Jak Sony a Microsoft dohánějí Nintendo

17. červen 2009 00:30 / Jan Horčík / Téma / Diskuze (55)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
4597082
Gekon napsal 20. 6. 2009 v 14.25

Jak to tak čtu, tak je to tady samý závistivý chudák, který nemá nic jiného na práci, než snažit se ubohýma spekulacema vyvrátit fakt, že MS se prostě navzdory očekávání daří!!!!!!! Jediný, kdo dokázal slušně argumentovat je "blab", ostatní buď melou Xko je nej / PS3 je nej, případně blijou špínu!!!!! Natal, ať si kydá co kdo chce je prostě osvěžení herního průmyslu a jen absolutní tupec může tvrdit, že nebude úspěšný. Je snad wii neúspěšné nebo DSko? Každý není hardcore magor, co musí prosedět u hry půl dne, pro lidi, kteří mají čas si zahrát max hoďku denně je to jasná volba. Nikde není psáno, že Natal nepůjde ve hře kombinovat s klasickým ovladačem!!! Ať se vám to líbí nebo ne, tohle se prostě MS povedlo!!!!Čas mi dá za pravdu....

Nahlásit nevhodný obsah

20834146
Sabrewulf napsal 18. 6. 2009 v 15.53

Většina potápí hůlky od PS3 a sedá si na zadek z Natalu, jenže u těch hůlek jde vidět, že to skutečně funguje jak má. Věřím tomu, dokážu si s tím představit i výraznější tituly než jen minihry. A pokud se na to nevykašlou, mohlo by se to rozjet brzy. Naproti tomu Natal se velkohubě tváří jako umělá inteligence, předvádí nám předpočítané klučiny a že Natal zvládne to a to, ale čím namakanější ta technologie bude, tím složitější bude ukuchtit z toho skutečně fungující hru (a tím nemyslím pouze kopání do míče) a rozhodně nevěřím (i když bych chtěl), že už to klepe na dveře. Celé téma Wand vs Natal bych jednoduše shrnul do přísloví:" lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše".

Nahlásit nevhodný obsah

20809508
TarguMures napsal 18. 6. 2009 v 16.55

Ale PS hůlky jsou už 3 roky na Nintendu a v tom je ten rozdíl.

Nahlásit nevhodný obsah

20809223
busines napsal 18. 6. 2009 v 16.59

To bych mohl rict o Eye toy na X360tce.

Nahlásit nevhodný obsah

12270097
Tragedy napsal 19. 6. 2009 v 15.44

Targu: Mě je celkem buřt, protože EyeToy tu už bylo před 6ti lety. Ale tebe nechápu jak si z toho vypláclej. Přitom předvedli jen jednu lagující minihru a předrenderovaný video pro pedofily. BAM! There it is!: http://www.youtube.com/watch?v=3TFZ6KdG…

Nahlásit nevhodný obsah

20809508
TarguMures napsal 19. 6. 2009 v 15.35

Natal vám musí ležet asi hodně v žaludku ;)

Nahlásit nevhodný obsah

12270097
Tragedy napsal 19. 6. 2009 v 15.25

Targu: No... nejen že máš doma ten křáp, ale ke všemu jsi slepej :) ... už sis koupil oranžovou kombinézu?

Editováno: 19. 06. 2009 v 15.28

Nahlásit nevhodný obsah

20809508
TarguMures napsal 19. 6. 2009 v 15.15

Ano, ten 0.3s laggovaní je opravdu znatelný ;)

Editováno: 19. 06. 2009 v 15.17

Nahlásit nevhodný obsah

12270097
Tragedy napsal 19. 6. 2009 v 15.10

Busines: Mezi EyeToy a Natal je rozdíl. Natal laguje jak prase.

Nahlásit nevhodný obsah

20809223
busines napsal 18. 6. 2009 v 17.08

To prave vubec.

Nahlásit nevhodný obsah

20809508
TarguMures napsal 18. 6. 2009 v 17.03

Mezi Eye Toy a Natalem je obrovský rozdíl.

Mezi Hůlkou a Wiimote takřka nulový.

Nahlásit nevhodný obsah

20812087
Lykantrop napsal 17. 6. 2009 v 17.24

Tohle drti Natal i veskerou konkurenci :

http://www.youtube.com/watch?v=ZUBQknWU…

Editováno: 17. 06. 2009 v 17.24

Nahlásit nevhodný obsah

20824594
..Ryba.. napsal 17. 6. 2009 v 20.28

True Next-Gen xD

Nahlásit nevhodný obsah

20810792
TheChaos napsal 17. 6. 2009 v 20.13

Pockej, nerikej mi ze je to pravda tohle XD

Nahlásit nevhodný obsah

20809223
busines napsal 17. 6. 2009 v 17.58

Aby ses nedivil. ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20813376
REK.CZ napsal 17. 6. 2009 v 11.52

Me prijde absolutne mimo ten vyraz "umela inteligence". Az prijdu domu a reknu tomu klucinovi, ze jsem potkal moji krasnou sousedku a on mi odpovi "tak ji pozvi na kafe a pak ji vojed vole", pak se tomu da rikat umela inteligence a ne noumovi, co umi odpovedet na par predem definovanych otazek (coz muze v prichystane show na prvni pohled vypadat pusobive) a jinak nebude rozumet nicemu a bude na me civet tim svym hloupouckym oblicejickem tak dlouho, az mu dam pesti a rozbiju si plazmu.
Taky juchani po pokoji a vesele vykukovani za kreslem mi pripada jako spatny vtip. To ma jako byt budoucnost hrani? Az nekdo dokaze prenest hracovo vedomi primo do hry, budu prvni, kdo tomu dotycnemu zliba ruce a hned do toho po hlave skocim. Ale poskakovat po pokoji jak nadrzenej kralik me teda opravdu nebere.

Nahlásit nevhodný obsah

5482022
neozbyna napsal 17. 6. 2009 v 20.06

Souhlas a kdo bude skakat je jasny ne, prece Tukan :D

Nahlásit nevhodný obsah

20812524
vegasss7771 napsal 17. 6. 2009 v 16.18

Kamo, líp bych to nenapsal...

Souhlasím s tím, že je to jen nabubřelý hype a nechápu jak to může někdo brát vážně.

Nahlásit nevhodný obsah

20824038
Wesc napsal 17. 6. 2009 v 09.21

Njn ... porad stejna pisnicka na hrej.cz - Microsoft je supr, Natal je revoluce vsech revoluci a uplne cela E3 2009 byla jen o Microsoftu a jeho celebritach (chlapci z hrej videli Spielberga na vlastni oci WOW ) .... trochu svetla do tech vasich bludu: "EA CEO John Riccitiello okomentoval novou pohybovou technologii Sony pro Playstation 3, kterou představila na svoji tiskové konferenci. Riccitiello neskrývá velkou náklonnost k této technologii a věří, že jde o ukázku brzké budoucnosti, která hráčům ukáže nové možnosti ovládání her na Playstationu 3. Naopak není přesvědčen, že Microsoft v brzké době dokáže na trh přivést slibovaný Project Natal, který je podle něj hudbou až hodně vzdálené budoucnosti."

Nahlásit nevhodný obsah

20809223
busines napsal 17. 6. 2009 v 17.57

Co chces od Xhrej...

Nahlásit nevhodný obsah

2558314
modryklucina napsal 17. 6. 2009 v 10.54

Presne :) V tom clanku si to pani redaktori pekne prekroutili, tak aby se jim to hodilo do kramu .

Nahlásit nevhodný obsah

20812087
Lykantrop napsal 17. 6. 2009 v 10.14

Ano cely herni byznys se bude od ted ridit uz jen tim, co rekne Riccitiello.

Nahlásit nevhodný obsah

20818940
Fenek napsal 17. 6. 2009 v 10.19

V EA už ten Natal a Wand od Sony mají asi rok, takže John narozdíl od většiny vykulených novinářů aspoň ví, o čem mluví ;).

Takže to není o tom, čím se bude co řídit, ale o tom, jak moc kdo ví o té které technologii. A myslím si, že novináři o tom ví, ve srovnání s EA, totální hovno ;).

Editováno: 17. 06. 2009 v 10.20

Nahlásit nevhodný obsah

20809508
TarguMures napsal 17. 6. 2009 v 14.10

Nebo "To co má Nintendo 3 roky, a plejkaři to považují za největší evoluci v dějinách videoher" ;)

Edit : Wand je anglicky hůlka, to Sony nebo kdo to vymyslel není moc kreativní ;)

Editováno: 17. 06. 2009 v 14.12

Nahlásit nevhodný obsah

20818940
Fenek napsal 17. 6. 2009 v 14.08

OMG, říká se tomu prostě PS Wand, ale jestli chceš, můžu tomu říkat třeba Targova noční můra ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20809508
TarguMures napsal 17. 6. 2009 v 13.20

Wand je od firmy Nyko ;) Je to alternativa pro Wiimote ;)

http://news.cnet.com/i/bto/20090529/wan…

Nahlásit nevhodný obsah

2558314
modryklucina napsal 17. 6. 2009 v 09.04

Uprimne kdyz si mam vybrat cemu dat vetsi sanci mezi Natalem - kde byly predvedeny trapne minihry se spatnou odezvou a fake Milo a mezi ovladaci od Sony , ktere jdou ve slepejich Nintenda (coz jak vseci vime funguje) a krasne na prezentacce ukazali , ze fungovat budou nejen jako primitivni minihry, tak se ani vterinu nerozmyslim. Nejlepsi bude az vyvojarum dojde, ze bez gamepadu se u skutecni dobrych her neobejdou a Natal tak bude slouzit jako doplnek k "tradicnimu" hrani . Tim padem se z celeho toho nesmyslneho humbuku stane dalsi Epic fail :) Spis mi to cele prijde jako snaha nalakat nove lidi k xboxu, pac na fronte skutecnych her Sony zacina MS nemilosrdne valcovat.

Nahlásit nevhodný obsah

20822736
blab napsal 17. 6. 2009 v 11.40

A na to si prisel kde? Ono si staci postavit na jednu stranu prodeje nenarocnyho blockbusteru Call of Duty 4 a 5 - podle vetsinou lidi akceptovanych vgchartz se ctyrky prodalo 7,46 mil pro x360, 4,33 pro ps3, v pripade petky 5,56 pro x360 a 3,29 pro ps3. Celkem to dela 20,64 milionu prodanych her pro obe platformy. A ted se podivejme na exkluzivni hry, ktery v ty dobe vypustilo sony - MGS4 v cele se 4,04 mil prodanych kousku, Uncharted 2,46, dale Little Big Planet 2,23, Killzone 2 1,67mil. (ono samotne srovnani s Gears of War 2 s 4,92 dava tusit, jak tento "GoW killer" dopadl) a asi este Ratchet & Clank s 1,47.

Secteno sakumprdum 11,88 mil. prodanych her. Clovek nemusi byt Einstein ani herni odbornik aby mu docvaklo, ze v situaci, kdy prodeje nenarocnych multiplatformovych blockbusteru s maximalne dvou letym vyvojem dokazi porazit hned 5 exkluzivnich hitu s velkym jmenem dohromady (a casto mnohaletym vyvojem nekterym top studii), strategie exluzivnich AAA titulu jako hlavnich lakadel ke koupi konzole, zkratka v dnesni dobe uz nefunguje ;)

Pro uplnost jeste dodam linky:
http://vgchartz.com/worldtotals.php?nam…
http://vgchartz.com/worldtotals.php?nam…

Nahlásit nevhodný obsah

2558314
modryklucina napsal 17. 6. 2009 v 20.00

A ty chodis z jakych jeskyni? Ja nekde mluvil o prodejich ??? Tim nemilosrdne valcuje jsem myslel kvalitu a kvantitu novych a novych ps3only her :) Samotne prodeje o kvalite hry nic neukazuji. Ale jinak to tu bylo recene celkem presne ty prodeje GoW ci CoD jsou US zalezitost. Jen k zamysleni: Proc u stale vice multiplatform her jsou prodeje cim dal vic vyrovnanejsi ci dokonce u PS3 lepsi, kdyz je o 8 milionu xboxu prodano vic??? :) MS ujizdi vlak tak se snazi ziskat nehrace ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20822736
blab napsal 19. 6. 2009 v 14.37

Kdyz uz je ten patek, tak ti odpovim jeste na tohle "Proc u stale vice multiplatform her jsou prodeje cim dal vic vyrovnanejsi ci dokonce u PS3 lepsi, kdyz je o 8 milionu xboxu prodano vic??? :)"

Ja jsem si ted znova kliknul na ty my odkazy a krome Pro Evolution Socceru (u kteryho je to docela pochopitelny, protoze fotbal v US zas tolik nefrci) ma jakejkoliv z multiplatformovych titulu minimalne o tretinu az polovinu vic prodanych kousku ve prospech xboxu. Kdyz si k tomu jeste clovek uvedomi, ze na xboxu se da piratit a ze se za hrani pres xlive plati...

Shrnuto a podtrzeno - mame jednu platformu, kde se neplati za hrani po netu, kde se neda piratit a pry valcuje konkurenci kvalitm exkluzivnim obsahem. Pak tu mame druhou platformu, kde se vesele pirati o stosest (coz samozrejme snizuje pocty prodanych her), musi se platit mesicni poplatky (dalsi vyrazny minus body z pohledu hrace), zvucnost a kvalita jeho exkluzivnich titulu se s temi z prvni platformy nemuze rovnat.

Nezaujaty clovek by rekl, ze prvni platforma drzi v rukou vsechny trumfy a ta druha bude na odstrel, ale oooops, nekde se asi stala chyba, protoze i ty mene zvucny a podle sonyboys i mene kvalitni hry navzdory placenemu internetu a piratstvi docela porazi tyhle velky znacky typu Killzone, Metal Gear Solid a spol. na prdel..

Nahlásit nevhodný obsah