Resident Evil - 23 let zla, část první

25. leden 2019 13:49 / Tadeáš Pepř / Téma / Diskuze (6)

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 28. 1. 2019 v 15.20

digmen: Na tu otočku se ptám, protože vim, že tam něco chybělo, co měl nemesis a neměl veronica. Ty neproveditelný úhyby to asi nebyly.

A jinak dvojka je jasná a za mě čtyřka jelikož jsem jí hrál poprvý na GAMECUBE a to byl Rolls Royce druhý generace konzolí. Nemesise jsem si svýho času doma nakreslil na zeď. Vodovkama :)

Parasite Eve 2 a Vampire Hunter D pro mě :)

Editováno: 28. 01. 2019 v 15.30

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 28. 1. 2019 v 15.13

Ocelotr2.1: Hele, po pravdě vůbec nevím. Vzhledem k tomu, že hru jsem hrál už hodně dávno, myslím si, že tam otočka o 180 stupňů vůbec nebyla. Takový prvek bych si asi pamatoval...
Každopádně Code Veronica není mým oblíbeným dílem. Tam mám jasně ukotvenou dvojku a Nemesis. Jinak samozřejmě Dino Crisis nebo Parasite Eve... :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 28. 1. 2019 v 14.54

digmen: Je to tak. Veronica nemá úhyby alá RE3 a je vůbec tankovitější a dle wikipedie se počátky Veronici táhnou ke zrušenému prototypu RE2.

Já si furt říkal, co je na ní na PS2 divného, protože JILL v RE3 šlape mnohem rychlejš než postavy v RE2 a Veronice. Tohle byl "DINO CRISIS 1" Resident Evilu a zřejmě pokus CAPCOMU o nepředrenderovaná pozadí už na PS1, jenže kvůli výkonu byl přesunut jako jedna ze startovních her na Dreamcast a následně vyšel na PS2, kde ho zabíjely nahrávací časy. Hned v ůvodu se odehrával v malých místnostech o dvou třech dveřích a člověk neustále čuměl na otvírající se dveře, v samotné hře trávil daleko míň času. Je tam otočka o 180 ?

Editováno: 28. 01. 2019 v 15.01

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 28. 1. 2019 v 09.48

Ocelotr2.1: Rozhodně by to dávalo smysl. Když vezmu v úvahu, že ty hry vyšly ve velmi krátkém sledu po sobě na dva různé systémy, tak je jasné, že vývoj Code Veronica (únor 2000) musel začat minimálně ve stejnou dobu, jako vývoj Resi 3 (září 1999), spíš tedy dříve. ovládací schéma totiž bylo velice podobné právě druhému dílu, jak píšeš.

Editováno: 28. 01. 2019 v 09.50

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 28. 1. 2019 v 09.33

Podle mne začaly práce na Code Veronica (Dreamcast) ještě před pracemi na RE3. Proto Veronica (ačkoliv má 3d pozadí) působí ovládáním spíše jako RE2 než RE3.

Nahlásit nevhodný obsah

20809385
JHfr3ak napsal 28. 1. 2019 v 08.09

Byl by to dobrý článek, kdyby se autor trochu víc rozepsal, protože mu nedělá problém dost krátit, např. to jak se Mikami vzdal role producenta mělo ještě velkou a dost zásadní dohru apod...
Chtělo by to jít víc do hloubky.
Jo a to co vyšlo na GameCube nebyl remaster prvního dílu, ale remake...

Nahlásit nevhodný obsah