Příběh vývoje Anthem

3. duben 2019 19:10 / David Plecháček / Téma / Diskuze (18)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20922308
zaty napsal 6. 4. 2019 v 20.35

JabJab21: Tohle je TL;DR, původní článek je tak na půl hodiny soustředěné četby :)

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 5. 4. 2019 v 22.50

Ale no tak, nebyl by tu nejaky TL:DR?

Nahlásit nevhodný obsah

20880107
Newman napsal 5. 4. 2019 v 22.24

Tak to je cesta do pekel no... Mrzí mě, že tak propadla Andromeda, osobně mám pocit, že tak hrozné to nebylo, ten Mass Effect feeling tam byl, i když to bylo oproti původní trilogii řádně vyčpělé...Ale cítím z toho stejný scénář, tak jak ME:A měla psát svůj nový příběh, nové začátky, nové postavy bla bla bla... a nakonec zase sklouzli k tomu stejnému... Připomíná mi to české zdravotnictvá.. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20880107
Newman napsal 5. 4. 2019 v 22.24

Editováno: 5. 04. 2019 v 22.24

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 5. 4. 2019 v 11.20

Na druhou stranu, by bylo fér přiznat, že v případu Anthem není Bioware pouze oběť. Vyvíjet jakýkoliv produkt (tedy nejen hru) bez vize cíle i cesty, jak ho dosáhnout, je ideální recept na katastrofu.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 5. 4. 2019 v 11.13

Mitsurugi: Jo. Už si nepamatuji u jakého článku, ale před týdnem se tu pár lidí rozčilovalo, jak je ten flame na EA nespravedlivý, že jsou horší vydavatelé jako Bethesda a Activision Blizzard. Je dost možné, že rozdíl mezi Bethesda Softworks a Bethesda Game Studios byl pod jejich rozlišovací schopnosti.

Nahlásit nevhodný obsah

20883442
Amos napsal 5. 4. 2019 v 11.01

Dobrej článek. Díky.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 5. 4. 2019 v 09.06

Smaug.: On někdo nadával na Bethesdu jako vydavatele? Já myslel, že se nadávalo na Hovnarda a jeho Bethesda Game Studios :D

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 5. 4. 2019 v 08.06

Bezva. Nedávno tu byla diskuze o tom, jak třeba Bethesda je horší vydavatel než EA. No, dovedete si představit, že by Bethesda svým studiím nařídila používat svůj Creation Engine na Doom, Wolfensteina a podobně? Možná EA vydává oproti ostatním docela slušné hry, ale jejich přístup k vývojářským studiím je šílený.

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 4. 4. 2019 v 19.23

No co ja jsem si z toho vzal jsou vlastně dvě zásadní i formace. Zaprve ze Frostbite není ten super engine, jak se o nem mnoho let říkalo, ale naopak je pekně na hovno. A zadruhé ze Soderlund je kretén a je hlavním viníkem toho, ze uz nemůžeme hrat tak super hry jako DAO nebo trilogii ME.

Nahlásit nevhodný obsah

20874931
SpeedyRedy napsal 4. 4. 2019 v 17.15

Drahá EA, už konečně zahoďte Frosbite engine. Kolik her musíte zhatit, než konečně pochopíte, že ten engine je prostě zlo.

Editováno: 4. 04. 2019 v 17.16

Nahlásit nevhodný obsah

20925122
Maklan napsal 4. 4. 2019 v 15.56

Díky za pěkné shrnutí. A řekl bych korporát jak vyšitý, je jedno jestli děláte auta nebo hry jakmile se v tom začnou točit miliardy, pro lidi co myslí to jde do kopru. Ale jede se dál, jen potřebujete víc lidí kteří nemyslí.

Nahlásit nevhodný obsah

20838584
RomanK47 napsal 4. 4. 2019 v 14.48

EA si můžou pogratulovat, dostali do kolen další bývalé výborné studio plné šikovných lidí tvořících kvalitní hry.

Nahlásit nevhodný obsah

20864720
JMBounce napsal 4. 4. 2019 v 12.26

A.A.: S tou ulicí si to trefil :-D Nehledě na to že průměrný věk hráčů her je 33let. Dále jsou tu hry od 18+ a že jich není málo. Třeba moje rodiče jsou úplně mimo. Nedávno jsem byl u nich na návštěvě a zrovna běžely zprávy. Myslím, že to bylo na primě a to co jsem viděl tak jsem nevěřil vlastním očím jakou psychologii hrají na diváky. Bylo to fakt na blití. Taky občas počtu nějaké zprávy na netu a v drtivé většině se tomu nedá věřit. Informace jsou zmanipulované, překroucené a zbytečně dramatizované. A pak mi takovýhle ignoranti vypráví, že já jsem ten divnej když hraju hry :-D Nejlepší je hláška mojí babičky když mi něco vypráví a já se jí zeptám jestli tomu věří tak se mi dostává odpovědi: Vždyť to říkali v televizi. Blbost lidí nezná hranic.

Nahlásit nevhodný obsah

20895935
semuelson napsal 4. 4. 2019 v 10.15

Skvělý článek, děkuji.. EA = pure evil.. Doufám že co nejdřív hráčům dojde trpělivost s touhle korporací co hry už vníma jen jako momey miner....Anthem sice neměl úspěch u lidí, ale po finanční stránce to prý průser neni a to si myslim že je pro ty nenažrance z EA nejdůležitější...

Nahlásit nevhodný obsah

7519761
MaxLaMage napsal 4. 4. 2019 v 09.26

Díky, hezky sesumírované. Neskutečnej masakr.

Nahlásit nevhodný obsah

20875607
A.A. napsal 4. 4. 2019 v 09.07

A po tom všem nám pořád většina lidí řekne, že hry jsou blbosti pro děti, pak se odmlčí a jdou se koukat na Ulici.

Kolikrát jsem až v šoku, jak lidi nehráči vůbec netuší, jak hry vznikají, co všechno to obnáší. Nedávno jsem tak trochu trollil ve společnosti několika nehráčů a zmínil že tak známé GTA V dělal tým sto lidí a že to stálo 10 milionů dolarů. Věřili mi. Neskutečné! Přitom velké hry samozřejmě stojí násobky a týmy jsou obří. Proti tomu je natáčení řady filmů sešlostí pár lidí za pár korun.

Nahlásit nevhodný obsah

20887270
1337 napsal 3. 4. 2019 v 20.51

Pěkné. Řekl bych, že je to popsáno líp než u konkurence (na originál bych asi neměl). Díky Davide!

Nahlásit nevhodný obsah