Diskuze

hPod

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875607
A.A. napsal 21. 3. 2019 v 04.05

Mart9: V hpodu David x krát řekl, kam až v KCD došel. Že ho hra nechytla, docela chápu. Člověk musí mít hodně vůle a trpělivosti, aby ho chytla. Naopak si myslím, že David byl docela odvážný, že si dovolil kritiku jinak podle mě přehnaně adorované hry. Přišlo mi, že se k KCD přistupovalo obecně dost nekriticky a David byl jeden z mála, kdo přinášel kritický pohled.

Já KCD nedohrál. V konečné verzi se všemi DLC kupuju znovu a dohraju. Hru jsem podpořil na KS a nelituji. K dokonalosti má ale zatraceně daleko ačkoli řadu věcí bych vyzdvihl jako top. Např. hudba a stylové uživatelské prostředí. Ve hře je kus vtipu taky. Ale technický stav žalostný a nebavil mě ani boj a to mám za sebou stovky hodin v mount and blade! Některé herní prvky jsou doslova stupidní. Např. mě iritovalo rychlé cestování a časté útoky při něm hlavně pak v noci. Doskakování krajiny, levitující stromy v dálce, po střeše chodící dobytek, občas zcela vypnutá AI, to snad ani neřeším. :)

Ale hře jako takové úspěch přeju a podpořil bych znovu. Vávra si ty prachy zaslouží a já ho obdivuju paličáka jednoho.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 16. 3. 2019 v 12.30

NHLko byla originálka a byl to specializovaný obchod Game Shop. Zařízení bylo ve tvaru kvádru zhruba velikosti domácího kávovaru, takže mi připadalo divné, kdyby tam měla být DVD uschovaná, protože tolik by se jich tam nevešlo. A sám jsem to už taky právě jindy neviděl :)

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 10. 3. 2019 v 12.14

Sice mě těší, že Pavla zaujala moje narážka na Uncharted :), ale bohužel přeskočil můj dotaz na recenzi Spike Volleybal, tedy pravděpodobně jediné volejbalové hry současnosti. Je šance, že by se někdo ujal recenze?

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 7. 3. 2019 v 13.19

radim: Teď úplně nevím o čem mluvíš.

Nahlásit nevhodný obsah

20922308
radim napsal 7. 3. 2019 v 13.11

Mitsurugi: Zvlášť když sám vynáší rychlé soudy nad hrami, které ani nehrál, jen proto, že mají roguelike mechanismy ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 7. 3. 2019 v 12.42

David Plecháček: Byl jsem na tom, že si KCD přestal hrát hned na začátku, a proto mě štvalo, že to takto hodnotíš. Za to se ti tedy omlouvám.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 7. 3. 2019 v 12.01

Mart9: Dám ti jednu radu, přestaň si kritiku svojí oblíbené hry brát osobně, vypadáš pak jako fanboy.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 7. 3. 2019 v 11.39

Mart9: Tahle debata mě solidně přestává bavit. Jak s tím souvisí Uncharted, který jsem hrál na nejlehčí obtížnost, protože mě zajímal příběh a bavil platforming, ale ne později se velice často opakující souboje? To mě nějak zdiskreditovává? Takže po příběhu jdou jen debilové a lidi, kteří hodnotí hry po tom, co hru spustí a vylezou z baráku? Přemýšlej, prosím.

Add. Přibyslavice, hPod #674, 25:00, kdy o nich Tadeáš hovoří. Rozhodně to není jediný případ, kdy jsme o nich mluvili, ale nemám čas všechny hPody zpětně procházet.
A rád bych tuhle debatu ukončil. Jenom tím plevelíme diskuzi, která má sloužit k jiným účelům, než k tomu, aby někdo zbytečně a dle mého neoprávněně hanil účastníky hPodu. Díky.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 7. 3. 2019 v 10.25

Bez urážky, ale u člověka, co hraje Uncharted na nejlehčí obtížnost, člověk nikdy neví. Ale pokud si došel až do Přibyslavic, tak mi nezbývá, než tvůj názor respektovat, protože to už máš odehráno dost. Jen podle mě tento fakt ze žádné diskuse v hpodu nevyplynul.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 5. 3. 2019 v 12.50

Mart9: Nechci to tu nějak sáhodlouze rozebírat, ale upřímně mě mrzí, že nás neznáte natolik, abyste věděli, že po "někde na začátku, jak si vyšel z toho domu" by nikdo z nás nikdy nedělal žádné soudy a nevyřkl jediný ortel ani hodnocení jakékoliv hry (a teď nemyslím jen recenze), Kingdom Come nevyjímaje.

Opakovaně jsem říkal, že jsem skončil po Přibyslavicích a vzpomínal na tamní hloupý souboj pod střechou. Naposledy tuším v podcastu, kdy Tadeáš mluvil o tom, že hru hrál a že tenhle souboj v pohodě zvládl, protože s Jindrou dělal snad všechno okolo a pak až příběh. Jestli jsem někdy zmínil ten původní dům, tak možná v souvislosti s tím, že je to pro mě ikonická ukázka technického stavu hry po vydání, a zas tak se neliší třeba od Fort Tarsis v Anthem. Ostatně to jsou právě chvíle, kdy jsem na KCD vzpomínal a mám pocit, že jsem to později zmínil i v dojmech z dema.

Nemusíme to řešit pořád dokola. Já nikomu jeho názor neberu a nikdy nebral, a to i přes to, že jsem poměrně často v opozici. Ale myslím, že i v tom jsou naše diskuze hodnotné, bylo by smutné, kdybychom si všichni notovali a plácali se po ramenou, že máme stejné myšlenky a názory. Pokud se někdy ke KC:D dostaneme, rád svoje stanovisko zopakuju, a pokud se ke hře někdy vrátím a ukáže se, že mě třeba s odstupem baví, rád se opravím. Nikdy mi to nedělalo problém. Teď k tomu ale nemám důvod a opět bych se opakoval, kdybych řekl, že si za svým stanoviskem napříč většině stojím.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 5. 3. 2019 v 11.57

David Plecháček: Ke KCD si měl právě nemilé poznámky v průběhu roku a ve mně to proto vždy vaří, když se ke KCD vyjadřuješ. I v posledním hpodu tam zase bylo nějaké ušklíbnutí v krátké diskusi o této hře. Popravdě jsem v původním příspěvku kvůli tomu ani na konkrétní slova v invazi nemyslel, ale když už si ji připomenul, tak tam si tomu nasadil korunu, ale k tomu už jsem se vyjádřil dříve :)

Vzhledem k tomu, že jsem si tu hru užíval od dne vydání na základní PS4, tak na mě neplatí argumenty, jak strašná je ta hra po technické stránce, a žádné jiné jsem snad neslyšel. Já jsem na tom, že si to přestal hrát hned někde na začátku, jak si vyšel z toho domu. Prve si něco takového říkal, že v domě byl nějaký problém, a když si z něj vyšel, tak taky. Podle mě je potřeba to hrát alespoň do úvodních titulků a ideálně ještě chvíli po nich, aby člověk mohl mít názor a říct, že ho ta hra neoslovila. Já jsem taky u Skyrimu vydržel tři hodiny, než jsem ho navždy vypl.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 5. 3. 2019 v 08.38

Mart9: Jenže to je ten problém. Já ho nezařízl hned na začátku. KC:D mě jednoduše tak nechytlo, abych mu nad rámec nějakých 10, 15 hodin věnoval více času. Rozhodně to ale nebylo jen kvůli technickým chybám, i když ty výslednému dojmu nijak samozřejmě nepomohly.

A teď se vrátím k tomu, co jsem psal - kdekoho Kingdom Come baví, nikomu to neberu. Ale zapomíná se, v jakém stavu ta hra vyšla a jaký na ní měla názor nemalá část hráčů, včetně toho mého. A už jen proto jsem nesouhlasil s KC:D například u nejlepší nové IP. Mám pocit, že právě tam byla moje slova nejostřejší. Stejně tak ode mě Anthem nezazní v téhle kategorii tento rok.

Jinak bych byl opatrný s tvrzením, že jej od té doby špiním. Já se k němu zpravidla až na výjimky nevyjadřuju, ale když už se někdo zeptá nebo se o tom kdekoliv bavíme, svůj názor samozřejmě řeknu.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 4. 3. 2019 v 23.41

David Plecháček: Ty si to nějak otočil. Pokud chápeš, že by někdo mohl přistupovat ke KCD jako ty k Anthemu, tak já právě nechápu, že zatímco si KCD kvůli technické stránce zařízl hned na začátku, nedal si mu větší šanci a od té doby ho špiníš, Anthem (nehrál jsem), který to za technickou stránku všude schytává, stále hraješ. Podle mě bys zkrátka měl dát tomu KCD šanci a najít jiný důvod, proč ho nechceš hrát dál.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 4. 3. 2019 v 12.42

Mart9: Je pravda, že jsem na KC:D během hraní a později i hodnocení Anthemu hodně vzpomínal a podle mě mají ty hry leccos (po technické stránce) společného.
Rozdíl ale je, že i přes to nic neříkající a relativně vysoké číslo pro mě nemá Anthem žádnou šanci uspět v jakékoliv kategorii Invaze, snad kromě překvapení roku, kdyby z toho EA udělalo totálně jinou a o řád lepší hru. Jinými slovy chápu, že by někdo mohl ke KC:D přistupovat třeba jako já k Anthemu, a možná by ani nemusel zdaleka tak kriticky. Pořád si ale za invazní diskuzí stojím a řekl bych dnes to samé.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 3. 3. 2019 v 12.19

Davidovo povídání, hodnocení a celkový přístup k Anthem jen potvrzuje, jak je zaujatý proti Kingdom Come.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 2. 3. 2019 v 23.46

Tak určitě sledovala rozhovor s Robertem :p

Nahlásit nevhodný obsah

20894476
pavel.makal napsal 2. 3. 2019 v 22.08

Odporný křeček: Se sekcí Hry zdarma se do budoucna nepočítá.

Nahlásit nevhodný obsah

20852809
Odporný křeček napsal 2. 3. 2019 v 21.53

Trubka: Jeho pořad je takový průměrný. Velká výhoda je, že tam má rozhovory s lidmi s branže a častokrát jsou to velká esa, ale pořad nejde tak do hloubky jako pořady o jiných tématech na plusu a ani není zábavný jako jiné pořady na radio wave.

Nahlásit nevhodný obsah

20852809
Odporný křeček napsal 2. 3. 2019 v 21.49

škoda, že se nikde nezobrazuje jak tu mám starý profil. Mám pocit, že tu mám profil roku 2005. :-)
Ale teď k otázce: Sekce hry zdarma.
Bude se na ní pracovat a nebo je mrtvá?

Nahlásit nevhodný obsah

8088
celoush napsal 28. 2. 2019 v 14.43

Při tom čtení výsledků ankety si mi vybavila cimrmanovská scénka "lepší počasí jsme si nemohli přát" :)

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 23. 2. 2019 v 17.08

Mart9: No vidíš, ani na jméno mu nemohu přijít :-)

BTW, pokud ho někdo chce slyšet, tak proč si ho neposlechne v jeho pořadu?Nestáhnul se, neztratil se, přesunul se tam. Naopak, když ho tam budete poslouchat, podpoříte ho (zvýšíte mu poslouchanost).

Editováno: 23. 02. 2019 v 17.11

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 23. 2. 2019 v 13.13

Přibyslavice jsou podle mě zhruba ve třetině příběhu KCD.

NFS Underground jsem si tehdy užíval, ale domnívám se, že je k tomu potřeba právě dostatečně nízký věk.

Nahlásit nevhodný obsah

20894476
pavel.makal napsal 23. 2. 2019 v 12.36

Marllone: Díky za tipy!

Nahlásit nevhodný obsah

3815058
Marllone napsal 23. 2. 2019 v 11.42

digmen: Rozhodně se vyplatí zkouknout pár naučných videí na YouTube, opravdu je to zajímavé pokoukání. Za mě doporučuji na MK mrknout na kanály PNDK&M a History Behind The Warrior. A milovníkům nejen bojovek skvělý kanál o designu postav SugarPunch Design Works.

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 23. 2. 2019 v 11.35

Marllone: Díky. Vidišto, ani jsem si na to nevzpomněl. Ale to bude nejspíš tím, že jsem Armageddon mockrát nehrál.. :-) Každopádně ještě jednou díky a aspoň mám důvod na to zase mrknout.

Nahlásit nevhodný obsah

3815058
Marllone napsal 23. 2. 2019 v 11.18

Chtěl bych jenom podotknout k poslednímu povídání o Mortal Kombat.
Hra s největší nabídkou postav byla sedmička, Mortal Kombat Armaggedon, který obsahoval všech 60 postav, které se kdy objevily v předchozích dílech. Už tenkrát to bylo příběhově zajímavé: po čtverce, Deadly Alliance a Deception už hra měla příliš mnoho bojovníků, a projevovalo se to i v herním světě, kdy Elder Gods už měli obavy, že by mohla jejich síla zničit světy. Rozhodli se tedy ve zkratce postavit pyramidu, kde na vrcholu stojí Blaze (ohnivec), kterého kdož porazí získá ultimátní moc. Klimaktický závěr, kdy se proti sobě utkají všechny postavy a všechny se navzájem pobijí je vlastně elegantní řešení jak se vypořádat s narůstajícím počtem postav a připravit se na restart série, který pak proběhl v devítce a nastartoval současnou linku. Kterou MK11 se svými hrátky s časem zase zcela určitě rozbije, ale bude to rozhodně zase nářez.

Editováno: 23. 02. 2019 v 11.21

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 23. 2. 2019 v 07.34

Trubka: Je to Jaromír, Trubko.

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 22. 2. 2019 v 11.33

Pelhřimovská Pinda: Ano, naštěstí je to už dlouho, co byl Jaroslav hostem v hPodu. Jeho neustále skákání všem do řeči a přerušování stylem "já určitě vím co chceš říct", diskuze typu "já mám vždy pravdu a pokud náhodou ne, tak problém vhodně překroutím/přesměruji tak, abych ji měl" a nutnost mít vždy poslední slovo mi opravdu nechybí. Obzvláště v Invazích to byla síla.

Jsem rád, že Jaroslav už do hPodu nechodí. Ačkoli pamatuji hrej.cz už od dob Tomuse a tudíž bych měl preferovat spíše ze zvyku staré osazenstvo, tak Zdeněk Pudivítr, Tadeáš Pepř a David Rozsíval mi perfektně sedí a přál bych si, aby se minimálně o některé z jmenovaných redakce mohla rozšířit o trvalé členy.

Editováno: 22. 02. 2019 v 11.37

Nahlásit nevhodný obsah

20871220
Pelhřimovská Pinda napsal 22. 2. 2019 v 09.26

Ahoj, dříve jsem byl vášnivý hráč a také fanoušek této stránky. Časy se ovšem mění, lidé taky, změnili se priority a hrát jsem přešel. Stále jsem ovšem, například při cestování poslouchal zdejší podcasty a to především díky Jardovi, byl mi vždy velice sympatický a jeho povídání bych mohl poslouchat stále dokola, proto mne velice mrzí, že už je to dlouhá doba co byl naposledy v podcastu. Doufal jsem, že si přijde popovídat o red dead 2, ale bohužel. Byl bych moc vděčný, kdyby mi někdo řekl proč už Jarda do podcastu nechodí. Díky :)

Nahlásit nevhodný obsah

8088
celoush napsal 18. 2. 2019 v 10.40

K tomu poslednímu hPodu, kdy jste se bavili o Tetrisu jsem si vybavil, jak takhle fungoval multiplayer u dvou propojených GameBoy zařízení před ... třiceti lety? :) V podstatě shozením dvou linek jste jednu přidali (zespod) soupeři. Takže vás to motivovalo házet jich víc naráz, protože jedna pomohla jen vám, ale soupeři neuškodila.

Nahlásit nevhodný obsah