DLSS 2.0 – gimmick nebo revoluce?

20. duben 2020 14:00 / Aleš Tihlařík / Téma / Diskuze (11)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20809076
red-icius napsal 22. 4. 2020 v 11.40

Prosím vás, chlapi, mrkněte na ty další videa s Control, je tam ukázka, jak vypadá 1080p s renrerováním na 720p.. nejde o 4k, sám mám 2060RTX kartu a nejede mi ani minecraft s pořádným rozhledem na 4k a raytracingem víc než 6fps.. 4k s raytracingem to je výkonově úplně jinde, než je současnej stav a tohle ani není o raytracingu.. ta pointa je právě v generování výstupu třeba jen 1080p, ale s podstatně nižším nárokem na výkon a náhradou pomocí DLSS2..

V tom Control videu to uvidíte, jinak se tady bavíte o nesmyslech. Je tam i srovnání starší DLSS verze a nové.

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 22. 4. 2020 v 08.24

Ocelotr NN: Tak dnes 4k už není kdovíjaká výzva... Něco zvládnou i současné konzole... Spíš by to mohlo být zajímavé při přechodu na 8k...

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 22. 4. 2020 v 07.31

Upscaluju na televizi, nulová zátěž počítače a peněženky, ale používám softwarovou variaci DLSS na upscale statických obrázků.

DLSS 2.0 je hezká věc, ale je hlavně na zvýšení framerate. A lidi co maj prachy na RTX s framerate na svém počítači problém mít nebudou.

Kdyby DLSS byla karta za tři litry je to ideální karta pro lidi se slabým počítačem a byla by to REVOLUCE. Při ceně 13 000,- - 25 000,- je to GIMMICK pro pár vyvolených, u kterých doma už tak ty hry vypadaj parádně.

Editováno: 22. 04. 2020 v 07.42

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 4. 2020 v 01.59

OnlyCORE: Taky mi bohatě stačí Full HD, vyšší rozlišení jsou sice hezká, ale značně to zdraží cenu celé sestavy a to nemám zapotřebí, hry budou furt stejné a prachy můžu vrazit do jiných věcí. Sice tady pak nemůžu honit nad tím, jak mám skvělý monitor, ale to asi nějak přežiju :D

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 22. 4. 2020 v 01.10

Vlken: 3440x1440p se 120Hz a G-sync = už bych nikdy nešel do ničeho horšího.
Naprosto jiná kvalita obrazu a ta rychlost je skvělá!

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 22. 4. 2020 v 01.09

Drew7878: +1

Nahlásit nevhodný obsah

20870418
Slig napsal 22. 4. 2020 v 00.55

DLSS jako novou inovaci velmi oceňuji, ale stejně si musím postesknout. Ano, čeká nás krásná grafika v pseudo 4k 60 FPS se zapnutým raytracingem, ale pouze ve statických kulisách Potěmkinovy vesnice přinejlepším stejných, ale stále častěji paradoxně horších, než byly kulisy ve hrách 20 let zpátky. A v těchhle prostorách se budou stále potácet sice nádherní a krásně rozanimovaná, ale stále ti samí, stejně tupí zombie enemáci čekající na kulku mezi oči nebo meč mezi lopatky. Bohužel na evoluci ve fyzice a AI se zcela zapomnělo. Čest výjimkám.

P.S. Kdo ještě pamatuje PhysX? :D

Editováno: 22. 04. 2020 v 00.58

Nahlásit nevhodný obsah

20878613
Vlken napsal 21. 4. 2020 v 22.11

Drew7878: mně se zase naopak dívá špatně na 60 FPS v rychlejších hrách, dokonce i ve Windows

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 21. 4. 2020 v 17.21

OnlyCORE: Dobře si udělal, jen se drž. :D Jakmile jednou půjdeš do 1440p, už není cesty zpět. Rozdíl mezi 1440p a 2160p už není zas tak hrozný, ale já teď když vidím něco v 1080p, chce se mi blejt, jak to je hnusný. Když jsem na tom dřív hrál, přišlo mi to v pohodě, ale pokrok nezastavíš ...

Nahlásit nevhodný obsah

20877968
OnlyCORE napsal 21. 4. 2020 v 16.23

Vědet že DLSS bude tak dobré tak bych i šel do 1440p monitoru, ale 1080p je stále dobré tak si moc nestěžuji. Více FPS je stále lepší. Teď je jen otázka jak se k tomu vývojáři postaví a implementují do svých her.

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 21. 4. 2020 v 16.06

Vypada to dost slusne.

V podsate nikdo okem presne nepozna, jestli je 4k nativ nebo upscale. A pokud by tohle pomohlo 4k nasimulovat u podstate slabsich karet, tak klobouk dolu. Nicmene je porad asi potreba aby to Nvidia dokazala prodat, jinak to upadne a akorat se zase pojede na "zelezo" coz ma holt svoje limity. Software v takovehle forme by dokazal posunout obraz a zobrazeni zase o solidni kus dale.

Editováno: 21. 04. 2020 v 16.07

Nahlásit nevhodný obsah