Diskuze

hPod

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20801097
Hagar napsal 2. 6. 2019 v 07.09

God 2 a droni s plamenomety to se povedlo, uz 2x jsem si to pustil a asi jeste dam reprizu. Super!

Nahlásit nevhodný obsah

8088
celoush napsal 28. 5. 2019 v 17.20

Dneska jsem po cestě do práce v autě poslouchat hpod a to, že vám mikrofon nahrává i zvuky projíždějících sanitek je teda podraz na řídící posluchače :D

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 25. 5. 2019 v 19.57

Zdeněk byl (jako vždy) velmi kvalitní diskutující v hPodu. Palec nahoru.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 18. 5. 2019 v 14.03

Já jsem právě ten člověk, který se nyní zcela záměrně vyhýbá jakýmkoliv informacím o Life is strange a čeká, až vyjde vše najednou. Úplně stejně jsem to udělal u prvního dílu, který jsem přestal sledoval ve chvíli, kdy jsem si uvědomil, že je to asi dobré, a pak jsem to celé odehrál najednou. Neumím si představit, že bych čekal několik měsíců na další epizodu.

Nahlásit nevhodný obsah

20878723
veselykralicek napsal 17. 5. 2019 v 22.19

Nejen policajti, i armáda a zdravotnický personál má nařízené (neplacené) přesčasy. Ročně až 150 hodin.

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 11. 5. 2019 v 16.44

K Poldovi - relativně souhlasím s tím, co řekli kluci v hPodu. Tohle není cenzura, tohle je rozhodnutí majitele platformy, na které chce někdo jiný publikovat. To je jeho právo a OK. Ale současně to ukazuje, jak jsme jako společnost dopadli s hyperkorektností a jsme ze všeho připosraní (sorry, tentokrát to nevyhvězdičkuji). Je to Chuchel v bledě modrém.

K přesčasům - ano, je to špatně, nemělo by se to stávat (ale musím tedy např. zmínit, že např. policajti mají nařízené přesčasy ze zákona). Nicméně ale zase jen herní novináři "něco objevili" a dělají z toho téma, jako by to byla nějaká novinka. V IT (a i jinde) je to "běžné" a hry jsou IT projekt, kde navíc mají zaměstnanci ten luxus, že jim do vývoje nekecají uživatelé, jako je IT projektů běžné. Mluvit o tom ano, ale nedělat z toho senzaci, jako se poslední rok v herním průmyslu děje.

PS: David P. opět nezklamal, protože vyjádření v diskuzi o GoT "to je jedno jestli líp nebo ne" jsem nějak nepobral. Diskuze byla o tom, že to bylo vymyšleno špatně, ale kdyby to bylo vymyšleno lépe, tak by to bylo úplně jedno :-)

Editováno: 11. 05. 2019 v 16.45

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 11. 5. 2019 v 16.07

Dr.One: Já nemůžu souhlasit. Řekl bych, že nyní jen není aktivní, ale mrtvý ne. To znamená, že nová dobrá hra může zase způsobit boom.

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 11. 5. 2019 v 12.55

HP je mrtvý, protože ho pohřbívá sama autorka. Howgh. ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 11. 5. 2019 v 10.37

Tak to tedy nesouhlasím s tím, že Harry Potter je mrtvý. Pro koho mrtvý? Není to náhodou tak, že když vyjde dobrá hra, všichni ti lidé, kteří na něm vyrůstali, se do toho světa jistě rádi vrátí? Těch lidí určitě není málo a zároveň je to většinou naše generace +- třicátníků, kteří hry hrají. Skoro bych řekl, na hru dobrou Harry Potter hru stále čekáme.

Pán prstenů je pro mě slabší série, poslední film vyšel asi o 8 let dřív než poslední díl HP a přesto mi připadalo, že Shadow of Mordor a War byly úspěšné hry. Přitom Harry Potter podle mě více zasáhl tehdy mladší generaci dnešních dospělých hráčů. Podle mě tak má ta HP hra velkou šanci uspět minimálně právě jako Spiderman.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 4. 5. 2019 v 21.15

polux2: V minulosti dělám pravidelně, tentokrát jsem ale zapomněl. Omlouvám se.

Nahlásit nevhodný obsah

20852081
polux2 napsal 4. 5. 2019 v 12.52

Mohu poprosit o trochu větší kontrolu vyplněných tagů před publikováním hpodu na serveru? V minulosti se to již párkrát stalo, ale teď naposled u #689 nejsou vyplněny vůbec a já si po stažení do mobilu pár minut lámal hlavu, proč jej v audio přehrávači nemůžu najít, než jsem si všiml, že soubor tagy nemá. Předem moc děkuji.

Editováno: 4. 05. 2019 v 12.53

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 29. 4. 2019 v 15.17

Vždy když se mi připomene Davidova XXXpřezdívkaXXX tak ve mě proběhne výbuch smíchu :D Jen pak vypadám v práci jako idi_t, tak bych poprosil o nějakou seriozní přezdívku. Například PlechatyDaja.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 27. 4. 2019 v 21.01

veselykralicek: Aha, já to právě dělám, když tam mám sám dotaz :)

Nahlásit nevhodný obsah

20878723
veselykralicek napsal 27. 4. 2019 v 14.46

Mart9: Vždycky, ty dotazy mě tak nějak zajímají vždycky nejvíc.:-)

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 27. 4. 2019 v 11.56

veselykralicek: A děláš tohle vždycky, nebo jen když si do hpodu zasílal dotaz?

Nahlásit nevhodný obsah

20871763
Victor the Cleaner napsal 27. 4. 2019 v 00.06

Kluci, v kung-pau žádné ořechy nejsou :D Lidi si pletou arašídy/burské ořechy. Arašídy jsou normální luštěnina, ne ořech :)

Nahlásit nevhodný obsah

20878723
veselykralicek napsal 26. 4. 2019 v 20.53

Kluci, Vy jste ale rošťáci, dotazy začínají už v 1:20:15 a nikoli až v 1:28:20. Člověk si nejdřív pustí dotazy a pak až celej hPod od začátku a Vy mě takhle převezete.:-D

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 21. 4. 2019 v 21.47

David Plecháček: Do práce nejezdím, mám ji velmi blízko. Ale jezdím autem na tréninky 5,5 km, a kdybych měl práci na tom místě, pravděpodobně bych tam jezdil autem taky, POKUD bych tedy neměl spočítáno, že cesta tam i zpátky v součtu vyjde MHD výrazně rychleji. Ale jelikož na tréninky nejezdím v úplné špičce, je nyní auto 2x rychlejší a asi 10x pohodlnější než MHD.

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 21. 4. 2019 v 12.31

David Plecháček: Proto je možná dobře, že jste v Invazi začali dělit technické a umělecké dispciplíny, když to řeknu trochu hloupě. Protože v tomhle se prostě neshodneme (což není nic zlého), pro mne má soundtrack NieRu větší hodnotu, než dobře odvedená řemeslná práce v Get Evenu.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 21. 4. 2019 v 11.45

Mart9: A teď to nejdůležitější? Jezdíš autem do práce? A jak to máš daleko? A vážně tam nejezdí MHD?
Spíš jde o tyhle případy, nic proti ničemu, když někdo jede na nákup osobákem. To s motorkou byl vtip, samozřejmě. ;)
Dr.One: Nejde o to, jaká byla celá hra. Jde čistě jen a pouze o zvuk. Nechme to do příštího hPodu, už teď je jisté, že na to navážu, ale odmítám argument, že už jsme to viděli, tak proč to vyzdvihovat. Vyzdvihuju to proto, že to autoři zvládli naprosto perfektně, i kdyby to udělal už někdo před nimi. Jakože soundtrack Nieru je unikátní? A čím? Taky jde přece o to, jestli je dobrý - TAK dobrý - nebo není.

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 20. 4. 2019 v 11.14

David Plecháček: Hele, já tě chápu, že ti to přišlo bomba, ostatně zas tak hrozná ta hra nebyla (ano, dohrál jsem ji), ale ty designové věci ve zvuku byly sice nápadité, ale rozhodně ne výjímečné. Žádná revoluce to nebyla a postupy, které v tomhle ohledu Get Even využíval jsou dávno známé a nezřídka používané. Proto má věta, že to není top - prostě jsme to už zažili x-krát, tak proč to vyzdvihovat do nebes.

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 20. 4. 2019 v 10.18

Chtěl bych upřesnit otázku č.2, na kterou jsem se ptal u hPodu a na kterou mi bylo odpovězeno jinak, než jsem si představoval.
Nemyslel jsem tím, že se nepíše v recenzi o úplných základech jako žánr nebo tak něco. Spíš to, že třeba recenze Sekiro je hodně srovnávána s Dark Souls/Bloodborne, ale pro někoho, kdo nikdy předtím ty hry nehrál je to skoro nicneříkající. Třeba pasáž o nahrávacích časech, je řečeno, že jsou trochu delší, ale oproti Bloodborne je to změna k lepšímu. Když jsem nehrál Bloodborne, tak si nedovedu představit délku nahrávacích časů.
Vy jste odkázali na Let's Play a komentáře. Zrovna u Let's Play je to taky dost zavádějící. Příklad byl Monster Hunter: World, kdy hrál Vojta a Pavel. Vojta mi připadal, že je neskutečně nadšený z té hry, protože je fanoušek celé série, a je to pro něj neskutečná zábava. Na druhé straně Pavel, který to zas tak neobdivoval, mi připadal "ztracený" a nezdálo se mi, že by ho ta hra tolik nadchla. Další příklad by se dal uvést u Let's Play na Dark Souls 3. Z recenze jsem pochopil, že to bude neskutečně těžká a náročná hra, pak jsem se podíval na Let's Play a Pavel neměl nějaké větší potíže třeba s Abyss Watchers. Bylo to ale nejspíš způsobeno tím, že je veterán série a hraje na NG+, která je dle mého lehčí než první průchod. Výsledek byl takový, že z recenze jsem byl vystrašený, že nedám ani prvního bosse, ale z Let's Playe jsem měl pocit, že to vlastně tak těžké není.

Vím, že máte 1 klíč a taky jsem nechtěl něco ve smyslu, že to dohrají 2 hráči, kdy jeden je fanoušek a druhý nováček. Spíš tak, že by si ten nováček zahrál nějakou dobu, třeba 1-2 hodinky a dal pocity jak to na něj působí. Třeba u toho Monster Hunter: World tam Pavel říkal, jaké má dojmy po pár nahraných hodinách a dle mého se to dost lišilo o pocitů Vojty.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 20. 4. 2019 v 09.49

Zdravím Davida jako člověk, který téměř vždy jezdí v autě sám. To byl zase výrok :D Motorku nemám, protože ostatní účastníci provozu jsou prasata a já nechci riskovat, že mě někdo sejme. A navíc motorka nemá úložný prostor.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 19. 4. 2019 v 23.14

Dr.One: O soundtracku nebyla tehdá v Invazi řeč, tedy alespoň ne z pohledu Get Even. Sound design je jiná písnička.

Mimochodem, jen pár argumentů odjinud:
https://www.gamespot.com/reviews/get-even-review/19 00-6416706/
https://www.rockpapershotgun.com/2017/06/30/get- even-review/
https://www.techadvisor.co.uk/review/pc-games-s oftware/get-even-review-3660287/
https://www.videogamer.com/ reviews/get-even-review
https://m.ign.com/articles/2017/03/0 1/get-even-wants-to-break-your-brain-and-make-you-cry

Asi jsme všichni hráli jinou hru ;) i když chápu, že tohle je čistě můj boj.

Editováno: 19. 04. 2019 v 23.28

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 19. 4. 2019 v 20.22

Fakt mi to nedá. Get Even jsem hrál a NieR Automatu taky. A Get Even nemá ani top sound design, natožpak soundtrack - narozdíl od Automaty...

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 14. 4. 2019 v 10.25

"The Talos Principle" nebylo hláskováno, kdyby to někdo nepochytil :))

A rád bych se ohradil proti těm připomínkám k mluvenému projevu. Ignorujte tyhle hnidopichy a mluvte přirozeně, díky.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 8. 4. 2019 v 14.25

red-icius: Nechme to na recenzi, jen si v krátkosti myslím, že jde o to chtít, ale není to o tom muset. Třeba náboje člověk přebírá vidlema, což si myslím, že je škoda. Říkal jsem, že těch možností je hromada, ale člověka to nenutí je používat.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 8. 4. 2019 v 13.41

Chlapi, ad Generation zero, roboti mají brnění, pod brněním je pak konkrétní věc pro zničení. Např. ten robot pes má na zádech hrb, ten odstřelit a pod ním je baterka (jeho srdce). Dvě rány a je po něm. Střílet kamkoli jinam na psa je k ničemu. Potom, náboje mají popisky, některý náboje jsou na ptáky a neprostřelí nic, jiný prostřelí i armor. Klasicky ale pistole a dobře mířený dvě rány na psa stačí. To samý pak ostatní roboti, kulomet se dá odstřelit, atd., atd.

Velkou svini raději obejít - na to jsou ty světlice (target) nebo ohňostroj (zaslepení). Rádio položit vedle kanystru, přilákat roboty a odpálit. Atd. ;)

Mám odehráno možná 30 hodin, je to lovecká hra, kde roboti loví hráče. Mraky bugů, ale s ohledem na velikost studia a rozpočet neřeším ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20871763
Victor the Cleaner napsal 7. 4. 2019 v 17.50

Občas mám také problém dešifrovat, co daný člověk řekl za slovo v angličtině. Někdy nejde rozumět, protože přes ten mikrofon se to neprocedí. Je to v momentě, kdy se člověk snaží s vyslovením anglického slova udělat správně i ten přízvuk. Což bohužel u většiny je výsledkem nějaké huhňání. Možná by stačilo jen vyslovit správně to slovo a zbytečně tam nervat ten přízvuk. Například když něco řekne Adam Zámečník, tak u něj jde vždy rozumět velmi dobře. Je poznat, že je často v Anglii a ten přízvuk má sžitý.
Také sem tam postřehnu, že občas vyslovujete anglická slova špatně. Což taky není úplně fajn, když člověk chce zjistit o co jde. Ale nejsem první, kdo na to upozorňuje.

Každopádně, když má něco název Echo, vyslovíte to tak jak se to čte, je dle mě zbytečné takové slovo hláskovat (viz poslední hPod). Až takový idioti nejsme :D

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 7. 4. 2019 v 16.25

Trubka: Obecně se na ten svůj projev trochu zaměřím. Něco s tím uděláme, i s těmi názvy her.

Nahlásit nevhodný obsah