Diskuze

hPod

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20925422
Nikdykde napsal 5. 11. 2019 v 11.20

David Plecháček: ahoj a díky za odpověď.

Nicméně u toho The Division - tam se předělával kompletně loot, a ještě po roce zjišťovali, že hodně statistik na zbrojích nefunguje. Legendárním bugem, který zneužívali hráči, byli možnosti teleportů díky žebříkům. Hra se při plném provozu ukázala jako skutečně plná pokažených věcí.

DLC měla hra výtečné a jasně, ty zvedli tu kvalitu opravdu vysoko, nicméně dnes ten základ hry je skutečně úplně jiný, než to co původně vyšlo, to je skutečně přestavěné. Podle mého názoru tam těch oprav a změn bylo opravdu strašně mnoho, včetně systému odměn a lootu. Dost právě sáhli i do základů hry.

Máš pravdu v tom, že Breakpoint vyšel jako nejvíc rozbitý. Nebo spíše naprosto nedodělaný, jako polotovar.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 4. 11. 2019 v 11.41

Nikdykde: Ahoj, ačkoliv by si to zasloužilo větší komentář, zkusím to tak stručně, jak jen to půjde.
Souhlasím s For Honor, je to pěkný příklad. Ten zbytek ale už podle mě sahá někam, o čem nebyla řeč. První The Division, ale třeba i The Crew, o kterém píšeš, výrazně zlepšily až DLC, v případě Divize celý season pass.

Pokud bych přirovnal Breakpoint k Anthemu nebo F76 - jakože je to docela kruté přirovnání - tak představa, že obě hry všem svým majitelům řeknou: "Teď si kupte tohle rozšíření, zlepší to vaši hru o parník," je přinejmenším tristní a ještě více by to vyvolalo vlnu nevole. The Division, o němž píšeš, v základu nebylo tak rozbité a všeobecně žehralo hlavně na nedostatek end-game obsahu, který ale mohl přijít dodatečně a hru spíše rozšiřoval než opravoval. Kolik změn přišlo před Wild Run do Crew? Breakpoint je ale potřeba od základu předělat, celou základní hru vzít a zlepšit jí ve všech ohledech, a to ani jeden z tvých zmiňovaných titulů v tak velké míře nedělal a ani jeden z námi zmiňovaných titulů to nezvládá a potřeboval by to. Právě proto to přirovnání k Anthemu nebo Falloutu, protože to potřebují všechny hry, ale příklad EA a Bethesdy jasně ukazuje, jak je to problematické.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 2. 11. 2019 v 09.33

.k hpodu z 1. listopadu 2019.

U diskuze k Breakpointu a Ubisoftu jste zapoměli na hodně faktů. Pokud je Ubisoft na něco expert, tak na opravy svých her podle svých hráčů (až je to trapné a je to právě i jeden z důvodů, proč nyní dali odklad všem svým titulům).
Ptát se na to proč opravovat Breakpoint, když naprosto jiné a odlišné firmy neopravují své tituly, je naprosto zcestné, když to s nima nemá nic společného - lidi, firmu, politiku tý firmy a dokonce u těch vyjmenovaných ani kontinent.

A nyní k tý diskuzi o minulosti a jestli to Ubi už dělal. Zmínili jste pouze R6, kterej Ubi zvedl z popela, ale pak se tam ozývalo něco jako že je to u takovýho titulu normální, no to nevím, ale razantně to tenkrát předělali a dost při tom komunikovali i s komunitou.
Další hry, kde vydali nemastný neslaný torzo a pak z něj udělali poměrně dobrý titul byl třeba The Crew. Nebo For Honor.

Nicméně to, na co jste zapoměli a je to velice závažné, je Divize jednička. Opět jako u Breakpointu či D2 – poměrně zezačátku výborně prodávaný titul, který pak silně zažíval vlny doslova útěků hráčů. Ubi spustil celý program pro jejich návrat do hry, dokonce to vyvrcholilo pozváním některých z nich do samotného švédského studia. Titul nejen spravili, ale vytvořili z něj vynikající hru, která se hraje dodnes a je tam spousta kmenových hráčů.
Něco podobného, byť ne takového rozsahu bylo i u Wildlands.

Jste herní novináři, mám vás rád, ale občas prosím víc argumentů a ne dojmů, vyhnete se zbytečným fabulacím. U Ubisoftu máte přímo příklady jak věci sami řeší a to opakovaně. A ano, to je to, proč najednou je ten hodně sebekritický šéf před investory, protože s Divizí dvojkou (historicky jedna z nejpředobjednávanějších her, od vydání pravidelně v prvních destíkách (a desítce) prodejů) i Breakpointem se jim najednou opakuje případ s Divizí jedničkou. A má pravdu, pokud nechtějí být za klauny (a to vlastně teď jsou), protože je hloupost své chyby takhle opakovat a má pravdu i v tom, že zjevně to byla systémová chyba Ubisoftu. Koneckonců, tohle uváděli za problém právě i recenze.

Že si to uvědomili a začali okamžitě řešit, dávat větší prostor svým studiím a dokonce o tom přesvědčit i investory, místo toho aby to řešili jako vámi zmíněné konkurence kde není jasné naprosto nic (a kde jsou jisté jen mikrotransakce), je naopak pozitivní a ano, člověk by měl zůstat vždy kritický, ale ne posměšný.

U Breakpointu spustili záchranou akci docela rychle - majitelům hry velice brzo rozeslali dotazníky (já se účastním i beta testů a vyplňuju jim to, takže mi to přišlo teď taky) a z reakcí je vidět, že skutečně zpětnou vazbu reflektují a akceptují, že to čtou. V minulosti jim už výrazně pomohlo dát svým studiím více času na dva Assassíny, každej dostal rok navíc a bylo to sakra poznat. Nyní se rozhodli to udělat zase a myslím, že to bude jen ku prospěchu.

Pro Davidovu informaci - BioWare ani Bethesda s komunitou vůbec nekomunikují, žádné dotazníky majitelům hry neposílají a na diskuzích na ně ani nereagují a v zásadě jen mlčí, občas něco ohlásí a pak to odloží. To jsou sakra hodně velké rozdíly, už jen v té komunikaci s komunitou.

Nahlásit nevhodný obsah

20878723
veselykralicek napsal 7. 10. 2019 v 15.45

Mart9: Díky za tip, mrknu na to, ale tohle mi zatím vyhovuje. A tak nějak mi ta chůze přijde i taková dost přirozenější.:-)

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 5. 10. 2019 v 21.52

Veselý králíček si měl místo běhacího pásu koupit kvalitní elyptický trenažér. Já ho mám a nedám na něj dopustit - půl hodiny denně u nějakého filmu nebo seriálu a můžu v jídle prasit jak chci a držím se na 80 kg. Jde o rozpohybování metabolismu, čehož evidentně chozením do kopce taky dosáhl, proto mu šla váha dolů, ale elyptický trenažér je efektivnější a pohodlnější. Před několika lety jsem domácím cvičením s vlastní vahou a omezením sladkých nápojů poměrně rychle shodil 34 kg na aktuální hmotnost, takže si myslím, že taky celkem vím, o čem mluvím. Tím trenažérem už se nyní jen udržuju při sedavém povolání.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 9. 9. 2019 v 22.55

celoush: Naopak, ten úvod byl neskutečně nudný. Povídání o té hře Hunt se hrozně táhlo. Pak se to rozjelo právě diskusí o těch konzolích a to mě naopak velmi chytlo až do konce.

Nahlásit nevhodný obsah

8088
celoush napsal 9. 9. 2019 v 17.20

Ale jinak za mne to byl jeden z nejlepších hPodů za poslední dobu. Příjemná sestava, která dokázala k tématům přistupovat z různých pohledů, s rozumem i nadhledem, to vše navíc bez zbytečných rádobyvtipků a někdy až trapného vzájemného zesměšňování se.

Nahlásit nevhodný obsah

20922308
zaty napsal 9. 9. 2019 v 17.08

Honza Bors: Mimo ceny GPU a dalších komponent je potřeba brát v potaz i TDP, tedy kolik to bude žrát proudu a jak to uchladit. Se podívej, jaké přímotopy jsou nejvýkonnější GPU. AFAIK PS4P a XB1X mají spotřebu do 200W a do toho se musí vlézt CPU, GPU, RAMky, disk. Jen pro představu, RTX2070 má TDP 175W.

Editováno: 9. 09. 2019 v 21.12

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 9. 9. 2019 v 16.51

Podle mě by konzole mohly být opravdu násobně výkonnější než minulá generace, ale obrovsky důležitá je cena, která musí být taková, aby se konzole znovu dostala mezi desítky milionů lidí. A proto nepředpokládám, tak obrovský výkonnostní skok.

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 9. 9. 2019 v 14.58

Honza Bors: Dr.One: Já právě žádný extra technologický pokrok ve stylu 10-20x rychlejší nevidím ani v PC. CPU jsou od 2013 jen o něco rychlejší (není to ani 2x).
Grafické karty jsou na tom od 2013 lépe, ale také např. v porovnání tehdejší špička GTX 970 (2014, dnešní cca 1060) není proti RTX 2080 10x rychlejší, ale jen cca 2.5.

Když si vezmu, že ani na 2080 Ti dnes nelze bezproblémově hrát ve 4K@60, natož s RTX, tak si iluze nedělám.

Moorův zákon říká, že se zhruba každých 18 měsíců zdvojnásobí počet tranzistorů. To neznamená zdvojnásobení výkonu, to jsou úplně rozdílné věci. Speciálně třeba u CPU, tam se naráží na úplně jiné problémy.

Editováno: 9. 09. 2019 v 15.00

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 9. 9. 2019 v 14.09

Honza Bors: No, já to chápu. Sice jsem původně narážel na jiné věci, ale když vemu co tu píšeš teď, tak je to otázka přístupu Sony a MS - jestli ta nová generace půjde spíše směrem těch dřívějších konzolí (dražší a výkonější kousek hw), nebo se zaměří na levnější a pro masy přijatelnější řešení.
Každopádně jsou to ale debaty nad křišťálovou koulí imho.

Nahlásit nevhodný obsah

20925746
Honza Bors napsal 9. 9. 2019 v 10.39

Dr.One: Trubka: Ahoj, ono to je z logiky věci tak. To nejsou bludy. Nicméně je třeba brát ohled k čemu to bylo vztaženo - ty konzole jsou tu od roku 2013. Tzn. technologie jsou mnohem dál. Zdali to bude stačit na to, aby to bylo lepší jak grafická karta xy, to těžko říct. Otázkou spíš je, nejsou ty grafické karty zatím tak drahé, protože prostě můžou? S příchodem konzolí nebo nové generace hardwaru se ta cena logicky sníží. Bavíme se o konci příštího roku. Takže předpoklad, že udělají jen takový malý skok je lichý, osobně tomu nevěřím. PS4 Pro nebo Xbox One X, to jsou jen takové levné upgrady stávající generace, úlitba. Nové konzole budou úplně někde jinde, pokud přihlédneme k techologickému pokroku, který zatím vždy dodržuje Moorův zákon.

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 8. 9. 2019 v 18.25

Trubka: Taky jsem si to musel přetočit, jestli se mi to nezdálo. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 8. 9. 2019 v 12.37

Asi byste měli před podcastem zařadit testy na halucinogenní látky :-), protože jinak si slova o nadcházející generaci konzolí typu "10-20x rychlejší" nebo "Ray tracing lepší jak na RTX 2080Ti" nedovedu vysvětlit.

To není hate na konzole (hraji na PC a PS4 Pro), ale pokud nová generace přinese konečně plošně do her bezproblémové 1080p@60 s vysokými detaily, HDR a pár hodně omezenými RTX efekty, tak budeme rádi.

Editováno: 8. 09. 2019 v 17.24

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 31. 8. 2019 v 17.09

Hm, musím klukům vyseknout poklonu. hPod #706 byl profi. Solidní, rozumná a konstruktivní diskuze, žádné chechtání, žádné pubertální vtípky. Zdeněk jako vždy super, Tadeáš také a tentokrát mě mile překvapil David, který se vystříhal nesmyslných monologů ukončených "ale to je jedno" a celé to solidně moderoval a držel v kolejích.

U konkurence jsem si na nové složené moc nezvykl a je to bída. Na Hrej mi naopak nové složení (ZP, TP, DS, AZ, paradoxně vlastně hlavně externisti) přijde mnohem lepší jak stará garda představovaná JM a VD, vyskytující se zde naštěstí už jen sporadicky.

Editováno: 31. 08. 2019 v 17.14

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 31. 8. 2019 v 10.56

Ten první odkaz mě mrzí, protože je před odesláním rozklikávám a ještě i teď mi přímo z toho emailu odkaz funguje. Ale tak bude příště, jestli zase stihnu napsat :)

Líbí se mi, že i tentokrát díky tomu a hlavně díky vám byly zmíněné hry, o kterých by se jinak nemluvilo.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 25. 8. 2019 v 12.27

Spider-man tady naštěstí dostal alespoň čtyřku a nikoliv trojku, jak bylo zmíněno.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 11. 8. 2019 v 09.32

Velmi rád pošlu znovu. Já jsem myslel, že jste to minule nepřečetli, protože to bylo špatný :)

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 18. 7. 2019 v 18.54

Jelikož měl Pavel názor na Stranger Things, tak jsem na tento seriál musel kouknout také a tak jsem za den a půl udělal. Zjistil jsem že je to excelentní seriál , souhlasím že humor ve trojce to kazí a psát perfektní charaktery teda tvůrci uměj dost dobře. Takže díky že jste mě konečně popostrčili abych na to po třech letech koukl.

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 6. 7. 2019 v 19.32

Ono to může být pravda. Třeba mohou spustit časově omezenou demoverzi na vyzkoušení. Vlastně díky Stadii se mohou demoverze velmi jednoduše vrátit, zcela "bez práce" nebo rizika hacku std.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 6. 7. 2019 v 11.28

Vynikající názor Davida v diskusi o Stadii. Už jsem chtěl psát právě to, že prezentovali, jak budeš sledovat youtube, pak klikneš a hraješ... A následně to David přesně řekl... Logicky jsme si při téhle komunikaci museli myslet, že ten mezikrok s platbou tam v tu chvíli nebude.

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 30. 6. 2019 v 08.38

Vtip s kaprem v medu legendárně přednesl Pavel Horváth v Silvestrovských televizních novinách na Nově někdy před 12 lety.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 29. 6. 2019 v 22.24

Trubka: Beru si z toho jediné, musím omezit svoje monology!

catmeows: Tak i tohle nás napadlo, ale jak jsme říkali - jsme nákupem z obliga. Mám takový pocit, že i náš zákon pamatuje na rčení "v dobré víře", takže to můžeme teď aplikovat i na nás :))

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 29. 6. 2019 v 17.30

Ahoj, v podcastu jsem zaslechl, že si Pavel na balkóně propálit triko. Pavle, kouření Tě zpět dostihlo (pokud to nebylo propálení při grilování :-) )? Jestli ano, tak mě to překvapuje, vydržel jsi poměrně dlouho a čekal jsem, že už jsi z nejhoršího venku. Já jsem naštěstí nikdy nekouřil, takže vůbec netuším, co to s člověkem udělá.

Davide, opět jsi nezklamal :-) . Tvé monology, kdy něco X minut vyprávíš, rozebíráš, argumentuješ a na konec řekneš "ale to je stejně jedno" (úplný extrém to bylo, když jste probírali GoT) mě baví :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20917754
catmeows napsal 28. 6. 2019 v 23.04

Ahoj, a nechcete pujcit externi dvd mechaniku ? :)

Nahlásit nevhodný obsah

20893795
Mart9 napsal 22. 6. 2019 v 11.47

Poslouchám teprve předposlední hpod, tak nevím, jestli jste to pak ještě někde řešili, ale Tennis World Tour Roland Garros Edition rozhodně není update zdarma! Je to další plivanec do tváře nám hlupákům, co si tu hru koupili.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 4. 6. 2019 v 10.03

Díky za typ, Rivalové byli super :-)).
Trošku mě mrzelo, že redakci trailer na DS od mistra Kodžimi tolik nazasáhl, ale pokud vydají hru God 2, bude vše odpuštěno :D

Nahlásit nevhodný obsah

20863689
tuter napsal 3. 6. 2019 v 09.46

Poslední podcast byl jako vždy bezva, chválím, jenom byl nějaký potišejší

Nahlásit nevhodný obsah

20801097
Hagar napsal 2. 6. 2019 v 07.09

God 2 a droni s plamenomety to se povedlo, uz 2x jsem si to pustil a asi jeste dam reprizu. Super!

Nahlásit nevhodný obsah

8088
celoush napsal 28. 5. 2019 v 17.20

Dneska jsem po cestě do práce v autě poslouchat hpod a to, že vám mikrofon nahrává i zvuky projíždějících sanitek je teda podraz na řídící posluchače :D

Nahlásit nevhodný obsah