inzerce
inzerce

Adventura z Montmartru

6. leden 2009 00:54 / Lukáš Grygar / Téma / Diskuze (20)

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

*(ochrana proti SPAMu; odpovězte jedním slovem bey diakritiky)
Powered by sweet Captcha

Při přispívání do diskuzí je třeba respektovat pravidla diskuzí.
V komentářích nedodržujeme HTML značky.

14071876
MoravaGeorge napsal 7. 1. 2009 v 07.41

Hezký článek: Amen bratře, chtělo se mi vykřiknout, ale pak jsem se trošku zamyslel: Ano, v jádru mne baví si občas zastřílet, sekat a ničit. Občas, ale přece jen zatoužím si zahrát něco naprosto jiného. Adventura je můj oblíbený žánr. A abych pravdu řekl, nevím jestli by mne bavilo pobíhat v rámci jedné čtvrti řešit každodenní problémi, byť dobře zpracované. Hry jsou pro mne únik z reality.

Nahlásit nevhodný obsah

8267133
Jaxx napsal 7. 1. 2009 v 12.09

Zkus Shenmue (Dreamcast a X360)

Nahlásit nevhodný obsah

14071876
MoravaGeorge napsal 8. 1. 2009 v 10.11

Dík za typ... ale mám jen noťas... než konzoly, si chci radši pořídit PSP... Každopádně, myslím, že i na PC je pár záležitostí s nezávyslé scény... ale nehrál jsem je... jestli znáš něco z tohoto soudku, rád to zkusím. Vždycky můžu změnit názor.

Nahlásit nevhodný obsah

20787023
Eso Rimmer napsal 7. 1. 2009 v 17.44

Shenmue I a II - Dreamcast
Shenmue II - port na Xbox, který jde spustit i na X360.

Nahlásit nevhodný obsah

9962016
Janchor napsal 7. 1. 2009 v 12.03

To jsou i filmy.

Nahlásit nevhodný obsah

14071876
MoravaGeorge napsal 8. 1. 2009 v 10.19

Ano, to jsou i filmy... ale to na co mě baví filmu, mě už tak nějak nebaví ve hře a naopak... I když jak jsem o tom přemýšlel, tak 12 rozhněvavaných můžu, by nemuselo být špatné jako hra.... Jako jeden z porodců se snaýíš přesvědčit ostaních 11 o vině či nevině obžalovaného. Jako ve filmu, hra by nekončila, dokud je "neukecáš". Žádná trhlá adventura, ale přísně dialogová hra, v rámci jedné místnosti, kde by byly i možnosti ovládání vlastní mimiky. Ale obávám se, že by si to zahrálo ve směs pár lidií... I kdyby se to povedlo sebelépe a recenze by byly sebekladnější, stejně by většina hráčů šla zase radši střílet než diskutovat. V tomhle jsem prostně septik... eee skeptik

Nahlásit nevhodný obsah

3815058
Marllone napsal 6. 1. 2009 v 16.20

Snění je to hezké, ale takový typ her by určitě (dvakrát podtrženo) nikoho nebavil. Videohry budou vždy (třikrát podtrženo) jen hry, tedy simulace boje dobra se zlem.

Nahlásit nevhodný obsah

7040696
Hamt-Ath napsal 6. 1. 2009 v 16.36

naprostej nesouhlas. treba ta cast ve fahrenhetovi (rekneme rvni tretina hry), kde se jeste moc neresi ty super nadprirozeny veci, a hrac se stara o "normalni zivot" v krizi- ta cast je naprosto super a super zabavna.. kam se hrabou naky call of duty nebo assassins creed.
treba ja uz sem ze soucasnejch her docela znechucenej.. hraju JetsNGuns (prijdou mi asi 100 zabavnejsi nez vetsina tech novejch HITOVEK)... neco co by trochu vybocovalo bych bral.. a kdyby se mi to libilo tak jako Amelie, tak by to bylo jeste uplne nejlepsi :) :) :) :)

Nahlásit nevhodný obsah

11007919
silverback napsal 7. 1. 2009 v 18.26

No, nevim co je obyčejnýho na začátku fahreheita - taky se běžně probouzíš na záchodku a odklízíš mrtvolu chlápka, kterýho jsi před chvílí zabil? Myslím, že je třeba dělat rozdíl mezi "obyčejným dnem" a tím co se tu snažíte vyjádřit. Nicméně asi rozumím - mluvíš o těch vychytávkách jako je hra na kytaru, hra s jojem atd. atd. jenže to jsou opravdu jen věci, které hru obohacovali o autentičnost, kdyby na nich byla hra postavena kompletně ... vážně by tě to tolik bavilo? :). Na druhou stranu nesouhlasím (čtyřicetkrát podtrženo) že hry musejí být vždycky o boji dobra se zlem a o záchraně světa.

Nahlásit nevhodný obsah

7040696
Hamt-Ath napsal 8. 1. 2009 v 16.58

nemyslel sem ani tak hrani na kytaru, jako spis to, ze s lukasem delas takovy veci, jako chodis do prace misto toho abys vrazdil zly draky, premejlis cim zahnat migrenu, misto toho abys premejslel cim otevrit 1000 let starej zamek na naky truhlicce a prochazis si rozchodem, slozitejsi situaci v rodine a pod. ... to ze tam do toho je vrazda, halucinace a pod. to je ta "EPICKA" cas hry... :)

Nahlásit nevhodný obsah

9962016
Janchor napsal 7. 1. 2009 v 18.36

Spis nez kytara & jojo ten rozchod s pritelkyni. Me by rozhodne bavilo poznavat Lucasuv vztah, napriklad. Klidne z obou stran, tak by se vyuzilo ve hre pritomny rozdeleni deje. Jde recyklovat spoustu motivu, co v ostatnich mediich davno povazujeme za ohranou pisnicku - v interaktivni podobe, s tou moznosti si prostredi "osahat" (a v idealnim pripade i aktivne ovlivnovat), vsechno dostava novou hloubku.

Nahlásit nevhodný obsah

3815058
Marllone napsal 6. 1. 2009 v 21.25

No v tomhle byl Fahrenheit naprosto úžasnej, obyčejné věci, to bych chtěl ještě někdy ve hře zažít, nějaký zachraňování lidstva nebo odhalování nějakejch pitomejch tajemství o pomerančích je mi vcelku volný

Nahlásit nevhodný obsah

20811036
Robotron napsal 6. 1. 2009 v 13.09

Obavam se, ze kdyby nekdo vzal Amelii a inspiroval se ji do herni podoby, ta by to s Amelii nemelo nic spolecneho. Ten film hodne stavi na strihu, amelie mela rada to a to, a to rada nemela, strih, strih, strih, vsechny ty dojmy a zvlastnuky byly nasekany jedna za druhou, aby film nedal divakovy moc prostoru nad necim uvazovat. Jen vnimat, jen si to prozit jako Amelie. A to by ve hre nebylo mozny, protoze tam se clovek musi zastavit a hrat. Nakonec by z toho podle me vysla hra, ktera by nemela vubec nic z toho obsahu filmu, byla by to jen dalsi obycejna hra. Nebo soubor miniher.

Editováno: 6. 01. 2009 v 13.17

Nahlásit nevhodný obsah

9962016
Janchor napsal 6. 1. 2009 v 15.00

1. jestli "jde" udelat hra primo podle Amelie je samozrejme vedlejsi
2. to, ze si preklad te filmove zkratky do "herni mluvy" dovedes predstavit jen doslovne neznamena, ze je to jedine mozne reseni.. v libovolny interpretaci jde prece o to podchytit jadro, ne pouzivat stejny postupy

ad tlamiczka 6. 01. 2009 v 09.17
Castecne souhlasim (nad Mass Effectem jsem okamzite kvicel DEJTE TEN ENGINE ADVENTURAM !), castecne ne, protoze si dobre pamatuju, co dokazal prvni Gabriel Knight v 256 barvach a s MIDI soundtrackem (napoveda: Crash v kostele) nebo s cim si vystacil Fahrenheit (vykonem PS2). Ze ale jinak je zabou na prameni zamrzly uvazovani lidi u kohoutku s penezi, to je bohuzel vecna pravda nejen v hernim byznysu..

Nahlásit nevhodný obsah

9295835
tlamiczka napsal 6. 1. 2009 v 09.17

Hezky clanek a na hry kde jde o neco jineho nez o vrazdeni nebo reseni vrazd se taky moc tesim. Ale prekvapive tady v ceste nestoji jen producenti se zastaralymi nazory ale i technologicke potize. Aby sla udelat hra s opravdu zivymi a zajimavymi postavami, potrebuje to trochu vic nez jen hodne hodne dobry scenar - chce to i perfektni animacni system pro telo a hlavne obliceje. Lidi totiz vic nez 50 procent informaci vyjeadruji nonverbalne, nas mozek je na to hrozne citlivy, a to animovane loutky vyjadruji obtizne.

Neco, co uz naznacil Mass Effect, ale co si adventury zatim kvuli rozpoctum nemmohou dovolit.

Az se ale nastroje pro realisticke vyrazy postav stanou dostupnejsi i pro mensi vyvojare a levne tituly (=adventury), zazijeme urcie prave zne :-)

Nahlásit nevhodný obsah

11007919
silverback napsal 7. 1. 2009 v 18.30

A co Heavy Rain, copak nikdo z vás neviděl ten kasting, ten byl realistickej a emotivní až až, kam se hrabe mass effect. Jen škoda, že Heavy Rain je plánovanej jenom pro konzole, tím mě opravdu naštvali :(

Nahlásit nevhodný obsah

20812180
gamedeveloper napsal 6. 1. 2009 v 14.28

Mám pocit, že to na technoligii nevisí. Vliv zvuku, hudby a podobných nástrojů je v mnohých projektech nevyužíván. Spíš je to o tom, že studiím jednoduše schází odvaha nebo opravdu kreativní vývojáři.

Nahlásit nevhodný obsah

7040696
Hamt-Ath napsal 6. 1. 2009 v 11.13

nemyslim si ze by bylo nemozny i s nedokonalou technologii opravdu ozivit postavy ve hre. Jako priklad uvedu Mafii - animace docela "jednoducha" (oboci, oci, neco malo svalu v obliceji myslim..), ale protoze mely vsechny postavy skvele vymyslenou osobnost, vlastni cile a motivace a mimo jine skvelej dabing, ja sem si je snad vsechny oblibil.. kam se hrabe 99 procent RPG, 99 procet adventur a 100 procent akci.....

Nahlásit nevhodný obsah

20825311
perdol napsal 6. 1. 2009 v 13.05

Taky si myslím, že není potřeba bůhvíjaká technologie pro zajímavé postavy. Například v Zaklínači měly všec hny důležité postavy své motivy, specifický charakter a osobité vyjadřovací schopnosti. Navíc hra tlačila k tomu, abychom si vybrali své oblíbenence. Proto byl taky zaklínač o třídu lepší, než třeba oblivion.

Nahlásit nevhodný obsah

20818388
aquarius napsal 6. 1. 2009 v 07.30

100% s tebou súhlasím.

Nahlásit nevhodný obsah