Slovníček grafických pojmů do kapsy

29. leden 2019 16:51 / Aleš Tihlařík / Téma / Diskuze (2)

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 4. 2. 2019 v 16.31

Ocelotr2.1: VSync žere výkon? Já měl za to, že akorát zamkne max FPS na refresh rate monitoru a když to klesne pod to, tak to hodí na polovinu (teda bez triple bufferingu, nebo Adaptive V-Syncu).

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 4. 2. 2019 v 15.34

Aleš Tihlařík +1

Ňo šmakovinka, pošušňal jsem si a kompletní obsah článku jsem si zkopíroval do *.txt abych ho měl při ruce až budu tápat při nastavení hry.

Ve starších výrazech mám přehled, ale v názvech jako FREESYNC A GSYNC jsem dost tápal.

Možná by stálo za to udělat přehled nejčastějších pojmů v configuracích (config.ini atp.) jako anisotropy, ambient occlussion, soft/hard/self shadows, FXAA, SMAA, MSAA, TAA), páč u slabších konfigurací (below system requirements) je osobní nastavení k nezaplacení. (Automatické nastavení třeba skoro nikdy nevyřadí úplně Antialias i když je to s VSYNC asi největší žrout výkonu).

Ale jinak, pusinka.

JE HDR to samé HDR jako dříve ?

Dřív HDR simulovalo oslnění sluncem atp. v podstatě jak se zachovají lidské oči v tom kterém prostředí, no i když dnes zkratka znamená to samé (High Dynamic Range), jedná se o to samé ? Dnes je to ideální nastavení jasu kontrastu a barev, podle toho jak si to přál výrobce pro každou situaci (úsvit, západ slunce, zaprášený temný dungeon), rozumím-li tomu dobře.

Editováno: 4. 02. 2019 v 15.47

Nahlásit nevhodný obsah