Změny ve vedení redakce Hrej.cz

30. červen 2020 18:00 / redakce Hrej.cz / Téma / Diskuze (43)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20925422
Nikdykde napsal 2. 7. 2020 v 15.33

Já spíš nechápu, proč to teda Grunex nezruší celé a nevystaví to znovu?

Že šla kvalita hrej.cz někam je zcela jasné, ten projekt víc než živoří, on už se jen potácí.

Je to ale skutečně vina Pavla Makala a Davida Plecháčka? Vůbec to tak nevypadá, protože pokud jim prostě nikdo nedá pravomoce řvát na ty co dělají web, aby dostal funkce nutné pro provoz v dnešní době, tak těžko s tím můžou cokoliv udělat – a současně jim majitel zaříznul videa, tak jediné co mohli leda psát recenze a natočit hpod, kterej se při troše štěstí dal stáhnout.

Dostávali spoustu klacků pod nohy, to nemohli prostě zvládnout. Nedivil bych se, kdyby realita byla taková, že odešli spíš sami.

Teď to dostal do rukou Tadeáš Pepř, sympatický mladý člověk, který hraje na Xbox, má rád závodní a sportovní hry. A WOWko :D //bohužel ale ani on nehraje moje oblíbené survivaly, které dostávají stále na prdel.

Co s tím ale může udělat? A co s tím udělá Jan Modrák, kromě toho že to bude ještě víc Playstation, než bylo (s Makalem odchází také důležitá věc - PCčkář, jeden z posledních co tu byl)?

Co budou dělat bez videa a s mizerným zastaralým webem?

Nahlásit nevhodný obsah

20853654
RuThaN napsal 2. 7. 2020 v 12.19

Za vsim hledej penize, Grunex tusim delal ty nesmyslny herni brejle, ale pak se asi svezj na uspechu esportu, ktery je i u nas velky a tim padem telka a reklama.
Esport je velkej, ale je pro jiny lidi nez standardni herni media, co se tyce tech lidi co to budou delat, tak kvuli penezum lidi delali i mnohem horsi veci.

Ja, uz hrej pouzival jen jako novinkovej portal a uz jen ze zvyku a lenosti hledat neco jinyho, prehlednyho na netu, ono se na tech zpravach uprimne neda moc zkazit. Obcas jsem se mrknul na video z nejaky konference na druhym, tretim monitoru.. video z hry, ktery jsem driv sledoval, uz jsem nevidel hodne dlouho, ale to asi tim, ze u her, ktery me zajimaj jim co ocekavat a ta soucasna herni produkce me zajima cim dal tim min.

Z lidi Pavel byl jeste stravitelnej, vsichni ostatni co se tyce hernich znalosti, nazoru etc pro me nic neznamenali, tim nechci rict, ze nemohli rict obcas neco chytryho.. a i prumerny hrac, muze byt recenzent, ale pak clovek nesmi ocekavat nejakou velkou pridanou hodnotu.

Editováno: 2. 07. 2020 v 12.22

Nahlásit nevhodný obsah

20878723
veselykralicek napsal 2. 7. 2020 v 10.50

Chtěl bych Pavlovi i Davidovi poděkovat za odvedenou práci a taky za rozhodnutí odejít, když jsou nespokojení. Vím, že je velmi obtížné se ke změně působiště odhodlat, zvlášť, když ví, že jsme si je jako fanoušci oblíbili a jejich odchod těžko poneseme. Máte můj veliký obdiv, že jste dokázali ten krok udělat a mnoho štěstí v dalším působení.

Nahlásit nevhodný obsah

20900709
Spiker01 napsal 1. 7. 2020 v 23.16

Tvl zase Modrák, ten je všude kde to hoří :D

Nahlásit nevhodný obsah

20815946
kulisak napsal 1. 7. 2020 v 21.35

Tady se zmiňuje pořád konspirace, že by Pavel mohl přejít k Vortex nebo Games.Obojí si myslím, že je to nesmysl. Podle mě to spíš bude mít něco společného s Drdou. Ach bože jak já ten fekální humor Karla D. nesnáším.

Editováno: 2. 07. 2020 v 09.47

Nahlásit nevhodný obsah

20818484
udh napsal 1. 7. 2020 v 21.28

Docela smutné :-/ už jsem si na Pavla a Davida zvykl . Nic proti Tadeáši ,ale tohle už je několikátá změna redakce a bojím se že pro mě i poslední ( no uvidíme,ale změny k lepšímu zatím nikde ) ,ale PR kecům moc nevěřím a spíš si myslím že Pavloj a Davidoj došla trpělivost stím jak ten web je vedený. Doufám že k tomu Pavel i David ještě pořádně vyjádří v podcastu a kam povedou jejich kroky :) Zůstanete v herní scéně? Tadeáš tady stejně vydrží max než dostuduje a pak kdo ví...,ale přeju ti at to máš co nejlehčí :)

Nahlásit nevhodný obsah

20925602
Prophet napsal 1. 7. 2020 v 20.50

Malekith: Pravda, web tohohle stylu dělají v první řadě osobnosti.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 1. 7. 2020 v 19.33

Gerri: Nesouhlasím, tohle možná funguje v nějaké firmě kde vyhodíš cápka co obsluhuje stroj za jiného.
Tohle je hodně o osobnostech, hodně čtenářů ted pujde tam kde pujde Pavel, podobně jako to bylo s Vortexem nebo s Games.Jo jsou weby jako Konzolista, které nemaj osobnosti, ale to je těžký vybudovat. Kdyby Hrej vedl třeba Honza Modrák, vzal si někoho ze Score, z Replay a společně se zbývajicíma klukama z Hrej zkusili web nakopnout, tam bych viděl naději jak Hrej zase dostat mezi špičku.

Editováno: 1. 07. 2020 v 19.36

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 1. 7. 2020 v 17.49

Gerri: No to je mozny. Jaka je ale pravdepodobnost? Navic, co neni rozbity nespravuj. Proc vyhazovat lidi co delaj dobrou praci?

Editováno: 1. 07. 2020 v 17.49

Nahlásit nevhodný obsah

20908987
Gerri napsal 1. 7. 2020 v 17.32

JabJab21: Právěže hrej ztratit nic nemusí. Třeba je tohle ta správná cesta. Každej je nahraditelnej (když to vemu byznysově)

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 1. 7. 2020 v 17.17

Gerri: Nechci se do tyhle debaty moc montovat protoze tu lidi moc neresim, spis resim obsah. Ale jenom ti musim rict, ze kdyz nejakou firmu koupi velka firma s hodne penezma, a neda ty koupeny firme z tech penez ani korunu (na novej web atd.), necha ji stagnovat a hnit, a pak z ni vezme nekolik z dobrejch veci ktery tam jeste zustaly, tak to obvykle nevesti nic dobryho. Neni se cemu divit, ze se to lidem nelibi. A k druhy casti tvyho prispevku, lidi se tu bavi o hrej, ne o Pavlovi apod. To je jasny ze muze tedka zalozit neco lepsiho nebo ja nevim co a my se tam presuneme a nepocitime zadnej rozdil, ale Hrej proste ztrati a o tom se tu lidi bavi.

Editováno: 1. 07. 2020 v 17.19

Nahlásit nevhodný obsah

20904101
Přerostlá čivava napsal 1. 7. 2020 v 16.58

Škoda, ale je to aspoň konzistentní se směřováním hrej za poslední dobu. Takže se nám teď na scéně objeví punkový herní zpravodajsko-video-herní projekt, který bude pokračovat v osobním přístupu a pohodové atmosféře Pavla a Davida? Dobrá zpráva je, že v něm už budou mít videa, jak je známe a máme rádi, zelenou! :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20908987
Gerri napsal 1. 7. 2020 v 16.54

Tadeášoj tu pozici teď teda vůbec nezávidím, ale Honza Modrák je jeden z nejvlivnějších lidí v téhle branži, takže tam vidím velký dobrý! Určitě budu sledovat web dál, to že se mění redakce není nic neobvyklýho. Tady řada lidí dělá jak kdyby někdo umřel. Pavla i Davida mám rád, ale sem optimista a třeba příjdou další výrazný osobnosti. Pavel má obrovskej přehled a určitě i kontakty, takže se nebojte, že by šel montovat do kolbenky, ale bude psát dál někde jinde.

Nahlásit nevhodný obsah

20866384
Kerio napsal 1. 7. 2020 v 15.50

No jo, co by k tomu clovek mohl napsat, kdyz vsechno tu uz zaznelo...snad jen diky za Vasi praci, kterou jste pro nas delali, jako pro ctenare...diky Zdenku, Jardo, Vojto, Thomusi, Jirko, Pavle, Davide a dalsim na ktere sem zapomel, proste diky Vsem autorum, ktere sem tu mohl za poslednich treba 7-8 let potkat, sem s vami uz od zacatku, ale co je moc...co se zrusi priste, hpod, obrazky u clanku nebo treba prispevky pod clanky?

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 1. 7. 2020 v 15.33

Khalashnikovf: S Pevlem souhlasím, přišel a vyšvihl se za krátkou dobu neskutečně, bavilo mě ho sledovat a poslouchat. Určitě ho rád vyhledám. I když je pravda že poslední týdny řešil na Twitteru strašný sračky, ale tak...je to jeho osobní život.

Editováno: 1. 07. 2020 v 15.36

Nahlásit nevhodný obsah

20896559
Trix napsal 1. 7. 2020 v 15.02

Malekith: Pavel, Šárka, Václav Pecháček a jako host Lukáš Grygar a otevřu koňak, do trenek a žačnu se natírat olejíčkem.

Nahlásit nevhodný obsah

20836016
Khalashnikovf napsal 1. 7. 2020 v 14.30

Davida teda řešit nemusíme, jeho přítomnost bude i nadále, cajk, nakonec si zvykám i na něj :) Jen kdyby mluvil o pár vět za minutu míň :P

Pavla je mi líto. A ano, osobně si budu hledat kde se vyskytne, protože jeho osoba mě baví (OPOVAŽ se, aby ti to vlezlo na rozum! Seš prostě dobrej člověk a spovji práci umíš! Tak zase z toho nedělej takovou vědu :P ).

Uznávám, že i pro mě se hrej v posledních letech zcvrklo na občasné novinky, recenze a především podcast. Ten už poslouchá ze setrvačnosti, ale když se tam sešli Pavel i Tadeáš, nemluvě o Vojtovi a dalších, byla to vždy bomba.
Jestli zrušíte i podcast, budu přinejmenším nassssštvanej. Uvědomte si, že hrej podcast je nejdéle běžící podcast na světě!

Tadeášovi tedy přeju hodně štěstí a snad nebude Grunex jen prskat okolo sebe a taky třeba pro ten web udělá alespoň minimální minimum nečeho.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 1. 7. 2020 v 14.11

Trix: Zdeněk nevím, ale Honza o tom píše na Twitteru, že taky končí.
Pavel v Games, to souhlasím no, fightclub by byl luxusní, ale jediné pojítko Pavla a Games je Šárka se kterou se baví.

Co se Hrej týče, Honza Modrák by byl mega přínos, ale z toho co jsem pochopil, nebude tady mít bohužel nějak velou roli.

Nahlásit nevhodný obsah

20909380
Vrzalík napsal 1. 7. 2020 v 13.35

Pavel byl můj nejoblíbenější redaktor na Hrej. Užíval jsem si s ním hlavně gameplay streamy a long playe ( jako např. Bloodborne) s Davidem. Doufám, že v herní branži nekončí a brzy ho někde opět uvidím. Přeju mu, ať se mu v jeho dalším působišti líbí a daří. Doufám, že to bude působiště herní. :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20896559
Trix napsal 1. 7. 2020 v 13.09

„naším primárním cílem je zachovat všechno to, co máte na Hrej rádi. Současně vám ale chceme přinášet ještě větší počet článků i novinek než dosud, zvýšit jejich kvalitu a atraktivitu, a také různými cestami inovovat nejen obsah, ale i web samotný“
Šprýmaři

1) Rok a půl limba a absolutního amatérismu při spravování webu a napíšou tohle. :))))
2) Jestli Pavel přejde na Games.cz, který je už léta mým hlavním webem, mám erekci.
3) No jo vlastně. Zdeněk a Honza Bors tu nebyli celou věčnost. Vojta ( můj nejoblíbenější člen Hrej.cz ever ) taky nic.
4) Přesně tahle situace se předpovídala při obměně redakce předtím. Že tu nakonec zbyde nějaký mladý kluk a povede to sám, protože starší utečou :)
Dokud existoval videoobsah, viděl jsem tak 80% všeho, což je opravdu mnoho stovek hodin zábavy. Děkuju zejména Pavlovi za to, že mě humorem držel nadvodou v minulých letech, kdy mi v osobním životě nebylo nejlépe. Pro mě je web/časák/podcast o lidech. Pavel byl ta poslední rybka v rybníce a já odcházím, protože nemám co lovit.


Editováno: 1. 07. 2020 v 13.10

Nahlásit nevhodný obsah

20852081
polux2 napsal 1. 7. 2020 v 13.01

@Rosso Souhlasím, že pro web dělali Pavel s Davidem (ale i ostatní členové redakce) vše co mohli a leckdy i nemuseli. Pokud ovšem neustále narážíš na neochotu a nepochopení ze strany vedení a současně jsi "první na ráně" vůči svým čtenářům, kterým se dokola musíš omlouvat za něco, co nejsi schopen ovlivnit (mobilní verze webu, chybějící video obsah atd.), je jen otázkou času, kdy Tě taková situace přestane bavit a půjdeš prostě dál. Vlastně mně docela překvapuje, jak dlouho to oba pánové vydrželi. Chudák Tadeáš do toho spadl podobně jako Pavel při odchodu Jirky a bude to mít stejně (ne-li více) těžké, ale když už nic jiného, tak to pro něj bude cenná profesní i životní zkušenost.

Nahlásit nevhodný obsah

20925109
Rosso napsal 1. 7. 2020 v 12.24

@polux2 máš jistě pravdu že tenkrát myslím Jirka Bigas odcházel za Xzone ještě myslím taky za takové divné situace a zůstal jen Pavel sám, pak se v budoucnu připojil David jestli si pamatuju. Ale oba kluci co končí si zaslouží jen pochvalu pač táhly Hrej sami dlouho co to šlo než se připojil Tadeáš. Určitě proto dělali co mohli,stačí si vzpomenout třeba na konferenci E3 od Sony v jednu rano od Pavla z bytu kam se museli přesunout z redakce protože přestal fungovat internet nebo 24 hodinovy stream nebo i to osmi hodinove představení Assasina kde se věnovali všem divákům a fanouškům a jejich dotazům. Je to pro hrej velká ztráta a klukům patří jen poděkování za veškerou práci pro Hrej.

Nahlásit nevhodný obsah

20887178
wamp98 napsal 1. 7. 2020 v 12.05

Za me: Pavla jsem mel rad hlavne diky jeho ctivym textum (jakekoliv) a ve videich si taky vedl moc dobre... Plechacka sem si nikdy neoblibil, jeho texty se mi hrozne spatne ctou. Skoda, ze to neni opacne, ze Pavel by byl jeste videt a Plechacek by sel komplet pryc.. jak vidim, ze neco napsal Plechacek, tak to ani nectu... Uvidime co Tadeas, ale ten je mi sympaticky at uz skrze texty, tak videa...

Editováno: 1. 07. 2020 v 12.05

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 1. 7. 2020 v 11.59

Tadeáši, začíná ultimátní test Tvých schopností - kdy se na této stránce objeví Tvé jméno: http://www.hrej.cz/kontakt/ :-)

Docela mrkám na to s Honzou Modrákem. Jestli to správně chápu, tak mu bude vlastně Tadeáš šéfovat. Tam bude muset být z obou stran velký vzájemný respekt.

Nahlásit nevhodný obsah

20852081
polux2 napsal 1. 7. 2020 v 11.51

Hmm, určitá část členů redakce odchází pryč, post šéfredaktora se přesouvá na toho "šťastlivce", který v redakci zůstal, ale nic se nebojme, všechno ostatní - kvalita a množství obsahu atd. - zůstává beze změny. Mám takový nepříjemný pocit, jakoby to nebylo poprvé:-( A nepříjemný je proto, že hned po podobném prohlášení následovaly úspory rozpočtu, ignorování zpětné vazby majitelem jak ze strany čtenářů, tak přímo členů redakce a všeobecný útlum celého webu jak po stránce kvalitativní, tak obsahové. Je jen otázkou času, kdy současný majitel tak jako před ním Burda a XZone hodí ručník do ringu a web prodá dál a mezitím bude Tadeáš snad už čtvrtý šéfredaktor v řadě, který se bude po dobu svého úřadování snažit - neúspěšně - protlačit mobilní verzi webu.

Nicméně i tak přeji všem bývalým i současným členům (širší) redakce, ať se jim daří na Hrej nebo kdekoliv jinde, kde se případně objeví a Tadeášovi zvlášť, jelikož se ocitl v docela náročné situaci, která pro něj bude jistě nemalou výzvou.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 1. 7. 2020 v 11.36

No otázka je, kdo odešal dál. Honza Bors už se k Hrej taky nehodlá hlásit, Zneňka jsme už neviděli dlouho... ti teda asi z herního "showbyznusu" zmizí uplně. . Pavla tipuju na Games, David teda očividně bude docházet tady.
Kritizovat ted bude každý, tak já budu věštit :D
Bakoluk: Já si nemyslím že Pavel je s klukama z Vortexu nějaký kamarád, spíše naopak, takže na Vortex to určitě nevidím :D

Editováno: 1. 07. 2020 v 11.42

Nahlásit nevhodný obsah

20899556
Bakoluk napsal 1. 7. 2020 v 10.06

Oh to ne :( Že to poslední dobou vypadalo s Hrej blbě bylo jasné (bez video-obsahu jako by bylo Hrej prakticky neviditelné). Ale že skončí takhle, to mne hodně mrzí a úplně mi to zkazilo den :( Pavel je pro mne s Jirkou Bigasem nej český novinář přes videohry a doufám, že ho brzy zase uvidím někde, kde dostane dost prostoru. Trochu doufám ve spolupráci s Vortexem, ale to asi bohužel moc reálné není (i když jakožto další exšéfredaktor Hrej by tam zapadl okamžitě :D ). Každopádně díky Davidovi a hlavně Pavlovi za odvedenou práci, za ty roky co jste byli v Hrej jsem zhlédnul téměř všechen váš video obsah a k tomu i slušný počet podcastů. A samozřejmě i přečetl články na webu, i když té audiovizuální části přece jen dávám přednost :)

Každopádně odchodem Pavla, částečným odchodem Davida a v neposlední řadě jmenováním Tadeáše šéfredaktorem (bohužel, k němu jsem si naopak nikdy cestu nedokázal najít a totálně se s ním míjím v názorech i humoru, vlastně mi i vždy přišel strašně nesympatický) pro mne Hrej končí a odteď budu jen sem tam koukat na nějaké vaše starší streamy na youtube. Z nostalgie :)

Mějte se kluci a snad vás zase brzy někde uvidím :)

Nahlásit nevhodný obsah

20859198
schmauz napsal 1. 7. 2020 v 07.13

Napsal bych k tomu jen jedno. Hrej je pro me uz delsi dobu v podstate mrtvy web. Spatny a zastaraly webdesign, nulovy videoobsah, novinky bez pridane hodnoty, ktere si muzu precist jinde a lepe, snad jen recenze jsou celkem v poradku. To ale nestaci. Posledni mesice Hrej vninam jen skrze podcast a potichu jsem ocekaval zmenu k lepsimu, coz rozhodne odchod Pavla a utlumeni Davida neni. Nevim proc, nevim kvuli cemu, je mi u zadku nejaky Grunex. Ale jedno vim jiste. Hrej je pro me od tohoto bodu uplne mrtve :)

Editováno: 1. 07. 2020 v 07.23

Nahlásit nevhodný obsah

20922459
Siebenburgen napsal 1. 7. 2020 v 00.04

Ty vole proč? Ptám se proč?
Grunex dotáhl tento web pěkně do hajzlu! Jejich esporty si můžou strčit někam..
Právě o co se kluci snažili mimo články, byly videa, videa, která dneska prostě letí. To není jen o článcích, jak už víme ale i o těch videích, o kterých Pavel mluvil. Zviditelnit tento server esportem? No, jsem opravdu zvědav. Kam se může kvalita posunout? Nikam. Kluci měli spoustu skvělých nápadů, které ji byly dle slov zamítnuty. Měl jsem rád tu původní redakci ale jak přišel na scénu PAVEL a DAVID dostalo to jiný nádech. Oba jsem si je oblíbil a opravdu tohoto kroku lituji ať byl z jakékoliv strany z jakýchkoliv výhrad apod...
To chce tento web působit bez vysílání? ( steramů )? Posledních pár měsíců to tak vypadá!
Od převzetí Grunexem všichni víme, že celkově Hrej šlo vysoce nízko. Bohužel, majitelé mají jiné plány, které jsem zvědav, jestli povznesou HREJ opět na vrchol!

Teď, když jsem zašel na tento web, ihned jsem zamířil na tento článek, i když jsem nevěděl co mě čeká. Bohužel, to co je tam psáno, je dáno.
Věřím tomu, že jak Pavel tak i David chtěli zůstat, jenže podmínky asi byly nepřijatelné... No, jo, ještě se tomu divit...

PAVLE a DAVIDE, budete mi opravdu moc chybět!
Nekecám, ale než jsem toto napsal, něco mi teklo z očí, jako když krájím cibuli! Bohužel to nebylo z cibule ale z věrnosti k vám DVĚMA!! Naštěstí trička, která jste zařídily mám hned dvě!

Přeji vám oběma hodně úspěchů do dalších let! Chci aby jste se opět vrátily na herní scénu jako to udělala konkurence! Ukažte nám, že tímto rozhodně ani jeden z vás neskončí!

Kluci, držte se! Zrovna mám rozkoukané Let's Finish - Daemon Souls ;) . .Asi už po třetí ale baví mě to ;)

Jen vás oba dva moc prosím, vraťte se opět na herní scénu!

Díky moc za vše, co jste pro tento web udělaly! Mockrát DĚKUJI!!!!!

EDIT: „Chtěl bych ujistit všechny čtenáře Hrej, že tato změna není motivována snahou o finanční úsporu. Chceme samozřejmě i nadále zůstat jedním z předních českých herních webů a naším primárním cílem je zachovat všechno to, co máte na Hrej rádi. Současně vám ale chceme přinášet ještě větší počet článků i novinek než dosud, zvýšit jejich kvalitu a atraktivitu, a také různými cestami inovovat nejen obsah, ale
i web samotný

Toto je krásně napsané a kolik se v tom skrývá pravdy? Toto už chtěla redakce před vámi ale jak je vidno, nedostali "jistou'' podporu, důvěru,.
Takže teď už půjde vše co nešlo? Teď už budou''nový'' formáty, které byly o ničem povoleny? Videoformát se ''opět'' rozjede? Jestli ano, nenapadá mě nic jiného, čím opět rozjet web.. Co šlo vlastně i před tím!
Jestli opravdu chcete zůstat '' jedním z předních webů'', musíte vložit více důvěry do redakce a jejich nápadů, kterých mají jistě plnou hlavu.
Jestli to bude pokračovat jako poslední měsíce, není žádná šance!
Majitel by měl přenechat, když se v tom očividně neorientuje, veškeré dění ohledně her, lidem, kteří sedí ''v jeho kanclu'' a kteří znají i jiné slovo než esport!
Potom se tato situace může neustále opakovat než Hrej koupí někdo jiný!

Editováno: 2. 07. 2020 v 23.01

Nahlásit nevhodný obsah

20922491
konpok napsal 30. 6. 2020 v 22.41

Na video má Grunex Replay kde už Honza Modrák působí cca rok? Asi nechce aby replay dublovalo aktivity Replay, což je pro nás co sledujeme Hrej škoda :(.
Odchodem Pavla ztrácí Hrej člověka který.mel velký přehled v herní historii, přece jen ty herni kvízy nevyhraval náhodou.
Nové redakci přeji pevné nervy a hlavně ať se udrží.

Nahlásit nevhodný obsah