inzerce

Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

DotA 2: International 3

16. 8. 2013 / Dan Kremser / Téma

Nechutná suma peněz, parádní zázemí a show, na kterou jen tak nezapomenete. Valve holt progamingové turnaje umí.

Microsoft sám sebe zahnal do kouta

14. 8. 2013 / Zdeněk Princ / Téma

Microsoft zdolává jednu překážku za druhou, a už mu chybí jediné - snížit cenu Xbox One. Hráči se radují, finanční výkazy rudnou. Na pořád...

Call of Duty: Ghosts - Multiplayer

14. 8. 2013 / Zdeněk Princ / Téma

Před malou chvílí skončila show, ve které byl podrobně představen multiplayer Call of Duty: Ghosts, přečtěte si všechny novinky a podívejte se n...

Hry vám svobodu nezajistí!

6. 8. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Studio Epic věří, že každá herní firma dosáhne dlouhověkosti tím, že se otevře módním trendům. Je to ale jen poloviční pravda. Víme proč.

Activision Blizzard v rekordním obchodu

2. 8. 2013 / David Sillmen / Téma

Na herní scéně se uskutečnil nevídaný obchod za 8,2 miliardy dolarů. Jak se to celé seběhlo a co z toho plyne?

Komentář: Moc reklamy škodí

28. 7. 2013 / Honza Konfršt / Téma

Také vás někdy rozčílil fakt, že o hře víme vše ještě před vydáním?

Komentář: Obhajoba profesionálního hraní

23. 7. 2013 / Dan Kremser / Téma

Progaming byl v USA uznán jako sport a strhla se lavina nenávisti a nevole. Přečtěte si náš komentář, který nezavírá profi hráče do tmavých k...

Komentář: Čím nám hry prospívají?

20. 7. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Násilí versus užitečnost. Čeho je ve hrách víc? Tentokrát jsme vypíchnuli z herní zábavy to lepší.

Rozhovor: Ollie Clarke & Modern Dream

16. 7. 2013 / Honza Konfršt / Téma

Pojďte se s námi v otázkách a odpovědích podívat na to, co dělá hry studia Modern Dream tak odlišnými.

Modern Dream a umění hrát

16. 7. 2013 / Honza Konfršt / Téma

Představujeme Modern Dream – nezávislé studio snažící se přesvědčit své okolí, že hry a umění k sobě mají velmi blízko.

Vyhlášení soutěže s The Last of Us

15. 7. 2013 / Redakce Hrej.cz / Téma

Vyfotili jste apokalypsu a my po náročném přebírání došlých fotografií vybrali jedenáct nejlepších. Podívejte se na výherní fotografie a zji...

Komentář: Slevové prokletí

12. 7. 2013 / Lukáš Kunce / Téma

Letní superslevy se znovu rozeběhly a směšné ceny nás po roce zase nutí k utrácení. Jaký dopad mají ve skutečnosti tyto akce na hráče a hodnot...

Komentář: Timu Schaferovi už nedám ani korunu

5. 7. 2013 / Jaromír Möwald / Téma

Big perex: Adventura Broken Age se rozlomila na dva kusy. Povede se je ještě někdy spojit?

Památné okamžiky závodních her - 2. díl

30. 6. 2013 / Ondřej Švára / Téma

I v závodních hrách se najde plno unikátních okamžiků. Které to jsou? Ve druhém díle tohoto miniseriálu vzpomínáme na Street Rod, Grid a další.

Památné okamžiky závodních her - 1. díl

29. 6. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Jaké jsou vaše nejoblíbenější momenty ze závodních her? My jsme vybrali ty svoje. Řeč padne na Drivera, Porsche Challenge, Street Rod i další ik...

Výběr her pro konzoli Ouya

28. 6. 2013 / Vojta Dřevíkovský / Téma

Po recenzi samotné konzole OUYA se dnes můžete podívat na redakční výběr šestice zajímavých titulů, které demonstrují pestrost dostupné kniho...

Vyfoť apokalypsu a vyhraj The Last of Us!

28. 6. 2013 / Redakce Hrej.cz / Téma

Počasí se včera večer razantně změnilo, což vám hraje do karet! Vyražte do přírody, vyfoťte apokalypsu a vyhrajte ceny spojené se hrou The Last...

Ouya

27. 6. 2013 / Vojta Dřevíkovský / Téma

Nová konzole s robotem v těle táhne do bitvy s velkou trojkou. Všechny její zbraně však nejsou dostatečně naostřené.

Prokletí launchových titulů

26. 6. 2013 / Jiří Bigas / Téma

Jen minimum her pro novou generaci konzolí se zapíše do historie. Které to asi budou tentokrát?

Rozhovor: Jason Garber & Carmageddon

23. 6. 2013 / Ondřej Novotný / Téma

Jaký bude restart brutální závodní série s názvem Carmageddon: Reincarnation? Povídali jsme si s jeho tvůrci a máme jasno!

ZOWIE by BenQ Celeritas II - klávesnice, která tě nenechá ve štychu

12. 8. 2017 / Placená inzerce / PR článek

Mechanika vs. membránovka, RGB vs. jednobarevné podsvícení, bláznivý vs. střídmý design, numerický blok ano/ne? To jsou všechno otázky, které b...

HrejFest 2

11. 8. 2017 / Redakce Hrej.cz / Téma

Pouhý týden nás dělí od plánovaného setkání čtenářů a redakce. V tomto článku naleznete všechny potřebné informace k tomu, abyste se mohli...

Milénium: Unreal (1998)

10. 8. 2017 / David Plecháček / Téma

Všichni znají Unreal Tournament, všichni znají Unreal Engine, ale celé to začalo třiadvacátou hrou Tima Sweeneyho. Hrou, která dala jméno tomu ost...

Stav donate programu za červenec 2017

4. 8. 2017 / redakce Hrej.cz / Téma

Donate program na už na Hrej běží tři měsíce. V tomto článku najdete nejen informace o vybrané částce a jejím využití, ale i o aktuálním d...