Komentář: Moc reklamy škodí

28. červenec 2013 00:33 / Honza Konfršt / Téma / Diskuze (6)

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
cialis napsal 10. 10. 2014 v 09.13

Hello!
http://viagra9dosage.com/ , , http://inaugurationreport.com/ , , http://cialis7withoutprescription.com/ , , http://7cialiscost.com/ , , http://best8cialis.com/ , ,

Nahlásit nevhodný obsah

6932670
Flack007 napsal 29. 7. 2013 v 14.45

V dnešní době to spíš beru jako povinnost, protože málo komu se chce vrazit peníze do her. Já osobně se radši kouknu na recenze, gameplay videa atd abych pak následně hru koupila, než jí kupovat s tím, abych peníze vyhodila za hru, která stojí za nic. Jen se obejdu bez detailů jako kolik bude ve hře mrtvých, kolik má příběh kapitol atd. Je na tvůrcích, aby nám neprozradili všechno. Bohužel málokdy se odhadne ten kompromis mezi extrémním spoilerováním a lehkých představením hry.

Nahlásit nevhodný obsah

20859346
ChrisDePlaystation napsal 29. 7. 2013 v 12.21

Pamätám si prípad AC III, kde pred vydaním bolo už toho vonku tak veľa, že ma v hraní okrem príbehu nič neprekvapilo. Naopak pri Bioshocku Infinite som bol príjemne prekvapený, pretože na verejnosť vyšly iba 2 cinematic trailery a jeden gameplay, ktorý sme v úplnej hre nemali ani možnosť vidieť. No tiež si neviem predstaviť, že podporím hru na Kickstartery len pre jeden art alebo screenshot.

Nahlásit nevhodný obsah

20841770
FaloSvk napsal 29. 7. 2013 v 12.03

Ja som sa ešte teda nestretol s tým, že by mi nejak vadilo prezradzovanie informácií o hre, prípadne nejaké gameplay videá, ktoré sú väčšinou aj tak z úvodu hry a veľa spoilerov teda neobsahujú. Skôr u mňa nastáva ten moment, keď vidím nejakú úžasnú scénu z hry vo videu a poviem si: "Toto si chcem zahrať aj ja", a keď sa k tomu momentu potom v hre dostanem, tak u mňa nastáva blažený pocit :).

Nahlásit nevhodný obsah

14487339
souza napsal 29. 7. 2013 v 12.02

Jo,jo,je to tak.Dodnes s nostalgií vzpomínám na svoje první 3 hry na PS1:Tomb Raider 2,Rayman 2 a Medieval.O hraní jsem nevěděl vůbec nic a to objevování herních mechanizmů bylo nezapomenutelným zážitkem.Dnes to řeším tak,že se u her,které mě zajímají,podívám max.na 2 videa a šmitec.I když dnes je to s hrami podobné jako v hudbě-to podstatné už bylo vymyšleno a viděno sem tam se objeví výjímka potvrzující pravidlo:-(

Nahlásit nevhodný obsah

12969534
fl4sh36 napsal 28. 7. 2013 v 21.07

U normálních her souhlasím.

Jedinou výjimkou, kde tohle neplatí, a naopak je třeba o hře prozradit co nejvíc, je podle mě u her, co byly zaplacený crowdfundingem, kde by vývojáři (hlavně menší týmy) měli hledět, aby často a detailně updatovali, čímž si zajistí důvěru hráčů.

Výborně to udělali třeba inXile s Tormentem, kde bylo hned od spuštění neskutečný množství informací a artworků (ale nic příběhově důležitýho), updatovalo se každej den (a že byly ty updaty opravdu obsáhlý), byla výborná komunikace s fanouškama na fórech a naprostá finanční transparence v ohledu toho, na co přesně jakej obnos peněz půjde. Ukázková kampaň, která právě proto vybrala přes 4 miliony dolarů.

Editováno: 28. 07. 2013 v 21.08

Nahlásit nevhodný obsah