Jsem tu nová, riskneš to?

8. březen 2011 00:32 / Ondřej Švára / Téma / Diskuze (46)

Související hry

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20845057
GRGL napsal 12. 3. 2011 v 10.22

Lady Stardust: já taky, ale myslel jsem to tak, že zapadla a alespoň by se víc dostala mezi lidi

Nahlásit nevhodný obsah

702226
Rastm4N napsal 11. 3. 2011 v 22.26

MoravaGeorge: Bylo by tak krásné, kdyby třetí pokračování Deus Ex dostálo legendy, kdyby splnili vše, co slíbili. Sci-fi RPG tak strašně chybí na trhu přesyceném konuzmními RPG, tuneloidními FPS a špatnými kopiemi úspěchů minulých.

Nahlásit nevhodný obsah

14071876
MoravaGeorge napsal 11. 3. 2011 v 21.32

Rastm4N: 1 systemu položila zíklady pozdějším shockum. Dechberoucí pro mě byla hlavně jednička, pro mě takové první opravdový sci-fi, ani tak ne RPG, jako spíš Dungeon. 2 mi pak přišla víc jako FPS (subjektivní dojem). Šlo právě o ten pocit sci-fi kopkaření. Který jsem později zažil, až v Neurohuntrovi (ale jinak slabota hra).

Ale co se týče odvyprávěného příběhu, tak tam nechává Deus Ex všechny ostatní sci-fi RPG za sebou.

Nahlásit nevhodný obsah

702226
Rastm4N napsal 11. 3. 2011 v 21.17

MoravaGeorge: Deus Ex je můj "all time favourite", tákže souhlasím. :) Ale osobně mě trochu mrzí, že jsem nezažil éru (tedy hráčsky), kdy vyšel System Shock, hlavně asi dvojka. To muselo být dechberoucí. Dnes si dvojku dokážu výborně užít, ale protože je součástí herního dějepisu, tak člověk ví přesně, do čeho jde. Jinak

Nahlásit nevhodný obsah

20794714
Lady Stardust napsal 11. 3. 2011 v 19.54

GRGL: no nemuseli by, když už jsem si ji koupila :)
stejně jako nepotěšili s tomb raider underworld :)

Nahlásit nevhodný obsah

20845057
GRGL napsal 11. 3. 2011 v 19.18

přitom Venetica je hodně dobrá hra a i když dnes stojí pár kaček, mohli by jste ji šoupnout časem jako plnou hru do Levelu.

Nahlásit nevhodný obsah

20841473
YcemaN napsal 11. 3. 2011 v 17.02

dzandzara :DDD

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 11. 3. 2011 v 16.49

Zanechajme sváry a hlavne pařme, aj keď teraz po výbornom Bulletstorme nie je čo hrať
samé vojenské sračky.

Nahlásit nevhodný obsah

20794714
Lady Stardust napsal 11. 3. 2011 v 15.33

dzandzara (seznam.cz):
to mluvíš o té citaci tvého výroku? :)

Nahlásit nevhodný obsah

14071876
MoravaGeorge napsal 11. 3. 2011 v 15.02

Rastm4N: O myšlenkovém proudu tu nepadla řeč... Taky jsem nikde nepsal, že by mě Singularity nebavila, spíš naopak.
Ale co se týče celkového "poselství" tak tam válcuje konkurenci ( v rámci žánru FPS) Bishock, ale co příběhu, tam rádši první Deus Ex, ale opravdovou lahůdkou je pro mě NOLF 1,2

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 11. 3. 2011 v 14.49

Yceman čítaj pozorne keď už sa rozhodneš na niekoho reagovať, aby si nevyzeral jak debil !
Komsomolka Stardust ty fakt nemáš čo robiť len dristať tie svoje výplody.
Rastm4N nemám rád mudrlantov ktorých je tu habadej a tak na nich reagujem. Ale už som prišiel na to že to fakt nemá význam.

Nahlásit nevhodný obsah

702226
Rastm4N napsal 10. 3. 2011 v 22.50

dzandzara (seznam.cz): Pravidlo číslo jedna u internetových diskusí: nikdy se nad nimi nenaštvi, protože (pravidlo číslo 2) i kdybys měl pravdu, tak ti stejně daný dotyčný/í budou stát v opozici a tenhle pat vyřešit nelze, neboť se můžete do nekonečna hádat, protože na odpověď je času dost. Pozn.: Singularity byla skutečně vykrádačka Bioshock, od začátku dokonce, v podstatě to byl Bio v jiných kulisách. Nicméně mě celkem bavila a nebyla špatná. S Metrem souhlasím, rozhodně jedna z lepších stříleček toho roku (COD SUXXX s důrazem na X), která ke všemu měla zajímavý a originální děj. @MoravaG.: Bioshock skutečně je inspirován v System Shocku, však to je jeho duchovní nástupce, což tvrdil sám Ken Levine. :) Přesto ta hlavní myšlenka hry (nikoliv herní principy) je u obou her důležitá a u obou je naprosto někde jinde, tudíž by se daly obě považovat za originál, alespoň podle mého slovníku. :)

Nahlásit nevhodný obsah

20841473
YcemaN napsal 10. 3. 2011 v 22.41

Nejdřív začínal s hrami na PC typu Commandos, pak to bylo Atari a v dalším postu to bude Game Color.

Nahlásit nevhodný obsah

14071876
MoravaGeorge napsal 10. 3. 2011 v 21.32

dzandzara (seznam.cz): jasný a zejtra to bude pong na oscilátoru ;-)

Nahlásit nevhodný obsah

20794714
Lady Stardust napsal 10. 3. 2011 v 21.13

dzandzara (seznam.cz):
"3.Aby si bol v obraze začal som hrami typu Nocturno, Mafia, Hidden and Dangerous
Operation Flashpoint, Commandos apod.Píšem to preto aby si vedel že v hraní nie som žiadny nováčik."
ale vtipálek asi budeš :)

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 10. 3. 2011 v 19.02

ÁÁÁ vítam komsomolku Stardust, no to je mi ale novinka čo tu zase píšeš.
Znova a špecialne pre teba -- nehrajem každú hru, iba tú ktorú chcem hrať a navyše úplne na začiatku som mal ataričko.
Panimáješ?

Nahlásit nevhodný obsah

14071876
MoravaGeorge napsal 10. 3. 2011 v 11.29

Lady Stardust: kacáš, před hidden & dangerous byl jen zdrojoví kód, pak Přišel Peťa Vochozka, stvořil Dana Vávru a Vávra pak pravil: "budiž Mafie" ...

Nahlásit nevhodný obsah

20794714
Lady Stardust napsal 10. 3. 2011 v 11.15

dzandzara (seznam.cz): nojo a videohry existovaly už před mafií a hidden & dangerous :)

Nahlásit nevhodný obsah

20847525
nemo22 napsal 10. 3. 2011 v 03.22

Ked to tak po sebe citam tak to vyznelo trochu zmetene :-) Mne ani tak nevadi ze sa robia pokracovania, alebo to ze sa momentalne vsade tlaci "socialna" stranka. Hold to je vyvoj a chapem ze sa vydavatel chce zviest na uspechu xichtknizke, a snad casom pochopi aj trh aj vydavatel ze ked sa chcem zahrat tak si pustim hru a ked chcem kecat tak povedzme ten facebook. Tak isto v pohode je podla mna ked vychadzaju aj cisto iba zabavne strielacky ako Bulletstorm.Cas ukaze.Co je skor smutne ze to zo sebou strhava aj negativa. Hry su az moc priamocriae, klyse tecie po hektolitroch, pri niektorych hratch mam pocit ze s licenciou enginu sa kupili aj assety a je fakt problem rozoznat co je vlastne original a co je subdodavka (typicky neduh Unreal engine hier).Nehovoriac ze v niektorych zanroch uz asi nema zmysel ani moc konkurovat (MMO je jasne WoW vedie ostatny paberkuju, RTS detto tam sa C&C uz rovno zlozil) atd.

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 9. 3. 2011 v 21.03

1. Odohral som dosť hier, neviem podľa čoho usudzuješ že len zopár, to fakt neviem keď o mne prd vieš.
2. Nehrajem každú sračku - Bioshock a Singularity sú podľa mňa originálne lebo žiadnu inú som s takou tématikou nehrál a zabavili ma perfektne najmä Bioshock, mimochodom jej tretí diel už bude riadna somarina.
3.Aby si bol v obraze začal som hrami typu Nocturno, Mafia, Hidden and Dangerous
Operation Flashpoint, Commandos apod.Píšem to preto aby si vedel že v hraní nie som žiadny nováčik. Proste som tie tvoje perly nehrál, lebo ma neoslovili.
4. Nie každý má taký vkus ako ty, to by si mal pochopiť.
5. Ešte niečo ?

Nahlásit nevhodný obsah

14071876
MoravaGeorge napsal 9. 3. 2011 v 20.10

dzandzara (seznam.cz): Já jsem narozdíl od tebe čítal pozorně. Sám tvrdíš, že jsi hrál pár her. Tak to ber jako názor někoho kdo už toho má odehráno hodně.

Singularity je kopírka nejhrubšího zrna, čímž neříkám, že je to špatně. Zrovma Bioshock vykrádá nejvíce, na tom shodli i recenzenti. A Bioshock je sice hodně kvalitní dílko, ale když si odmyslím "next gen" vizuální stránku, tak i Bioshock silně pokulhává za systemshocekm: Byl to fajn pocit prohánět se na raktových bruslích ozbrojen světelným mečem. Nebo samo hackování bylo o dost promakanější v systemshocku.

Ale to je hold vývoj, chápu, že tyhle herní artefakty už dneska nikoho nevzrušují, kromě pár lidí, kteří pamatují. Ovšem nadruhou stranu se zkus zamislet nad tím, že mi co něco pmatujeme máme trošku jiný názor na orginalitu.

A pokud s tím nesouhlasíš, tady je pár vztyčných bodů (nhrávky, která nacházíš, automaty kde nakupuješ náboje, vylepšení a schopnosti, vize minulosti, příběh jako takovej, a dokonce úvod do děje: pád létacího stroje, načež si u věže a kolem požár) a schválně psal jsem o Bishocku nebo i Singularity.

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 9. 3. 2011 v 19.26

MoravaGeorge čítaj pozorne a zbadáš, že ja s úprimnosťou nemám problém .

Nahlásit nevhodný obsah

14071876
MoravaGeorge napsal 9. 3. 2011 v 17.04

dzandzara (seznam.cz): Očividně si ani jednu z těch 2 her nehrál. Bishock sám o sobě taky není originál.

Nahlásit nevhodný obsah

20842199
Deadmann napsal 9. 3. 2011 v 16.59

No právě, často bohužel JEN obrazu:)

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 9. 3. 2011 v 16.46

Dík za tip Deadmann, samozrejme že som už počul o týchto hrách a viem že sú to legendy ale ja si okrem zábavnosti potrpím aj na poriadnu grafiku. Predsa len, dnes už sme niekde inde čo sa týka obrazu.

Nahlásit nevhodný obsah

20842199
Deadmann napsal 9. 3. 2011 v 16.31

Určitě zkus aspoň toho halfa2 jestli můžu radit a jestlis nehrál. To byla opravdová revoluce ve svý době která utváří moderní ráz FPS už tolik let:). Deus Ex poměrně nedávno dostal HD balík takže už nevypadá tak hrůzostrašně, ale to není taková povinnost. System Shock byl ve svý době neuvěřitelně parádní sci-fi rpg horror ale nevim jak by si s nim poradili dnešní hráči. Asi spíš blbě:)

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 9. 3. 2011 v 16.17

No musím sa priznať že práve tieto hry som nehral.

Nahlásit nevhodný obsah

20842199
Deadmann napsal 9. 3. 2011 v 15.59

Bioshock je Deus Ex, System Shock a Half-Life:)) A pak taky Doom a pořád dál:) Na originalitu sere pes, pro hry je přece důležitý jak se to hraje.

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 9. 3. 2011 v 15.59

To si dobre zapotil že vraj kopírka Bioshocku
možno pre teba, pre mňa určite nie.
Bioshock je hoooddddnnnnneeeee vysoko nad singularity.

Nahlásit nevhodný obsah

14071876
MoravaGeorge napsal 9. 3. 2011 v 15.53

dzandzara (seznam.cz): Singularity je kopírka Bioshocku. A nechápu, jak můžeš tvrdit o singularity.

Nahlásit nevhodný obsah