inzerce

Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

Komentář: Proč nechci offline Xbox One

21. 6. 2013 / Jaromír Möwald / Téma

Většina lidí si zrušení omezení DRM a prodeje bazarových her pochvaluje, zkuste se ale chvíli zamyslet i nad opačným názorem.

Velká letní soutěž s Nintendem 3DS XL!

19. 6. 2013 / Redakce Hrej.cz / Téma

Pošli odpověď na tři otázky a vyhraj přenosnou herní konzoli Nintendo 3DS XL, hru Animal Crossing nebo Donkey Kong Country returns a další zajímav...

E3 - ROZCESTNÍK VIDEÍ

11. 6. 2013 / Redakce Hrej.cz / Téma

I ve středu pokračujeme v našem E3 vysílání z herny District. Připraveny jsou rozhovory, prezentace jednotlivých her a také velký vidcast.

Herní násilí z nás dělá blbce

6. 6. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Agresivita ve hrách by moderního člověka neměla pohoršovat. Když se z ní ale stává nepsaný zákon, je zvednuté obočí na místě.

Prožijte E3 s námi!

3. 6. 2013 / Redakce Hrej.cz / Téma

Přijďte s námi od 10. června oslavit herní akci roku do pražské herny District Prague. E3 2013 v podání Hrej.cz bude nezapomenutelná událost!

Slavné momenty 3D akcí - 2. část

2. 6. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Dokončení našeho článku o slavných momentech akčních her přináší další čtveřici. Zavzpomínejte si spolu s námi!

Slavné momenty 3D akcí - 1. část

1. 6. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Vybrali jsme několik památných chvil, které tvoří špičku kvality akčních her. Což takhle dát si Unreal, Stalkera nebo Medal of Honor s přílohou?

Pryč s otazníky kolem nového Xbox Live

23. 5. 2013 / Erik Omar / Téma

Nový Xbox One není jen samotná konzole, podstatné jsou služby. A protože jsme hráči, zajímáme se třeba o Xbox Live. Přečtěte si souhrn prvníc...

Komentář: Xbox One jako chytrý telekomunikátor?

23. 5. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Je nový Xbox ještě herní konzole? Nepochybně. Ovšem úterní tiskovka Microsoftu se snažila dokázat opak.

Microsoft představuje Xbox One

22. 5. 2013 / Zdeněk Princ / Téma

Je hranatý, vypadá jako videorekordér a má co nabídnout. Podívejte se spolu s námi na první detaily o nové konzoli od Microsoftu.

Versus: Jak se vám líbí?

22. 5. 2013 / Redakce Hrej.cz / Téma

Položili jsme si v redakci kardinální otázku, nakolik jsme byli spokojení s prezentací a samotnou konzolí Xbox One. Odpovědí se chopili statní mu...

Editorial: Hrej.cz vysílá živě na YouTube

21. 5. 2013 / Zdeněk Princ / Téma

Platforma HrejTV se neustále vyvíjí - přesouváme se na YouTube!

Prohibice: Hry jsou horší než alkohol

19. 5. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Korejští politici přišli s nápadem zregulovat herní byznys. Je něco takového možné v zemi, kde se děti rodí s klávesnicí v posteli?

Komentář: Ušetřete Wolfenstein kudrlinek

12. 5. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Svižnost, jednoduchost a design bez povinného civění na skripty. Přesně to potřebuje nový Wolfenstein, aby ukázal, zač je toho vůdce.

Komentář: Vzestup a pád Wii U

10. 5. 2013 / Dan Kremser / Téma

Nintendo se potácí nad propastí, která může jednou pro vždy ukončit jednu pestrobarevnou a zábavnou etapu herní historie. Jak hluboká ale vlastn...

Mainstream je ve válce s vlastní krizí

8. 5. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Jakým hrozbám musí čelit velký herní mainstream a čím si pomáhá? Vybrali jsme tři velká témata dneška.

"Chceme druhý Spellcross i Chaser"

3. 5. 2013 / Ondřej Novotný / Téma

Cauldron, to je slovenská vývojářská stálice. Jak se dnes daří autorům populární strategie Spellcross nebo akce Chaser?

Zaplať, nebo bude McTavish nahej!

27. 4. 2013 / Ondřej Švára / Téma

Vznikla nová generace mikrotransakcí. Malé platby už pronikly i do velkých tříáčkových her. Prý neovlivní hratelnost, ale víte jak to chodí.

Podpoří stát herní průmysl?

25. 4. 2013 / Ondřej Novotný / Téma

Ministerstvo kultury uvažuje o pomoci českým herním vývojářům. Jak by mohla vypadat? Čtěte náš rozhovor k tématu.

"Hry jsou budoucností vzdělávání"

23. 4. 2013 / Ondřej Novotný / Téma

Čeští autoři dokončili zajímavý počin na poli vzdělávacích her. Tvůrce adventury o dějinách Velké Moravy jsme vyzpovídali.

ZOWIE by BenQ Celeritas II - klávesnice, která tě nenechá ve štychu

12. 8. 2017 / Placená inzerce / PR článek

Mechanika vs. membránovka, RGB vs. jednobarevné podsvícení, bláznivý vs. střídmý design, numerický blok ano/ne? To jsou všechno otázky, které b...

HrejFest 2

11. 8. 2017 / Redakce Hrej.cz / Téma

Pouhý týden nás dělí od plánovaného setkání čtenářů a redakce. V tomto článku naleznete všechny potřebné informace k tomu, abyste se mohli...

Milénium: Unreal (1998)

10. 8. 2017 / David Plecháček / Téma

Všichni znají Unreal Tournament, všichni znají Unreal Engine, ale celé to začalo třiadvacátou hrou Tima Sweeneyho. Hrou, která dala jméno tomu ost...

Stav donate programu za červenec 2017

4. 8. 2017 / redakce Hrej.cz / Téma

Donate program na už na Hrej běží tři měsíce. V tomto článku najdete nejen informace o vybrané částce a jejím využití, ale i o aktuálním d...