dostatečně. Každopádně pokud je v tvých sáhodlouhých příspěvcích uschováno ještě něco, co zůstalo mým očím a mysli skryto, omlouvám se. Pouze poukazuji na drobný nedostatek, kterého jsem si povšiml a který je prostě faktem. Před půl rokem to pro tebe byla beta, momentálně tvrdíš, že launch nebyl fail. Toť prostě vše, co jsem si z tvých příspěvků odnesl.

Editováno: 30. 12. 2019 v 22.24

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 30. 12. 2019 v 21.46

Sneaky Bitch: Je zajímavé, jak si to celý interpretuješ po svém. A vytrháváš z kontextu (pravděpodobně úmyslně).

Já jsem napsal, že to není pro každýho a že její problém je - jako v případech mnoha jiných MMO - že je to vydané jako beta a v že maximálně problém co jim lze vyčíst je, že to nepřiznali.

Konkrétním lidem v diskuzích jsem to nedoporučoval, protože opakovně psali že předběžný přístupy je ani nezajímají a že pokud mají rádi komplexní RPG a survival, nejdřív za rok, kdy už to bude určitě reprezentativnější. U propracovanějších RPG, navíc MMO, hru nedokáže nikdo posoudit dokud tam nestráví aspoň padesát hodin (pár hodin u tohodle druhu her ti nic nepoví, max. zda se ti líbí nebo ne grafika a nic víc.) a já jsem dostatečně poctivej na to, abych někoho varoval před tím, aby se v tom zbytečně netrápili, když ještě v té době nefungovala pořádně ani optimalizace. Narozdíl od tebe, který si špatně přečetl i příspěvek co jsem napsal zde (předpokládám obojí schválně a že z tvé strany jde jen o to ukázat silácký postoj).

Navíc od té doby toho tam dost udělali a třeba dost silně zapracovali na optimalizaci i uživatelském prostředí.

A obecně k té oblíbené hře, což si rádi relativizujete - tohle kolem F76 je problém obecně druhu MMO. Neexistuje hra tohodle druhu, co by byla v pořádku a špatně nastavený (nebo úplně absentující anticheaty) u dalších titulů je skoro normou. CSka, GTA V. online, RDR2online, BDO, Divize a dokonce i WoW - nebo dokonce DayZ - prostě tímhle trpí, některé hry dokonce mají pirátské servery, jinde se běžně přichází o účty, útoky hackerů jsou velice časté, lidi co zneužívají exploity nebo cheateři ničí celé tituly. Ale z nějakého důvodu se pořád melou nemysly kolem F76 a to dokonce i ty zcela smyšlené (upřímně - o opravdových problémech ve hře jsem nikdy ve zprávách nečetl, hra je má, ale zjevně oni youtubeři a další experti je z nějakého důvodu neznají, můžeme z toho logicky odvodit proč asi).
Je to, jakoby to většině lidem vlastně vyhovovalo, bije se Bethesda, ale všichni ostatní zůstávají nekritizování a ve skrytu. Přitom třeba právě ty ztráty věcí v hrách, únosy účtů, jsou těžkej problém v těhle titulech obecně - a narozdíl od F76 tam jde i o velké peníze (Rockstar, Valve) a časové investice - a je naprosto zjevné, že řešit by to měli ty firmy i hráči spíš globálně.

Tady nejde o to, zda jsem nebo nejsem fanoušek F76 (taky píšu akorát to, že tu hru znám a hraju a že je to něco jinýho, než čtu na internetech), ale že tak rádi i profesionálové používají dvojí metr. A věří blbostem na netu.

Nahlásit nevhodný obsah

20905464
Sneaky Bitch napsal 30. 12. 2019 v 21.17

Nikdykde: Já se s tebou nehodlám pouštět do debaty o F76. Hru nehraji, je mi vcelku ukradená, zda je ta hra dobrá, nebo zda platí obecný konsensus, že je hra odpad. Chápu, že tě žere, když někdo pomlouvá tvou oblíbenou hru, a proto jí chceš bránit. Nicméně ty sám si cca před půl rokem v diskuzi napsal, že je hra ve stavu bety a že bys jí nikomu nedoporučil hrát dříve jak za rok. Proto mi tvá momentální prohlášení, že vydání této hry nebyl žádný průser, přijdou trochu směšná.

Editováno: 30. 12. 2019 v 21.17

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 30. 12. 2019 v 19.51

a teď jsem doposlouchal nový Hpod a nechce se ani věřit, že to jsou ty samí lidi co tam shazujou ten F76.

A stejně tak jsem se opět v další diskuzi jen potvrdil, že lidi o F76 znají jen samé nesmysly a výmysly a navíc je spojuje taková věc - podle nich všichni co hrají tenhle survival, jsou idioti.

Já taky nehraju některé žánry a třeba nerozumím sportovním hrám nebo kartičkám, ale rozhodně si nemyslím o lidech co to hrají, že jsou to idioti.

Mimochodem ten Control JE skrytý klenot a to i ten příběh a vůbec bych se toho nebál to prosadit i proti Death Stranding.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 30. 12. 2019 v 16.03

Mart9: já se ve skutečnosti podivuju a už i bavím tím, jak jsou u tohodle tématu lidi schopní věřit všemu, je to už jak s představami o voličích pana prezidenta (nebo naopak o jeho kriticích a Sorosovi).

Anthem, F76, ani Ubi nejsou žádný průsery a ani ničitelé trhu, neokrádají hráče (ty okrádají hackeři nebo útočníci, ale ti jsou ve zprávách skoro braní za hrdiny).

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 21. 12. 2019 v 13.39

Nikdykde: Já taky těžko snáším, když někdo haní mou oblíbenou hru, ale teda sepsat takový román mě to ještě nedonutilo. Díky, pobavil jsem se.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 21. 12. 2019 v 02.08

Jinak přeju všem hezké svátky a veselé Vánoce a krásný Nový rok.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 21. 12. 2019 v 02.07

JInak mám po dnešním podcastu otázku.

Oukej, dobře, nepochopil jsem já a mnozí další, že hlasujete o nejlepší hry dekády co se vám prostě líbí (a jsou tam nejzprofanovanější hry z posledních roků) ale OK.
Přesto to volba ukazuje vaše oblíbené žánry a styly a jsou to zcela zjevně kvalitní bojovky a akční adventury.
Nemyslíte tedy, když okamžitě hlásíte mezi průšvihy dekády Fallout 76, že se naopak zapomínáte nad jednou věcí zamyslet?
Protože je to survival MMOčko, které nikdo z vás nehraje, neholduje mu a podle mne ani tomu nerozumí (protože ho to nezajímá). Nikdo z vás survivaly nehraje a ani MMOčkám výrazně neholduje - určitě ne do hloubky a nějak více. Koneckonců i na open worldy tu máte vlastně jen pár lidí - konkrétně Jakuba Štěpánka, a jak setsakra to bylo poznat v jiném náhledu a rozboru her jako Breakpoint.
Protože u těch, co survival a MMOčka hrají, F76 nedopadá vůbec zle - a navíc má slušnou komunitu (velice slušnou a dobrou komunitu).
Také novinky, které jste o hře přejímali byli často vyfabulované, neodpovídali tomu co se ve hře skutečně dělá a často jde jen o sdílení informací, které si nikdo neověřil a jen burcují youtube a sociální sítě (lidí, co hru ani neviděli). A verze lumpů a hackerů, co se probíjely do kódu hry a pak dostávali ban (viz legenda o pánovi co měl moc munice).
Současně jste měli zde i poměrně racionální (i když nešel do hloubky) recenzi i video od Davida Rozsívala. Samozřejmě, pokud vycházíte z blbostí na sociálních sítích (věřím ale, že ne) a článků, kde nikdo neověřoval informace, pak prosím, ale jinak váš smích není rozhodně na místě. F76 byl některejma lidma brán jako příběhový Fallout, on je to ale ve skutečnosti pouze survival z vesmíru Falloutu, byl tak i představen a tedy je hloupost těch co v tom viděli něco jinýho. /nicméně jste druzí z českých webů, serverů i redakcí, kdo k tomu přistoupil ještě normálně a vážně; spousta se projevila jako neprofesionální.

Nicméně vás hry jako F76 (ono jich je hooodně malounko) vůbec nezajímají a chápu že není důvod se k nim vracet, přesto by bylo dát trochu brzdu a zamyslet se nad tím, zda se vysmívat něčemu ze žánru, kterej vás prostě... nezajímá.

Mnohem větší průsery, které se dotkli i více lidí bylo třeba vydání jednoho z dílů Batmana na PC. Nebo minulý rok Blizzardcon, který naštval mnohem větší komunitu. Nebo vydání RDR2 na počítače, které si v prvním týdnu s hráči na PC vytíral R* prdel. Nebo vydání NMS, kde marketing předehnal skutečnost o dva roky.

Anthem taky není průser, ta hra i v základu nabídne toho spousty na mnoho hodin navíc zjevně s ním ještě není konec - to za posledních 10 let se dopustili mnohem větších omylů a přehmatů i korporáty jako Microsoft (Xbox One a jeho nesmyslná cena u vydání a služby co se nikdy nestaly a sliby co hned zapadly, by klidně mohlo být na prvním místě, mnohaleté vydávání crackdownu 3 na dalším), ale i u vás tolik chráněné SONY, které vydalo očekávané a poměrně stěžejní tituly v nepořádku a musely se celé předělávat - schválně jestli si vzpomenete, které to byly.

Ono je sice dneska klasické, vysmívat se těm dvěma hrám, ale pozorně bych se podíval na to, co za lidi se tomu smějí a zda mezi ně chcete patřit.

p.s. klidně si to zase zracionalizujte, že jsem bethesda fanboj, nekritický vykuřovač Howarda nebo ruský trol nebo cokoliv si to vymyslíte, ale faktem zůstává, že to vypadá že se snažíte jít s těmi internety a skutečně se bojíte mít vlastní názor co by šel proti tomu, co na internetech vypadá jako dav, nebo si prostě přiznat že vás ten žánr nebaví a nechat ho bejt těm, kterým ano (ačkoliv furt tvrdíte, že to tak není). Mně třeba je naprosto jasný, že někdo kdo je schopen brát vážně příběh God of War a považovat ho za kvalitní, těžko pochopí narážky a odkazy na folklor, horrory, i na klasickou literaturu, případně svérázný černý humor ve F76, kterej je na tom postavenej. To je nebe a dudy a navzájem to musí působit jako repelent.
Koneckonců je tu i další titul, Control - kolik lidí jej kromě Davida Plecháčka vlastně chápe, nebo mu vůbec ten styl sedí? Kolik mu věnuje času a nechá jej "promluvit"? Mně právě ano, taky je to pro mne jedna ze zásadních her, ale současně chápu, jak specifický druh vyprávění to obsahuje a je.
Proto bych se zdržel mít v těhle věcech jasno a hejtit věci, který nejsou můj šálek čaje.

Nahlásit nevhodný obsah

20925529
TheSibep napsal 17. 12. 2019 v 11.52

Asi si to nikdo nepřečetl, ale co se stalo s hrej tv? V poslední době to tady nějak umřelo.

Editováno: 17. 12. 2019 v 13.32

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 8. 12. 2019 v 12.34

Mart9: Pardon, koukám, že to byl Nikdykde :)

Za chválu na kvíz děkuju, všem. Bude těžké tuto laťku překonat. Ale myslím, že už teď je jasné, že se máte na co těšit i v budoucnu.

Nahlásit nevhodný obsah

20878723
veselykralicek napsal 7. 12. 2019 v 23.19

Přesně tak, nejdřív jsem si říkal, že 15 minut je před spaním docela dost a že se jen mrknu, co to je.:-D A ejhle, dal jsem to jedním vrzem, ani mi to nepřišlo.:-)

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 7. 12. 2019 v 12.20

Díky za zmínku, v tomto případě jsem nekritizoval já :) Poslední hra od Ubisoftu, kterou jsem hrál, bylo vynikající Far Cry 3

Ještě k tomu kvízu - je to to nejlepší, co David na Hrej dosud udělal :D Černé pozadí mi vyhovovalo, kvalita obrazu popravdě taky, když mě hned na začátku zaujal ostrý Tadeáš. A délka byla taky naprosto vyhovující. Tím, jak mimořádně kvalitní to video bylo, jsem to zhltnul najednou. Ani mi to jako 15 minut nepřišlo.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 30. 11. 2019 v 11.04

Davidova vybíravost při koupě televize je až směšná. A dát za TV kolem 15 000 Kč je taky luxus.

Na druhou stranu toho číselníka trollí parádně :D Já bych chtěl říct, že devítka v mém nicku se čte jako "devět". Samotný nick byl obsazený.

Nahlásit nevhodný obsah

8088
celoush napsal 26. 11. 2019 v 15.55

veselykralicek: pokud se pamatuji, tak třeba pár let zpět na games tehdy Martin Bach říkal říkal, že jim snad ve statistikách vyšlo, že naprosto největší masa hráčů jsou přesně takoví, jak popisuješ. Někdo, kdo má jednu či dvě hry (většinou mp kompetitivní) a hraje ji dokola a dlouho a zlepšuje se v ní. Hráčů, kteří skáčou rychle ze hry na hru je ve skutečnosti menšina.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 25. 11. 2019 v 11.40

Info pro hpad z 22. 11. 2019 – Ten Half Life 2 v rámci Orange box na XBox je nejen ve zpětné kompatibilitě, ale má dokonce vylepšení pro Xbox One X. Koupil jsem si to tam kvůli tomu dokonce i digitálně a jo, podobný efekt jako RDR jednička – pořád hezká hra ve 4k.

Nahlásit nevhodný obsah

20878723
veselykralicek napsal 17. 11. 2019 v 22.19

Mart9: To je jednoduchý, rád si udržuju přehled, ale nemám čas ani kapacitu všechno hrát. Ale hry, které hraju, hraju hodně. Např. teď už hraju asi 4 měsíce Assassin's Creed: Odyssey a ta hra mě pořád baví. Líbí se mi, že v ní můžu utápět desítky a stovky hodin. Asi jdu proti většině dnešních hráčů, kteří chtějí mít hru dohranou za večer, aby mohli hrát pořád něco jiného.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 17. 11. 2019 v 12.56

veselykralicek: Mohl bys mi prosím vysvětlit tvůj zájem o hry, když sám píšeš, že se o ně zajímáš, ale moc si jich nehrál? Proč si jich moc nehrál?

Nahlásit nevhodný obsah

20878723
veselykralicek napsal 17. 11. 2019 v 12.38

Ahoj kluci, a bude AoE 2 Definitive Edition recenzovat někdo jinej, když David II nemůže? Zrovna tahle hra mě jako jedna z mála fakt zajímá..

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 5. 11. 2019 v 11.20

David Plecháček: ahoj a díky za odpověď.

Nicméně u toho The Division - tam se předělával kompletně loot, a ještě po roce zjišťovali, že hodně statistik na zbrojích nefunguje. Legendárním bugem, který zneužívali hráči, byli možnosti teleportů díky žebříkům. Hra se při plném provozu ukázala jako skutečně plná pokažených věcí.

DLC měla hra výtečné a jasně, ty zvedli tu kvalitu opravdu vysoko, nicméně dnes ten základ hry je skutečně úplně jiný, než to co původně vyšlo, to je skutečně přestavěné. Podle mého názoru tam těch oprav a změn bylo opravdu strašně mnoho, včetně systému odměn a lootu. Dost právě sáhli i do základů hry.

Máš pravdu v tom, že Breakpoint vyšel jako nejvíc rozbitý. Nebo spíše naprosto nedodělaný, jako polotovar.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 4. 11. 2019 v 11.41

Nikdykde: Ahoj, ačkoliv by si to zasloužilo větší komentář, zkusím to tak stručně, jak jen to půjde.
Souhlasím s For Honor, je to pěkný příklad. Ten zbytek ale už podle mě sahá někam, o čem nebyla řeč. První The Division, ale třeba i The Crew, o kterém píšeš, výrazně zlepšily až DLC, v případě Divize celý season pass.

Pokud bych přirovnal Breakpoint k Anthemu nebo F76 - jakože je to docela kruté přirovnání - tak představa, že obě hry všem svým majitelům řeknou: "Teď si kupte tohle rozšíření, zlepší to vaši hru o parník," je přinejmenším tristní a ještě více by to vyvolalo vlnu nevole. The Division, o němž píšeš, v základu nebylo tak rozbité a všeobecně žehralo hlavně na nedostatek end-game obsahu, který ale mohl přijít dodatečně a hru spíše rozšiřoval než opravoval. Kolik změn přišlo před Wild Run do Crew? Breakpoint je ale potřeba od základu předělat, celou základní hru vzít a zlepšit jí ve všech ohledech, a to ani jeden z tvých zmiňovaných titulů v tak velké míře nedělal a ani jeden z námi zmiňovaných titulů to nezvládá a potřeboval by to. Právě proto to přirovnání k Anthemu nebo Falloutu, protože to potřebují všechny hry, ale příklad EA a Bethesdy jasně ukazuje, jak je to problematické.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 2. 11. 2019 v 09.33

.k hpodu z 1. listopadu 2019.

U diskuze k Breakpointu a Ubisoftu jste zapoměli na hodně faktů. Pokud je Ubisoft na něco expert, tak na opravy svých her podle svých hráčů (až je to trapné a je to právě i jeden z důvodů, proč nyní dali odklad všem svým titulům).
Ptát se na to proč opravovat Breakpoint, když naprosto jiné a odlišné firmy neopravují své tituly, je naprosto zcestné, když to s nima nemá nic společného - lidi, firmu, politiku tý firmy a dokonce u těch vyjmenovaných ani kontinent.

A nyní k tý diskuzi o minulosti a jestli to Ubi už dělal. Zmínili jste pouze R6, kterej Ubi zvedl z popela, ale pak se tam ozývalo něco jako že je to u takovýho titulu normální, no to nevím, ale razantně to tenkrát předělali a dost při tom komunikovali i s komunitou.
Další hry, kde vydali nemastný neslaný torzo a pak z něj udělali poměrně dobrý titul byl třeba The Crew. Nebo For Honor.

Nicméně to, na co jste zapoměli a je to velice závažné, je Divize jednička. Opět jako u Breakpointu či D2 – poměrně zezačátku výborně prodávaný titul, který pak silně zažíval vlny doslova útěků hráčů. Ubi spustil celý program pro jejich návrat do hry, dokonce to vyvrcholilo pozváním některých z nich do samotného švédského studia. Titul nejen spravili, ale vytvořili z něj vynikající hru, která se hraje dodnes a je tam spousta kmenových hráčů.
Něco podobného, byť ne takového rozsahu bylo i u Wildlands.

Jste herní novináři, mám vás rád, ale občas prosím víc argumentů a ne dojmů, vyhnete se zbytečným fabulacím. U Ubisoftu máte přímo příklady jak věci sami řeší a to opakovaně. A ano, to je to, proč najednou je ten hodně sebekritický šéf před investory, protože s Divizí dvojkou (historicky jedna z nejpředobjednávanějších her, od vydání pravidelně v prvních destíkách (a desítce) prodejů) i Breakpointem se jim najednou opakuje případ s Divizí jedničkou. A má pravdu, pokud nechtějí být za klauny (a to vlastně teď jsou), protože je hloupost své chyby takhle opakovat a má pravdu i v tom, že zjevně to byla systémová chyba Ubisoftu. Koneckonců, tohle uváděli za problém právě i recenze.

Že si to uvědomili a začali okamžitě řešit, dávat větší prostor svým studiím a dokonce o tom přesvědčit i investory, místo toho aby to řešili jako vámi zmíněné konkurence kde není jasné naprosto nic (a kde jsou jisté jen mikrotransakce), je naopak pozitivní a ano, člověk by měl zůstat vždy kritický, ale ne posměšný.

U Breakpointu spustili záchranou akci docela rychle - majitelům hry velice brzo rozeslali dotazníky (já se účastním i beta testů a vyplňuju jim to, takže mi to přišlo teď taky) a z reakcí je vidět, že skutečně zpětnou vazbu reflektují a akceptují, že to čtou. V minulosti jim už výrazně pomohlo dát svým studiím více času na dva Assassíny, každej dostal rok navíc a bylo to sakra poznat. Nyní se rozhodli to udělat zase a myslím, že to bude jen ku prospěchu.

Pro Davidovu informaci - BioWare ani Bethesda s komunitou vůbec nekomunikují, žádné dotazníky majitelům hry neposílají a na diskuzích na ně ani nereagují a v zásadě jen mlčí, občas něco ohlásí a pak to odloží. To jsou sakra hodně velké rozdíly, už jen v té komunikaci s komunitou.

Nahlásit nevhodný obsah

20878723
veselykralicek napsal 7. 10. 2019 v 15.45

Mart9: Díky za tip, mrknu na to, ale tohle mi zatím vyhovuje. A tak nějak mi ta chůze přijde i taková dost přirozenější.:-)

Nahlásit nevhodný obsah